Νέο concept τροχών από την Continental

Η Continental παρουσιάζει ένα πρωτότυπο συνδυασμό τροχών αλουμινίου με φρένα για ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Η Continental έκανε επίδειξη ενός πρωτότυπου τρόπου για την βελτίωση της αποτελεσματικότητας των φρένων για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Με την ονομασία «New Wheel Concept – Νέο concept τροχών», η Continental κατασκεύασε το σύστημα το οποίο βοηθά στην βελτιστοποίηση της ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα και δημιουργεί ένα σύστημα πέδησης ευκολότερο στη συντήρηση.

Ο τροχός αποτελείται από δύο αλουμινένια, ομόκεντρα τμήματα. Το ένα μέρος, το εσωτερικό, συνδέεται με την πλήμνη, έχει αστεροειδή διάταξη και φιλοξενεί το σύστημα πέδησης, ο δίσκος του οποίου έχει μεγάλη διάμετρο, λίγο μικρότερη από αυτή του τροχού, ενώ το εξωτερικό μέρος έχει επαφή με το ελαστικό.

Το σύστημα χρησιμοποιεί εσωτερικό φορέα, δίσκο φρένων και τροχό κατασκευασμένα από αλουμίνιο, για μειωμένο βάρος. Μια αστεροειδής διάταξη και μια δαγκάνα φρένων από αλουμίνιο βιδώνουν στην πλήμνη του άξονα, και μια εξωτερική ζάντα με ένα μεγάλο δίσκο φρένων βιδώνουν στην αστεροειδή διάταξη. Ο δίσκος εφαρμόζει στην εσωτερική περιφέρεια της ζάντας, έχοντας έτσι μεγαλύτερη διάμετρο, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα χρήσης μικρότερης και ελαφρύτερης δαγκάνας η οποία εφαρμόζει στην εσωτερική περιφέρεια του δίσκου. Τα τυπικά δισκόφρενα χρησιμοποιούν δίσκο στερεωμένο στον άξονα, και όχι στην ζάντα, και η δαγκάνα εφαρμόζει στην εξωτερική περιφέρεια του δίσκου.

cont23

Το σύστημα προορίζεται για την ανάκτηση της όσο το δυνατόν περισσότερης ενέργειας κατά το φρενάρισμα, με μικρότερη έμφαση στα φρένα των τροχών, τα οποία χρησιμοποιούνται πολύ λιγότερο στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Μια ακόμη σημαντική καινοτομία σε αυτό το πρωτότυπο είναι οι δίσκοι των φρένων οι οποίοι δεν σκουριάζουν ούτε διαβρώνονται με κάποιον άλλο τρόπο. Οι σκουριασμένοι δίσκοι συνήθως οδηγούν σε μεταβλητή απόδοση του συστήματος πέδησης. Η αλουμινένια κατασκευή της Continental σημαίνει πως οι δίσκοι δεν υπόκεινται σε φθορές, σε αντίθεση με τους σημερινούς μεταλλικούς δίσκους. Το αλουμίνιο είναι επίσης καλός αγωγός της θερμότητας, που σημαίνει ότι η θερμοκρασία που αναπτύσσεται κατά την πέδηση, διαχέεται πιο γρήγορα.

Σίγουρα είναι θετική η επιπλέον ανάκτηση ενέργειας και η καλύτερη συμπεριφορά των φρένων κατά την άποψή μας. Η αυξανόμενη αυτονομία χάρη σε αποδοτικότερη ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα θα μπορούσε να βοηθήσει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να επεκτείνουν την αυτονομία τους σε συνδυασμό με τις βελτιώσεις στην τεχνολογία μπαταριών.

Ο πρωτότυπος αυτός τροχός βελτιστοποιεί την πέδηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, μειώνοντας παράλληλα το βάρος τους. Επιπλέον, μειωμένο είναι και το κόστος συντήρησης, μιας και ο δίσκος αλουμινίου έχει σχεδιαστεί για να διαρκεί για όλη τη ζωή του αυτοκινήτου και έτσι το μόνο που θα χρειαστεί αλλαγή θα είναι τα τακάκια.

Η εταιρία δεν αναφέρει το αν και το πότε ο πρωτότυπος αυτός τροχός θα περάσει στη παραγωγή.

Δείτε τα σχετικά Video

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter