Bugatti Chiron Sport. Ο ορισμός του σπορ αυτοκινήτου

Η Buggati το τέλειο σπορ αυτοκίνητο, προσθέτει άλλη μία εντυπωσιακή έκδοση στο ήδη βαρύ οπλοστάσιό της

Υπάρχουν περισσότερα super, hyper και track cars  που αποκαλύφθηκαν στο φετινό show της Γενεύης από ό, τι μπορείτε να διαπιστώσετε, και η Bugatti δεν είναι έξω από το πάρτι. Έχει αποκαλύψει το νέο Chiron Sport στις συγκεντρωμένες μάζες και ζήτησε να έχει ένα μικρό κομμάτι της ιστορίας της μηχανοκίνητης οδήγησης. Θα φτάσουμε σε αυτό σε ένα δευτερόλεπτο, αλλά πρώτα, οι αριθμοί. Ο κινητήρας των 8.0 λίτρων, W16, τετραπλό turbo, του Chiron Sport παράγει 1.500hp, επιτυγχάνοντας το  0-100 km/h σε λιγότερο από 2.5 δευτερόλεπτα και σε μια τελική ταχύτητα 420 χλμ. περίπου. Που είναι ... ακριβώς το ίδιο με ένα κανονικό Chiron. Χμμμ.

Προφανώς η ταχύτητα και η ισχύς δεν λείπουν σε αυτό το αυτοκίνητο, γεγονός όμως που εξηγεί γιατί η εστίαση με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό δεν ήταν σε ευθεία απόδοση, αντί να χειριστεί το στριμμένα πράγματα λίγο καλύτερα. Προς το σκοπό αυτό, το αυτοκίνητο διαθέτει Dynamic Torque Vectoring, αμορτισέρ 10% πιο άκαμπτα από το κανονικό μοντέλο, το τιμόνι έχει τροποποιηθεί και η πίσω διαφορά έχει 'βελτιστοποιηθεί'.

Από το κανονικό Chiron έχουν αφαιρεθεί συνολικά 18 κιλά χάρη στις νέες ελαφριές ζάντες αλουμινίου, το ελαφρύτερο γυαλί για το πίσω παράθυρο και τον ελαφρύτερο εκτροπέα της εξάτμισης, καθώς και η χρήση ανθρακονημάτων για τον σταθεροποιητή, το κάλυμμα intercooler και τους υαλοκαθαριστήρες. Υπάρχει η ιστορία σας εκεί, είναι η πρώτη σε ένα αυτοκίνητο παραγωγής. Σώζοντας 1,4 κιλά (77%) πάνω από τους κανονικούς υαλοκαθαριστήρες, αυτοί χρησιμοποιούν 3D άκρες από αλουμίνιο, αν και δεν υπάρχει καμία αναφορά για τις τρελές 3D δαγκάνες φρένων που είδαμε νωρίτερα αυτό το έτος.
Μεμονωμένα, μερικές από αυτές τις αλλαγές μπορεί να ακούγονται αμελητέες, αλλά σε συνδυασμό λέγεται ότι ισοδυναμούν με μια μείωση πέντε δευτερολέπτων στον χρόνο του Chiron για ένα γύρο  στο σιρκουί του Nardo.

Οπτικά το σπορ μπορεί να αναγνωριστεί από τις στρογγυλεμένες τετραπλές οπές της εξάτμισης και το κοντράρισμα των λογότυπων στους μαρσπιέδες και την κεντρική κονσόλα, ενώ στο εσωτερικό του μαύρου δερμάτινου και του εσωτερικού του Alcantara και του ανοδιωμένου μαύρου μπουτόν εκκίνησης του κινητήρα και του σετ επιλογέα οδήγησης.

Αυτός ο επιλογέας είναι το κλειδί εδώ, καθώς η ιδέα πίσω από τον αθλητισμό είναι ότι πρέπει να οδηγεί ως κανονικός Chiron κατά το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου, αλλά να προσφέρει "ακόμα πιο σπορ οδηγική εμπειρία ... με βελτιωμένη πλευρική δυναμική χειρισμού στους ελικοειδείς  δρόμους. "Αυτό που ήταν σημαντικό για εμάς ήταν να αφήσουμε αμετάβλητο τον μοναδικό χαρακτήρα του Chiron, τον συνδυασμό απόλυτης απόδοσης, διαμήκους επιτάχυνσης και μέγιστης ταχύτητας με πολυτέλεια, άνεση και καθημερινή χρηστικότητα". λέει ο Stephan Winkelmann, Πρόεδρος του Bugatti. Και η τιμή για όλα αυτά; Λοιπόν, είναι € 2,65 εκατομμύρια.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter