Ένα νέο πρόσθετο υβριδικό σύστημα για ημιρυμουλκούμενα μειώνει την κατανάλωση καυσίμου κατά 30%

Η εταιρεία Hyliion έχει αναπτύξει ένα πρόσθετο υβριδικό σύστημα για ρυμουλκά - ρυμουλκούμενα που θα μειώνει την κατανάλωση καυσίμων κατά περίπου 30%, με ανάλογη μείωση των εκπομπών ρύπων και με απόσβεση της  επένδυσης μικρότερη του ενός έτους.

Η αρχή λειτουργίας του συστήματος είναι απλή. Όταν το όχημα επιταχύνει ή ξεκινά με φορτίο, το υβριδικό σύστημα δίνει κίνηση στους πίσω άξονες στο ρυμουλκούμενο.  Έτσι, ο κινητήρας στο φορτηγό δεν χρειάζεται να λειτουργήσει με μεγάλη ισχύ αφού ένα σημαντικό μέρος του φορτίου αναλαμβάνει το υβριδικό σύστημα.

Ουσιαστικά, το σύστημα Hyliion περιστρέφει έναν βοηθητικό άξονα συνδεδεμένο σε  έναν κινητήριο άξονα. Έτσι δημιουργείται ένας σύνθετος κινητήριος άξονας στον οποίο  μπορεί να εφαρμοστεί  θετική ή αρνητική ροπή, από έναν ηλεκτρικό κινητήρα συνδεδεμένο στον άξονα. Ο ηλεκτροκινητήρας συνδέεται με ένα σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου διαχείρισης και χρησιμοποιεί μπαταρίες λιθίου  τόσο για την ενέργεια κίνησης όσο και για την αποθήκευση της ενέργειας από την αναγεννητική πέδηση.

Οι αισθητήρες του συστήματος είναι σε θέση να προσδιορίσουν πότε να εφαρμόσουν ισχύ στον άξονα για τις απαιτήσεις κίνησης του φορτηγού ή πότε να αποθηκεύσουν ενέργεια. Οι πληροφορίες λειτουργίας του συστήματος είναι διαθέσιμες στο πρόγραμμα οδήγησης μέσω μιας εφαρμογής σε ένα φορητό ταμπλό. Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να ενεργοποιεί και να απενεργοποιεί το σύστημα.

Ο απαιτούμενος άξονας είναι ένα κατασκευαστικό στοιχείο που έχει ήδη δοκιμαστεί και έχει τις πιστοποιήσεις αξιολόγησης βάρους που απαιτούνται για να χρησιμοποιηθεί σε φορτηγά οχήματα στο δρόμο. Το σύστημα μπορεί να εγκατασταθεί σχεδόν σε κάθε τύπο ρυμουλκού -  ρυμουλκούμενου σε λιγότερο από μία ώρα, χωρίς να αλλάζει το ύψος ή το μήκος του ρυμουλκούμενου.

Το σύστημα του ηλεκτρικού άξονα κίνησης  και της διαχείρισης κατηγοριοποιείται και ως υβριδική βοηθητική μονάδα ισχύος , ικανή να αποθηκεύει ενέργεια και να τροφοδοτεί συμπληρωματικά τους ηλεκτρικούς καταναλωτές κατά την κίνηση του φορτηγού το βράδυ, τον κλιματισμό κ.α. Έτσι λοιπόν παρόλο που το σύστημα προσθέτει περίπου 227 κιλά σε ένα ρυμουλκό -ρυμουλκούμενο, στις περισσότερες χώρες επιτρέπεται βάρος 400-450 κιλά επιπλέον του ωφέλιμου φορτίου εάν το επιπλέον οφείλετε σε υβριδική μονάδας ισχύος.

Θα πρέπει να αναφερθεί ότι το σύστημα «ευφυών ηλεκτρικών κινητήριων αξόνων» όπως ονομάζεται το σύστημα, κέρδισε το πρώτο βραβείο στο διαγωνισμό σχεδιασμού 2016 «Δημιουργία του μέλλοντος» που οργάνωσε το «Tech Briefs Media Group», με συμμετοχή  πάνω από 1100 νέες ιδέες προϊόντων από 71 χώρες.

Η παραγωγή του συστήματος ηλεκτρικών κινητήριων αξόνων έχει ξεκινήσει από το 1ο τρίμηνο του 2017 και η εταιρία επενδύει με ανάθεση σε εξωτερικούς συνεργάτες για υψηλότερες ποσότητες το δεύτερο τρίμηνο του 2017.

 

WorkshopData Car Truck

 

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter