Σβήσιμο του Κινητήρα με Turbo. Σβήνει έτσι απλά; Οι πελάτες σας τι ξέρουν;

Πριν σβήσετε έναν υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα, αφήνετε τον πάντοτε να επιστρέφει στις κανονικές στροφές του ρελαντί και να λειτουργεί στο ρελαντί για αρκετά δευτερόλεπτα.

Έτσι, εξασφαλίζεται η σωστή λίπανση του στροβιλοσυμπιεστή (Turbo).

Αυτό είναι ιδιαίτερα απαραίτητο μετά από κάποια περίοδο σκληρής οδήγησης.

Ο επόμενος πίνακας μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον καθορισμό του χρόνου που πρέπει ο κινητήρας να δουλεύει στο ρελαντί για την ψύξη του στροβιλοσυμπιεστή πριν το σβήσιμο, ανάλογα με τον τύπο της οδήγησης και την ποσότητα του φορτίου.

Αφήστε τον κινητήρα να λειτουργήσει στο ρελαντί για μερικά λεπτά πριν τη διαδικασία σβησίματος.

Μετά τη λειτουργία με πλήρες φορτίο, λειτουργήστε τον κινητήρα για τρία έως πέντε λεπτά πριν τον σβήσετε. Η περίοδος λειτουργίας στο ρελαντί θα επιτρέψει στο λάδι λίπανσης και το ψυκτικό υγρό του κινητήρα να απομακρύνουν την περίσσεια της θερμότητας από το θάλαμο καύσης, τα ρουλεμάν, τα εσωτερικά εξαρτήματα και το στροβιλοσυμπιεστή.

Αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό για βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες με στροβιλοσυμπιεστή ή/και αερόψυκτους κινητήρες.

  ΠΙΝΑΚΑΣ “ΨΥΞΗΣ ΥΠΕΡΣΥΜΠΙΕΣΤΗ"

turbopinkas

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter