Kαθαρό σύστημα καυσίμου σαν καινούργιο, και ιδανική λειτουργία των μπεκ.

Προκειμένου να αντισταθμιστεί η πίεση στο ρεζερβουάρ, εισέρχεται φρέσκος αέρας. Ανάλογα με τις κλιματολογικές συνθήκες αυτή η ποσότητα αέρα περιέχει λιγότερη ή περισσότερη υγρασία. Το βράδυ όταν ο αέρας ψυχραίνει, αυτή η υγρασία θα σχηματίσει σταγόνες νερού.

Τι επιδράσεις έχει η παρουσία νερού στο σύστημα?

  • Το νερό θα διοχετευτεί σε όλο το σύστημα καυσίμου
  • Σκουριά και διάβρωση
  • Τα ελεύθερα σκουριασμένα μέρη στο χώρο βουλώνουν τις εισόδους
  • Το νερό παρέχει μηδενική λίπανση

Αποτέλεσμα:

  • Πρόβλημα στη διαδικασία καύσης
  • Ακανόνιστο δούλεμα ρελαντί
  • Σποραδικές αναφλέξεις
  • Απώλεια λίπανσης που δημιουργεί τριβές

Επίσης, σε κάθε καύσιμο παράγονται κατάλοιπα όπως κόλλες, βερνίκια κ.α. Εξαιτίας της αλλοίωσης του καυσίμου αυτά τα κατάλοιπα γίνονται εμφανή μετά από λίγο.

Ποιές είναι οι επιδράσεις της μόλυνσης στο σύστημα?

  • Προβλήματα στην λειτουργία και την εκκίνηση
  • Μειωμένη ανταπόκριση
  • Υψηλές εκπομπές καυσαερίων
  • Υψηλή κατάνωση καυσίμου
  • Φράξιμο σωληνών

Πώς μπορούμε να εξασφαλίσουμε στον πελάτη ένα καθαρό σύστημα καυσίμου σαν καινούργιο, και ιδανική λειτουργία των μπεκ ?

Με το Fuel Line Cleaner PROTEC για βενζίνη ή το Common Rail Diesel Clean & Protect PROTEC για πετρέλαιο.

video FLC/CR

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter