Η γκάμα της Jaguar F Type [Video]

H F-TYPE παίρνει ζωή μέσω της ισχύος των κινητήρων της σε συνδυασμό με τις προηγμένες τεχνολογίες δυναμικής απόδοσης της Jaguar, δημιουργώντας έτσι μια μοναδική συνδεδεμένη εμπειρία οδήγησης.

Η γκάμα της Jaguar F TYPE προσφέρει εύρος δυνατοτήτων ώστε να ταιριάζει με τις απαιτήσεις του δρόμου, τις συνθήκες και τον οδηγό.

ΙΣΧΥΣ ΠΟΥ ΚΟΒΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΣΑ

Η καρδιά κάθε F-TYPE είναι ένας πανισχυρός κινητήρας με υπερτροφοδότη: ο 3 λίτρων V6 απόδοσης 340 ίππων στην F-TYPE, ο 3 λίτρων V6 απόδοσης 380 ίππων στην F-TYPE S ή ο  5 λίτρων V8 απόδοσης 550 ίππων στην F-TYPE R. Όλοι οι κινητήρες διαθέτουν έναν υπερτροφοδότη τύπου Roots διπλού στροβίλου τοποθετημένο στο 'V' του κινητήρα για να διατηρηθούν οι συμπαγείς διαστάσεις του. Η Jaguar είναι ηγέτιδα στον τομέα της τεχνολογίας υπερτροφοδοτούμενης επαγωγής. Η υπερτροφοδότηση παρέχει γραμμική απόδοση επιδόσεων, και άμεση πρόσβαση σε υψηλά επίπεδα ροπής σε όλο το φάσμα λειτουργίας του κινητήρα, ελαχιστοποιώντας την καθυστέρηση ανάμεσα στην απαίτηση του οδηγού για ισχύ και στην απόκριση του κινητήρα.

ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ

Για τον ενθουσιώδη οδηγό, τα μοντέλα F-TYPE και F-TYPE S προσφέρουν χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Η ελαφριά αυτή μονάδα των 6 κοντών σχέσεων είναι ειδικά σχεδιασμένη για τις απαιτήσεις επιδόσεων κατά την οδήγηση ενός σπορ αυτοκινήτου. Ο σχεδιασμένος με ακρίβεια κοντός επιλογέας ταχυτήτων αποδίδει γρήγορες, ομαλές και με απόκριση αλλαγές ώστε ο οδηγός να έχει τον πλήρη έλεγχο της επιλογής ταχύτητας και του χρονισμού.

ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ

Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Quickshift της Jaguar είναι γρήγορο και ομαλό με 8 κοντινές σχέσεις διατηρώντας τον κινητήρα περισσότερη ώρα στο πιο αποτελεσματικό εύρος στροφών. Το σύστημα ελέγχου του κιβωτίου είναι έξυπνο και προσαρμοζόμενο. Παρακολουθεί την κατάσταση οδήγησης, σε συνδυασμό με τις απαιτήσεις του οδηγού, και αυτόματα τροποποιεί την στρατηγική αλλαγής ταχυτήτων ώστε να διασφαλίσει πως επιλέγεται η σωστή ταχύτητα για κάθε περίπτωση.

ALL WHEEL DRIVE

Tο σύστημα All Wheel Drive στα μοντέλα F-TYPE S AWD και F-TYPE R AWD προσφέρει επιδόσεις με τέλεια ευστάθεια, παρέχοντας εξαιρετικό, σίγουρο χειρισμό σε όλες τις συνθήκες. Διαθέσιμο με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Quickshift, το AWD συνεργάζεται με το σύστημα Intelligent Driveline Dynamics (IDD) της Jaguar ώστε να αναλύει συνεχώς τις ανάγκες και των τεσσάρων τροχών ανεξάρτητα. Αποφασίζει ακριβώς που πρέπει να δώσει ισχύ για την βελτιστοποίηση της πρόσφυσης και της σταθερότητας ανά πάσα στιγμή.

Το σύστημα IDD αντιλαμβάνεται τις επικείμενες καταστάσεις υποστροφής ή υπερστροφής, όπου είτε το μπροστινό είτε το πίσω μέρος του αυτοκινήτου αρχίζει να χάνει την πρόσφυση κατά τις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης, και αναπτύσσει γρήγορα περισσότερη ισχύ στους άλλους τροχούς ανάλογα με το επίπεδο πρόσφυσης που μπορούν να επιτύχουν, βελτιστοποιώντας τον έλεγχο στις πλέον απαιτητικές συνθήκες.

ΣΑΣΙ & ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Το σασί από αλουμίνιο της F-TYPE δημιουργεί μια πάρα πολύ σταθερή πλατφόρμα από την οποία η ανάρτηση από χυτό αλουμίνιο μπορεί να ελέγχει το αυτοκίνητο. Με την απόσβεση να είναι βελτιστοποιημένη για την καλύτερη συνεργασία μεταξύ δυναμικής και ραφιναρίσματος, προσφέρει τον τέλειο συνδυασμό ελέγχου, ευκινησίας και πληροφορίας στον οδηγό. Στα μοντέλα F-TYPE S και F-TYPE R, η Προσαρμοστική Απόσβεση (Adaptive Damping) αξιολογεί την κίνηση του αμαξώματος και τον βαθμό κλίσης 100 φορές το δευτερόλεπτο, και κάνει τις ανάλογες ρυθμίσεις για κάθε αμορτισέρ ανάλογα.

Το σύστημα ενισχύει τον έλεγχο, τον χειρισμό και την ευκινησία καθώς και την δυνατότητα της ταχείς αναγνώρισης και αντίδρασης σε κρίσιμες συνθήκες οδήγησης και απαιτήσεις του οδηγού. Αυτό το επιτυγχάνει με ένα σύνολο αισθητήρων τοποθετημένων περιμετρικά στο αυτοκίνητο για να παρακολουθούν τις κάθετες κινήσεις του αμαξώματος και τον βαθμό κλίσης και συστροφής. Η θέση του τιμονιού μετράται 500 φορές το δευτερόλεπτο επιτρέποντας στο σύστημα να προβλέπει την συστροφή του αμαξώματος. Η σκληρότητα του κάθε αμορτισέρ ρυθμίζεται έπειτα για να βοηθήσει στην διατήρηση ελέγχου του αμαξώματος, την σταθερότητα και την ευκινησία.

ΚΕΡΑΜΙΚΑ ΑΝΘΡΑΚΟΝΗΜΑΤΙΝΑ ΦΡΕΝΑ

Με προέλευση από την τεχνολογία του μηχανοκίνητου αθλητισμού, το προαιρετικό σύστημα πέδησης Carbon Ceramic είναι διαθέσιμο στα μοντέλα F-TYPE S και F-TYPE R. Είναι το ισχυρότερο σύστημα πέδησης που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε αυτοκίνητο παραγωγής Jaguar. Άμεσα αναγνωρίσιμα από τις έντονες κίτρινες δαγκάνες και με εξοικονόμηση βάρους έως 21 κιλά, μειώνουν ακόμη περισσότερο την άκαμπτη μάζα με αντίστοιχα οφέλη στην κύλιση και τον χειρισμό. Το σύστημα διαθέτει μονομπλόκ εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά και τετραπίστονες πίσω.

Το σύστημα παρέχει μεγαλύτερη αντοχή στην φθορά, και υψηλότερα επίπεδα σταθερής απόδοσης στις πιο απαιτητικές συνθήκες, καθώς είναι δοκιμασμένο σε μικρές και μεγάλες πίστες ανά την Ευρώπη για εκατοντάδες ώρες. Σε αυτές περιλαμβάνονται το Nürburgring, το Rockingham στην Αγγλία και το Fiorano στην βόρεια Ιταλία, όλες αναγνωρισμένες για την καταπόνηση που επιφέρουν στα εξαρτήματα πέδησης. Ενδεικτικά, οι θερμοκρασίες των φρένων κυμάνθηκαν μεταξύ 600 και 900 βαθμών κελσίου σε γρήγορους ρυθμούς. Το σύστημα είναι διαθέσιμο μόνο με τους τροχούς 20" Storm.

TORQUE VECTORING

Η τεχνολογία Torgue Vectoring βελτιώνει τις δυνατότητες στροφής και απόδοσης του αυτοκινήτου. Ένα χαρακτηριστικό των μοντέλων F-TYPE S και F-TYPE R, διαθέσιμο επίσης και για την F-TYPE.

Το σύστημα, φρενάροντας έξυπνα βελτιώνει τον έλεγχο στις στροφές εφαρμόζοντας ανεξάρτητα στους εσωτερικούς τροχούς τις απαραίτητες δυνάμεις πέδησης, οι οποίες μετρώνται με ακρίβεια. Έτσι η F-TYPE στρίβει με περισσότερη ακρίβεια. Κάνοντας χρήση των ηλεκτρονικών αισθητήρων της F-TYPE, το σύστημα Torque Vectoring αισθάνεται την επικείμενη υποστροφή. Έπειτα εφαρμόζει ανεπαίσθητα και με ακρίβεια φρένο στον πίσω εσωτερικό τροχό, και δίνει περισσότερη ισχύ στον πίσω εξωτερικό τροχό, ρυθμίζοντας την τροχιά του αυτοκινήτου στην στροφή για βέλτιστο χειρισμό.

Στην F-TYPE R, το σύστημα λειτουργεί σε συνδυασμό με το σύστημα του ηλεκτρονικού ενεργού διαφορικού (Electronic Active Differential), συμπληρώνουν το ένα το άλλο για την βελτιστοποίηση της πρόσφυσης και της στροφής καθώς επίσης και την μεγιστοποίηση της αίσθησης από το τιμόνι και της ευκινησίας.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter