Ο κος Β. Σταματιάδης πρόεδρος του Συλλόγου Πτυχιούχων Μηχανικών Αυτ/των Ν. Θεσσαλονίκης, μιλάει για όλους και για όλα!

Η εφημερίδα «Το Συνεργείο» συνεχίζοντας την σειρά συνεντεύξεων στον επισκευαστικό κλάδο του αυτοκινήτου βρέθηκε στην Θεσσαλονίκη και μίλησε με τον Β. Σταματιάδη. Ο Β. Σταματιάδης είναι Πτυχιούχος μηχανικός με δικό του ιδιόκτητο συνεργείο στην πανέμορφη πόλη της Θεσσαλονίκης!

stamatiadis 5Κύριε Σταματιάδη πως είναι τα πράγματα στην συμπρωτεύουσα; Υπάρχουν δουλειές;

Κατ’ αρχήν θέλω να ευχαριστήσω εσάς και τους συνεργάτες σας για τη συνέντευξη. Όπως σε όλη την υπόλοιπη χώρα, έτσι και στη Θεσσαλονίκη, μας προβληματίζει πολύ η ανεργία που υπάρχει. Και γενικώς στη Βόρεια Ελλάδα υπάρχει και το ζήτημα της μετεγκατάστασης πολλών ελληνικών επιχειρήσεων σε γειτονικές χώρες. Γεγονός που πλήττει ακόμη περισσότερο την οικονομία της περιοχής. Ευελπιστούμε όμως ότι σιγά-σιγά η κατάσταση θα αλλάξει.

Ποιο είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζετε ως συνεργεία στην Βόρεια Ελλάδα αλλά και στην τοπική κοινωνία της Θεσσαλονίκης;

Προφανώς, το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε ως συνεργεία είναι η μείωση των διελεύσεων των αυτοκινήτων στις επιχειρήσεις μας και κατ’ επέκταση η μείωση του τζίρου μας. Εν αντιθέσει με την αύξηση των οικονομικών υποχρεώσεων μιας επιχείρησης. Και μάλιστα το πρόβλημα είναι ακόμη πιο έντονο στα συνεργεία επισκευής φορτηγών αυτοκινήτων, τα οποία συνεργάζονται κυρίως με επιχειρήσεις (και λιγότερο με ιδιώτες) οι οποίες κι αυτές με την σειρά τους έχουν πληγεί οικονομικά. Όπως καταλαβαίνετε όλα αυτά είναι μια αλυσίδα.

Διαχωρίζοντας υπηρεσίες και προϊόντα, στο κομμάτι των ανταλλακτικών αντιμετωπίζετε προβλήματα; Τα ανταλλακτικά που συνήθως χρησιμοποιείτε είναι Γνήσια ή ιμιτασιόν, ή χρησιμοποιείτε και μεταχειρισμένα;

Εγώ θα προτιμούσα να χρησιμοποιούνται πάντα γνήσια ανταλλακτικά, για την επισκευή ενός οχήματος. Όμως λόγω της οικονομικής δυσκολίας που αντιμετωπίζουμε όλοι, πάντα σε συνεννόηση με τον πελάτη τοποθετούμε κατά περίπτωση ό,τι μας ζητήσει αυτός. Άλλοτε μπορεί να είναι γνήσια, άλλοτε ιμιτασιόν ή μεταχειρισμένα.

Πόσα μέλη έχει ο σύλλογος και πόσα από αυτά είναι ενεργά;

Ο Σύλλογος Πτυχ. Μηχανικών Ιδιοκτητών Συνεργ. Επισκ. Αυτοκινήτων Ν. Θεσσαλονίκης είναι ένας από τους μεγαλύτερους και παλαιότερους συλλόγους επισκευαστών σε όλη την Ελλάδα. Το μητρώο του συλλόγου αριθμεί συνολικά 1124 μέλη. Ενεργά είναι περίπου τα μισά.

Υπάρχει στήριξη από την βάση ή οι συνάδελφοι δεν ασχολούνται με το σύλλογο και τα κοινά σας προβλήματα; Τι νομίζετε ότι φταίει;

Η γενική εικόνα είναι ότι τα μέλη στηρίζουν οικονομικά και ηθικά τις προσπάθειες του συλλόγου μας. Παρ’ όλα αυτά είναι συχνή και η εικόνα της απουσίας των μελών από ορισμένες εκδηλώσεις. Θέλω να πιστεύω ότι αυτό οφείλεται κυρίως στα  προβλήματα της καθημερινότητας που απασχολούν τα μέλη.

Υπάρχουν παράνομα συνεργεία στην περιοχή και πως τα αντιμετωπίζετε όταν σας ανταγωνίζονται ευθέως και αδιακρίτως;

Παράνομα συνεργεία υπήρχαν και υπάρχουν. Και δυστυχώς όσο θα υπάρχει η οικονομική στενότητα, τόσο τα παράνομα θα παραμένουν. Εμείς ως Δ.Σ προσπαθούμε να αντιμετωπίσουμε στο μέτρο του δυνατού το πρόβλημα, σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς όπως είναι η Διεύθυνση Συγκοινωνιών, η Αστυνομία και το ΣΔΟΕ. Υπάρχει αποτέλεσμα στην προσπάθεια αυτή και ελπίζουμε ότι το πρόβλημα θα λυθεί οριστικά με την ενεργοποίηση του ψηφιακού μητρώου συνεργείων που νομοθετήθηκε πρόσφατα.

Ως ένας έμπειρος Μηχανικός (εξαιρετικά ευγενική αλλά και φιλόξενη φυσιογνωμία) όσον αφορά τις νέες τεχνολογίες που αλλάζουν κάθε μέρα τα δεδομένα και αφορούν ενεργητική και παθητική ασφάλεια, πρόσθετους αερόσακους, Υβριδικά και Υψηλή Τάση, και τις επισκευές τους, πως το αντιμετωπίζετε;

Εγώ ως επιχειρηματίας φροντίζω να ενημερώνομαι συνεχώς για τις νέες εξελίξεις πάνω σε θέματα που αφορούν τις νέες τεχνολογίες με σεμινάρια και πληροφορίες από το διαδίκτυο.

Στο θέμα των νέων τεχνολογιών προσφέρετε Υπηρεσίες Εκπαίδευσης και ενημέρωσης στα μέλη σας; Γενικά από πού ενημερωνόσαστε;

Βασικό μέλημα του Δ.Σ είναι η συνεχής εκπαίδευση των μελών μας με σεμινάρια. Άλλες φορές αυτά είναι πιο εξειδικευμένα και άλλες φορές έχουν γενικότερο περιεχόμενο. Τα περισσότερα από αυτά προσφέρονται δωρεάν προς τα μέλη για να έχουν τη δυνατότητα να τα παρακολουθήσουν όλοι.

Υπάρχει κάποιο μήνυμα που θα θέλατε να στείλετε στους συνάδελφούς σας ή και στην επιστημονική ομάδα του Ινστιτούτου ΙΔΕΕΑ μέσω της Εφημερίδας «το Συνεργείο του Αυτοκινήτου»;

Θέλω να προτείνω στους συναδέλφους μας να επενδύσουν στην εκπαίδευση και στον άρτιο εξοπλισμό του συνεργείου τους ώστε να μπορούν ν’ ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της αγοράς. Θα συνιστούσα επίσης να στοχεύσουν στην εξειδίκευση της εργασίας τους σε συγκεκριμένη μάρκα αυτοκινήτων. Κλείνοντας θα ήθελα να ευχηθώ σε όλους τους αναγνώστες σας Καλό Καλοκαίρι, Υγεία και Καλές Δουλειές!

Ευχαριστούμε τον Β. Σταματιάδη για την συνέντευξη που μας παραχώρησε και ευχόμαστε πραγματικά να κατευοδωθούν όλες του οι αγωνιστικές προσπάθειες.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter