Σέρρες: 5η Ημερίδα Επιχειρηματικότητας

Με συμμετοχή που ξεπέρασε κάθε προηγούμενο ολοκληρώθηκε την Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2016 η 5η Ημερίδα Επιχειρηματικότητας για τις επιχειρήσεις του κλάδου Επισκευής και Συντήρησης Αυτοκινήτων της Κεντρικής, Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης και όχι μόνο, στο ξενοδοχείο Elpida Resort στις Σέρρες.

Epix-view-03

Εκατοντάδες επισκευαστές από την Κεντρική, Ανατολική Μακεδονία, Θράκη, και από άλλα μέρη της Ελλάδας, ακόμη και από την Κρήτη, με αίσθημα αισιοδοξίας και έτοιμοι να αγωνιστούν για την δική τους επιχείρηση, έδωσαν το παρόν στην 5η Ημερίδα Επιχειρηματικότητας στις Σέρρες με θέμα: «Το Συνεργείο ως Επιχείρηση - Ευκαιρίες και τρόποι ανάπτυξης στην Οικονομική κρίση» Η ημερίδα οργανώθηκε και υλοποιήθηκε από το Ινστιτούτο ΙΔΕΕΑ με συνδιοργανωτές την ΓΣΕΒΕΕ, την ΟΕΒΕΣ Σερρών και αρωγούς τις 2 ομοσπονδίες ΟΒΕΑΜΜΕ & ΕΟΒΕΑΜΜ.

SerresThankyou-img-04

Η έναρξη

img-kotsampasΤην έναρξη έκανε ο κ. Κοτσαμπάς Σωτήρης, πρόεδρος της ΟΕΒΕΣ (Ομοσπονδίας Επαγγελματικών Βιοτεχνικών και Εμπορικών Σωματείων) του νομού Σερρών, ο οποίος καλωσόρισε τους προσκεκλημένους και τους συμμετέχοντες, εξήρε το ενδιαφέρον και την συμμετοχή του κλάδου στην ημερίδα επιχειρηματικότητας, την ανάγκη στήριξης της μικρομεσαίας επιχείρησης στην οικονομική κρίση που διανύουμε καθώς και τις σημερινές απαιτήσεις για συνεχή ενημέρωση και επιμόρφωση των επισκευαστών σχετικά με την προσαρμογή του Συνεργείου στις τεχνολογικές εξελίξεις.

Στην συνέχεια ακολούθησαν χαιρετισμοί που απηύθυναν ο πρόεδρος της Γ.Σ.Ε.Β.Ε.Ε κ. Καββαθάς Γεώργιος, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας ΟΒΕΑΜΜΕ κ. Λυκάρτσης Αναστάσιος, ο Α΄ Αντιπρόεδρος της Ομοσπονδίας ΕΟΒΕΑΜΜ κ. Παιδής Δημήτριος, και άλλοι επίσημοι προσκεκλημένοι.

ΓΣΕΒΕΕ, στήριξη στις ΜΜΕ

img-kavvathasΟ Πρόεδρος της ΓΣΕΒΕΕ, κ. Γ. Καββαθάς στον σύντομο χαιρετισμό του έκανε αναφορά στα προβλήματα των επιχειρήσεων, των επαγγελματιών και των βιοτεχνών τονίζοντας το ασφαλιστικό και φορολογικό δράμα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων καθώς και τις βασικές γραμμές λύσεων και προτάσεων μέσα από μια πορεία ενημερώσεων, διαλόγου και διεκδικήσεων με την κυβέρνηση. Επεσήμανε την προσθετική αξία στην βιωσιμότητα των επιχειρήσεων ανάλογων δράσεων και τόνισε ότι η ΓΣΕΒΕΕ θα είναι αρωγός σε κάθε ανάλογη προσπάθεια. Και όπως χαρακτηριστικά τόνισε: «Ιδιαίτερα ο επισκευαστικός κλάδος με την ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας των οχημάτων επιβάλλεται να ενημερώνεται συνεχώς. Σχετικά με την ύπαρξη 2 κλαδικών Ομοσπονδιών ΟΒΕΑΜΜΕ & ΕΟΒΕΑΜΜ εξέφρασε την προσδοκία για την ενοποίησή τους.

Ι.Μ.Ε. Γ.Σ.Ε.Β.Ε.Ε, εκπαίδευση τεχνιτών

img-PapargyrisΕκ μέρους του Ι.Μ.Ε. Γ.Σ.Ε.Β.Ε.Ε ο κ. Παπαργύρης Ιωάννης, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος του ΔΣ χαιρέτισε και εξήρε την προσπάθεια των φορέων που οργάνωσαν την 5η Ημερίδα Επιχειρηματικότητας στις Σέρρες για τον κλάδο επισκευής και συντήρησης του αυτοκινήτου. Αναφέρθηκε και αυτός στην αναγκαιότητα της συνεχούς ενημέρωσης και πληροφόρησης των τεχνιτών του αυτοκινήτου με δεδομένο τις συνεχείς τεχνολογικές εξελίξεις στον κλάδο. Σχετικά με το θέμα αυτό τόνισε τον ρόλο του Ι.Μ.Ε. Γ.Σ.Ε.Β.Ε.Ε και την συμβολή του σε πληθώρα προγραμμάτων όπως τα προγράμματα εκπαίδευσης που υλοποιήθηκαν σχετικά με την πετρελαιοκίνηση, τις τεχνολογίες των υβριδικών οχημάτων, των συστημάτων κλιματισμού, αλλά και αυτά που έχουν μελλοντικά προγραμματιστεί όπως η ασφάλεια εργασιών υβριδικών οχημάτων για τεχνίτες αμαξωμάτων κ.α.

Τα χαρακτηριστικά της ημερίδας

  • Η ημερίδα χαρακτηρίστηκε από την ιδιαίτερα μεγάλη συμμετοχή των ενδιαφερομένων οι οποίοι έφτασαν τα 280 περίπου άτομα, δηλώνοντας με την παρουσία τους ότι οι Έλληνες Μικρομεσαίοι Επιχειρηματίες και θέλουν και μπορούν να επιβιώσουν μάσα σε ένα ζητούμενο σταθερό επιχειρηματικό κλίμα.
  • Διακρίθηκε, για την άρτια και υποδειγματική οργάνωση, για το υψηλό ενδιαφέρον των συμμετεχόντων, για την υψηλή επιστημονική και χρηστική τεκμηρίωση των θεματικών ενοτήτων από τους εισηγητές που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον του ακροατηρίου, το υψηλό υπόβαθρο των εισηγητών και την πανελλαδική συμμετοχή μελλών, εκπροσώπων συνδρομητών και ενδιαφερομένων.
  • Παρουσίασε σε μία έκθεση χορηγών στον εσωτερικό χώρο του ξενοδοχείου προϊόντα και τεχνολογίες προστιθέμενης αξίας στην λειτουργία της Επιχείρησης.
  • Προσέφερε την δυνατότητα για «χαλάρωση, ψυχική και σωματική» των συμμετεχόντων τόσο μέσα στους πολυτελείς, φιλόξενους και άνετους χώρους του ξενοδοχείου όσο και στις ομορφιές της πόλης των Σερρών.
  • Αποτέλεσε ένα σημείο ανάδειξης της δυναμικής του κλάδου στην τοπική κοινωνία μέσα από την ίδια προβολή στα τοπικά μέσα ενημέρωσης και της θέλησης των κλαδικών οργάνων να οδηγήσουν την επιχείρηση συνεργείο στην θέση που πραγματικά της ανήκει.

Arthro-2

SerresThankyou-img-03

Την ημερίδα τίμησαν με την παρουσία τους και απηύθυναν χαιρετισμό

img-Damianos img-Grigoriadis img-karamanlis img-Paidis img-Panagiwtidis
κ. Δουράκης Δαμιανός Εκπρ. της Υφυπ.
Εσωτ. & Διοικ. Ανασυγκρότησης
κ. Γρηγοριάδης  Παναγιώτης
Αντιδημαρχος Σερρών
κ. Κων/νος
Καραμανλής
Βουλευτής ΠΕ Σερρών
κ.  Παιδής Δημήτριος  Α΄ Αντιπρόεδρος
της Ομοσπονδίας  ΕΟΒΕΑΜΜ
κ. Παναγιωτίδης Ιωάννης
Πρόεδρος ΟΕΒΕ Καβάλας
img-Arampatzis img-Bafeiadis img-Drougoutis img-Mpalitis img-Theologis
κ. Αραμπατζής Θεόδωρος Πρόεδρος Αυτοκινητοδρομίου Σερρών κ. Βαφειάδης
Ανέστης
Πρόεδρος ΟΕΒΕ Ροδόπης
κ. Δρουγούτης
Μιχαήλ
Γεν. Γραμματέας ΟΕΒΕ Δράμας
κ. Μπαλίτης Ιωάννης Πρόεδρος Εμπορικού Συλλόγου  Ν. Σερρών κ. Βενέτης Θεολόγης Πρόεδρος Οικονομικού Επιμελητηρίου Σερρών
 img-Mandrinos  img-Mparaklis  img-Mpozios  img-Megklas  img-Mwusiadis
 κ. Μανδρινός
Ιωάννης
Πρόεδρος ΟΕΕ
Θεσσαλονίκης
 κ. Μπαρακλής Ανδρέας Πρόεδρος Μηχανικών Αυτοκίνητων Σερρών  κ. Μπόζιος
Ευστράτιος Πρόεδρος Συνταξιούχων ΟΑΕΕ Σερρών
 κ. Μέγκλας
Χρήστος Πρόεδρος Επιμελητηρίου Σερρών
 κ. Μωυσιάδης Ιωάννης
Αντιπεριφερειάρχης Σερρών

Η θεματολογία της ημερίδας

Η ημερίδα με συντονιστή τον κ. Κοτσαμπά Σωτήρη κινήθηκε σε δύο βασικούς άξονες οι οποίοι αναλύθηκαν, έδωσαν πληροφορίες τεχνολογικές και επιχειρηματικές και αφορούσαν:

Α΄ μέρος: Το μέλλον της αυτοκίνησης και τις εναλλακτικές μορφές ενέργειας ως επιχειρηματική ευκαιρία με αναφορά στις εξελίξεις στην Αυτοκίνηση, στο Υγραέριο, το Φυσικό αέριο και την Ηλεκτροκίνηση

Epix-view-02

Τεχνολογικές εξελίξεις αυτοκινήτων

img-KarampilasΣτην συνέχεια ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ινστιτούτου ΙΔΕΕΑ ο κ. Πέτρος Καραμπίλας καλωσόρισε όλους τους συμμετέχοντες και τους προσκεκλημένους και έδωσε το στίγμα των εξελίξεων στον χώρο του αυτοκινήτου.
Αναφέρθηκε στις μελλοντικές εξελίξεις στο αυτοκίνητο που φτάνουν από τα υβριδικά, τα ηλεκτρικά, τα οχήματα υδρογόνου, τα αμφίβια μέχρι και τα αυτό-οδηγούμενα οχήματα. Σε αυτό τον μαραθώνιο των τεχνολογικών ανατροπών θα κληθεί να επιβιώσει ο επισκευαστής του αύριο.
Όπως τόνισε με βάση την οδηγία 94/2014 Εναλλακτικά καύσιμα και ηλεκτροκίνηση γίνονται ένα πολύ ωραίο μίγμα που αν το ανακατέψεις βγάζεις τα εξής συμπεράσματα:

  • Οι αυτοκινητοβιομηχανίες κάνουν πράξη αυτή την οδηγία και προχωράνε σε παραγωγή αυτοκινήτων με εναλλακτικά καύσιμα και ηλεκτρισμό.
  • Τα υβριδικά ο προάγγελος των ηλεκτροκίνητων φαίνεται ότι θα αποτελέσουν σαφή εξαίρεση ακόμη και στην Ελλάδα αν αυτά είναι plug-in δηλαδή μπαίνουν στη πρίζα.
  • Το δε αυτοκίνητο του μέλλοντος όπως έδειξαν και οι τάσεις στην διεθνή έκθεση στην Φρανκφούρτη AUTOMECHANIKA θα ακολουθεί την εξίσωση «Future car = Electric + Connected + Autonomous».
  • Μελλοντικό αυτοκίνητο είναι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα είναι συνδεδεμένο με την οδική κυκλοφορία και θα την παρακολουθεί ανελλιπώς αλλά και αυτόνομο, θα κινείται δηλαδή χωρίς την άμεση χρήση του οδηγού.

Υγραέριο

img-AugerinidisΣτην συνέχεια ο κ. Νίκος Αυγερινίδης Oil & Gas Engineer Επιθεωρητής Πωλήσεων Auto Gas της CORAL GAS A.E.B.E.Y. έδωσε το στίγμα των γεγονότων και της θέσης του υγραερίου σαν καύσιμο στην ελληνική αγορά. Τονίσθηκαν, το πόσο σημαντική είναι η ποιότητα του καυσίμου LPG για την καλή λειτουργία του κινητήρα, άλλωστε είναι κάτι που αποδεικνύεται στη πράξη και το πώς η Coral Gas διασφαλίζει τόσο την ποιότητα όσο και την ποσότητα του υγραερίου στο δίκτυο της.

Στα θετικά της ανάπτυξης του υγραερίου αναφέρθηκαν: η αύξηση του δικτύου των πρατηρίων, τα συνεργεία μετατροπών έχουν γίνει περισσότερο ανταγωνιστικά και έμπειρα, οι οδηγοί είναι σήμερα πολύ εξοικειωμένοι με το LPG ενώ υπάρχει μεγάλη διαφορά τιμής του LPG ως προς την βενζίνη η οποία είναι ακριβότερη πλέον του 45%.

Στα ανησυχητικά θέματα της ανάπτυξης του υγραερίου αναφέρθηκαν: τα Τεχνικά προβλήματα λόγω κακής ποιότητας των μετατροπών και των εγκαταστάσεων LPG των οχημάτων, η αύξηση της παρανομίας, η μεγάλη προώθηση-διαφήμιση του Diesel, το νέο δίκτυο φυσικού αερίου CNG και αύξηση του στόλου των αυτοκινήτων.

Φυσικό Αέριο, το καύσιμο κίνησης της νέας εποχής

img-KapetanakisΕπόμενος ομιλητής ήταν ο κ. Γιώργος Καπετανάκης Τεχνικός Διευθυντής του Ινστιτούτου ΙΔΕΕΑ ο οποίος αναφέρθηκε στο Φυσικό αέριο κίνησης σαν μια νέα επιχειρηματική ευκαιρία για τους επισκευαστές. Όπως τονίσθηκε, το Φυσικό αέριο κίνησης FISIKON σίγουρα θα αποτελέσει μια νέα επιχειρηματική ευκαιρία για τον κλάδο των συνεργείων και όχι μόνον, με δεδομένα ότι υπάρχει μακροπρόθεσμος σχεδιασμός της τεχνολογίας σε Ευρωπαϊκό και Εθνικό επίπεδο, προσφέρει οικονομικά οφέλη, είναι περιβαλλοντικά φιλικό, διαθέσιμο, κάθε επέμβαση επί του αυτοκινήτου είναι τεχνολογικά εφικτή, είναι ασφαλές, υπάρχει κατάλληλο νομοθετικό πλαίσιο, είναι έτοιμη η αγορά να δεχθεί την τεχνολογία αυτή και ξεκινά να υπάρχει ένα οργανωμένο δίκτυο διανομής.

Όλα τα παραπάνω σίγουρα θα συμβάλουν στην αεριοκίνηση. Σχολαστικά αναφέρθηκε στα σημεία προσοχής και ελέγχου των μετατροπών των οχημάτων για τους επισκευαστές, τόνισε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των μετατροπών, καθώς και την ασφάλεια των συστημάτων φυσικού αερίου των οχημάτων.

Ηλεκτρικά οχήματα και εξελίξεις στην Ελλάδα

img-KarampilasΕπόμενος ομιλητής ήταν ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ινστιτούτου ΙΔΕΕΑ ο κ. Πέτρος Καραμπίλας, ο οποίος αναφέρθηκε στην Ηλεκτροκίνηση. Επισημάνθηκε η σημασία των Ηλεκτρικών Οχημάτων για την Οικονομική Ανάπτυξη, έγινε περιγραφή του τρόπου λειτουργίας των ηλεκτροκίνητων οχημάτων καθώς και των βασικών συστημάτων τους, ενώ τονίσθηκαν και οι εξελίξεις της ηλεκτροκίνησης στον κόσμο και στην Ελλάδα και τι θα σημάνει αυτό στα επόμενα χρόνια για το συνεργείο.

Η ηλεκτροκίνηση ακόμη και με την απλή μορφή της, π.χ. η χρήση ενός ηλεκτροκινητήρα συστήματος start & stop, έχει ήδη εφαρμογή και αποδοχή σήμερα από το σύνολο των κατασκευαστών. Η ηλεκτροκίνηση ειδικά για την Ελλάδα μπορεί να αποτελέσει ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον πεδίο ανάπτυξης μιας που βρίσκεται ακόμη στην αρχή της εξέλιξης της, γεγονός που σημαίνει ίδιες ευκαιρίες εξέλιξης και δυσκολιών της τεχνολογίας σε σχέση με τις άλλες χώρες. Τα Ηλεκτρικά Οχήματα θα συμβάλουν στην δημιουργούν θέσεων εργασίας, στην βελτίωση της ποιότητας Ζωής, θα μειώσουν την εξάρτηση από το εισαγόμενο πετρέλαιο και γενικότερα θα προσφέρουν νέες ευκαιρίες στο κλάδο των οχημάτων.

Η διασφάλιση της δημόσιας υγείας και της προστασίας του περιβάλλοντος μέσω της εναλλακτικής διαχείρισης των παλαιών συσσωρευτών.

img-ArampatzisΣτην συνέχεια ο κ. Αραμπατζής Αθανάσιος εκπρόσωπος της εταιρείας COMBAT - Ολοκληρωμένη Συλλογική Εναλλακτική Διαχείριση Συσσωρευτών Πανελλαδικής Εμβέλειας ΑΕ, αναφέρθηκε στην εναλλακτική διαχείριση των αποβλήτων συσσωρευτών.
Επεσήμανε, ποιοι έχουν υποχρέωση να μεριμνήσουν για την εναλλακτική διαχείριση των αποβλήτων συσσωρευτών, με ποιο τρόπο οι υπόχρεοι παραγωγοί συμμορφώνονται με τις απαιτήσεις του νομικού πλαισίου, τις χρηματικές εισφορές των συλλογικών συστημάτων και τις υποχρεώσεις των επιχειρήσεων πώλησης και αντικατάστασης συσσωρευτών.

Epix-view-01

Β΄μέρος: το Συνεργείο ως Επιχείρηση με αναφορά στις ενότητες:

10 άμεσες ενέργειες αντιμετώπισης της κρίσης

img-RigasΕπόμενος ομιλητής ήταν ο κ. Χριστόφορος Ρήγας, Υπεύθυνος ανάπτυξης προϊόντων και επικοινωνίας, ο οποίος αναφέρθηκε σε 10 άμεσες ενέργειες αντιμετώπισης της κρίσης. Επεσήμανε ότι στην πραγματικότητα, με τον όρο «κρίση» ο καθένας περιγράφει μια διαφορετική κατάσταση, εκείνη που τον ενοχλεί ιδιαίτερα ή εκείνη που δυσκολεύεται να αντιμετωπίσει.  Η κρίση ταυτίζεται για κάποιον με την έλλειψη ρευστού στην αγορά, ή για κάποιον άλλο με την μείωση της αγοραστικής δύναμης, για άλλον με το κλείσιμο της στρόφιγγας χρημάτων από την τράπεζα και πολλοί σίγουρα την ταυτίζουν με όλα τα παραπάνω.

Για την αντιμετώπιση αυτών των καθημερινών καταστάσεων, χρειάζεται ένα εργαλείο, χρειάζεται ένας τρόπος αντιμετώπισης, γιατί τελικά σημασία δεν έχουν τα γεγονότα στην ζωή, αλλά ο τρόπος που τα αντιμετωπίζουμε. Σημασία δεν έχει τόσο το τι συμβαίνει στο επιχειρηματικό περιβάλλον, αλλά το τι κινήσεις κάνουμε για να το αντιμετωπίσουμε. Αυτές οι κινήσεις που αφορούν ενέργειες του συνεργείου για την αντιμετώπιση της κρίσης τονίσθηκαν και αναλυθήκαν.

Διαχείριση θυμού με το πελάτη

img-DamilosΣτην συνέχεια ο κ. Τάσος Δαμήλος από την Automotive Expert RELY ON αναφέρθηκε στην Διαδικασία Αντιμετώπισης Παραπόνων από τους πελάτες, παρουσιάζοντας ένα ιδιαίτερα χρήσιμο εργαλείο στις μέρες μας τις διαδικασίες για τον «Δεκάλογο της Διαχείρισης του Θυμού». Έδωσε πληροφορίες για το τι θα κάνετε με ένα πελάτη που πήγαν στραβά τα πράγματα, πως θα τον διαχειριστείτε και πως θα θέλατε να τον ξαναδείτε ευχαριστημένο στο μαγαζί σας. Τόνισε ότι πελάτης είναι «Αυτός που έχει πάντα δίκιο» και διευκρίνισε ότι η Νέα προσέγγιση δεν αφορά μόνο τον πελάτη αλλά δέχεται ότι «Πάνω από το πελάτη βρίσκεται μόνο ….. το προσωπικό μας».

Ανέφερε χαρακτηριστικά ότι κάθε συνεργείο θα πρέπει να έχει μία «Διαδικασία Αντιμετώπισης Παραπόνων» που θα συμπεριλαμβάνει ενέργειες όπως: Ακούστε προσεκτικά τον πελάτη για να καταλάβετε ακριβώς το παράπονο, Επαναλάβετε το παράπονο και επιβεβαιώστε ότι το καταλάβατε σωστά, Αφήστε το πελάτη να μιλήσει μέχρι εξαντλήσεως, Δεν είμαι εγώ υπεύθυνος/Δε φταίω εγώ, Ζητήστε συγγνώμη (αν έχετε κάνει λάθος), Δείξτε την κατανόησή σας στα συναισθήματα του πελάτη, Εξηγείστε ποιες ακριβώς ενέργειες σκοπεύετε να κάνετε, Και κάντε τις συνεπώς, …» τις οποίες διαδικασίες και ανέλυσε στην συνέχεια.

Η πληροφορία, ένα εργαλείο του συνεργείου και οι πηγές της

img-KapetanakisΕπόμενος ομιλητής ήταν ο κ. Γιώργος Καπετανάκης Τεχνικός Διευθυντής του Ινστιτούτου ΙΔΕΕΑ, ο οποίος αναφέρθηκε στο που και πως ο επιχειρηματίας θα βρει την πληροφορία για την επιχείρησή του, πως θα την αξιολογήσει και πως θα την αξιοποιήσει ώστε το αποτέλεσμα να είναι μετρήσιμο. Η προσαρμογή στην σύγχρονη τεχνολογία περνάει μέσα από την «πληροφορία» και η αξία της «πληροφορίας» είναι ανεκτίμητη!!!

Η εύρεση η αξιολόγηση και η χρήση της πληροφορίας αποτελεί καθοριστικό παράγοντα στην εξέλιξη του Συνεργείου. Τονίσθηκε ότι η αναγκαιότητα για εξειδικευμένη πληροφόρηση είναι αδιαμφισβήτητη και το να παραβλέψουμε τη χρήση όλης της επαγγελματικής γνώσης και εμπειρίας που είναι διαθέσιμη είναι αναποτελεσματικό.

Η «διάθεση για την χρήση» των τεχνικών πληροφοριών διαφέρει σημαντικά από τη μια επιχείρηση στην άλλη. Η εμπειρία δείχνει ότι επηρεάζεται κυρίως από το παράδειγμα του διευθυντικού προσωπικού, από την δυνατότητα εύκολης και χωρίς προβλήματα πρόσβασης στην πληροφορία, από την κατάσταση της διατήρησης και ενημέρωσης του πληροφοριακού υλικού, από την πληροφόρηση του προσωπικού ως προς νέα περιεχόμενα και διορθώσεις στο πληροφοριακό υλικό και από μια καλά ανεπτυγμένη τακτική για τη χρήση τους.

Τραπεζικά προϊόντα

img-KapetaniosΟ κ. Χρήστος Καπετάνιος εκπρόσωπος της Συνεταιριστικής Τράπεζας Σερρών αναφέρθηκε στην στήριξη που παρέχει η Συνεταιριστική Τράπεζα Σερρών στις τοπικές επιχειρήσεις. Τόνισε την αξιοπιστία της τράπεζας, την ευελιξία χειρισμού των χρηματοπιστωτικών εργαλείων προς όφελος της μικρομεσαίας επιχείρησης μιας και αυτή δεν ανήκει στις συστημικές τράπεζες και την στήριξη που θα πρέπει να προσφέρουν σ΄ αυτή οι τοπικοί επιχειρηματίες.

Τέλος όπως ανακοίνωσε κ. Χρήστος Καπετάνιος, το ΔΣ της τράπεζας με απόφαση του απένειμε τον τιμητικό τίτλο μέλους στον πρόεδρο της ΓΣΕΒΕΕ κ. Καββαθά Γεώργιο.

Πιστοποίηση συνεργείων και νομοθεσία, μοχλός ανάπτυξης της επιχειρηματικότητας του συνεργείου, περιβαλλοντικές υποχρεώσεις συνεργείων

img-KaratsiolisΣτην συνέχεια ο κ. Καρατσιόλης Σωτήρης Μηχ/γος Μηχανικός από την Σαμαράς και Συνεργάτες ΑΕ αναφέρθηκε στις διαδικασίες πιστοποίησης των συνεργείων, στις νομοθετικές απαιτήσεις που πρέπει να εφαρμόζει το συνεργείο άλλα και στις περιβαλλοντικές υποχρεώσεις που έχει. Όπως αποτυπώθηκε χαρακτηριστικά το συνεργείο υπόκειται σε μία σειρά υποχρεώσεων και δεσμεύσεων οι οποίες όταν δεν τηρούνται επισύρουν μικρά η μεγάλα πρόστιμα για την επιχείρηση.

Η αδειοδότηση των συνεργείων επισκευής και συντήρησης αυτοκινήτων γίνεται από τον Ν. 1575/1985 και το Π.Δ. 78/1988. Τα συνεργεία αυτοκινήτων αδειοδοτούνται από την Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών της οικείας Περιφερειακής Ενότητας και όπως επισημάνθηκε η άδεια ίδρυσης και λειτουργίας του Συνεργείου αντικαταστάθηκε από την Βεβαίωση Νόμιμης Λειτουργίας με στόχο την άμεση έναρξη της δραστηριότητας της επιχείρησης. Ιδιαίτερα το περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιούνται τα συνεργεία αλλάζει και μεταβάλλεται. Ενδεικτικά σχετικά με την νομοθεσία επήλθαν σημαντικές αλλαγές.


Στα συνεργεία αερίων καυσίμων και για την ειδικότητα τεχνίτη συσκευών αερίων καυσίμων ισχύει η κατάργηση του διαχωριστικού τοίχου, η ύπαρξη ορόφων και υπογείου. Π.Δ. 163/09: Συνεργεία επιδιόρθωσης μικροφθορών αμαξωμάτων συνήθων οχημάτων. Κατάργηση Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων (ΕΠΟ) και Υπαγωγή συνεργείων σε Πρότυπες Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις (ΠΠΔ) Υπ’ αρ. 71287/6443 Κ.Υ.Α. (ΦΕΚ 50Β’/2015): Συσκευές φόρτισης συσσωρευτών ηλεκτροκίνητων οχημάτων σε συνεργεία αυτοκινήτων κ.α. Και όπως χαρακτηριστικά ο κ. Καρατσιόλης επεσήμανε «…Το συνεργείο σήμερα καλείται να αντιμετωπίσει την οικονομική κρίση, να αντιμετωπίσει τις αλλαγές που συμβαίνουν, μέσα στο περιβάλλον που δραστηριοποιείται, να προφυλαχθεί από πιθανούς κινδύνους (φωτιά, ατύχημα, πρόστιμα κτλ), να μεταλλαχθεί σε ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ σωστά οργανωμένη, δηλαδή να προσαρμοστεί στη νέα εποχή, στο νέο επιχειρηματικό περιβάλλον που δημιουργείται». 

Η διαφήμιση στο συνεργείο

img-RigasΕπόμενος ομιλητής ήταν ο κ. Χριστόφορος Ρήγας Υπεύθυνος ανάπτυξης προϊόντων και επικοινωνίας ο οποίος αναφέρθηκε στην χρησιμότητα της διαφήμισης για το συνεργείο και πως αυτή θα πρέπει να γίνεται για να είναι αποτελεσματική. Η διαφήμιση είναι μία διαδικασία γνωστοποίησης και επηρεασμού του καταναλωτικού κοινού για ένα προϊόν ή μία υπηρεσία επί πληρωμή. Στην διαφήμιση επεσήμανε ότι τίποτα δεν είναι τυχαίο και όλα λειτουργούν βάση οργανωμένου σχεδίου και προδιαγραφών.

Η διαφήμιση μπορεί να χρησιμοποιεί άλλοτε συγκινησιακά χαρακτηριστικά (επίκληση στο συναίσθημα) που συνδέουν τον χρήστη με την αγορά ή την χρήση του προϊόντος και άλλοτε λογικά χαρακτηριστικά (επίκληση στη λογική) όπως τεχνικά χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα του προϊόντος σε σχέση με τα ανταγωνιστικά. Η διαφήμιση λοιπόν ανήκει στο μείγμα προβολής και επικοινωνίας του τμήματος Μάρκετινγκ.
Πολλοί επιχειρηματίες, πιστεύουν ότι η διαφήμιση δεν έχει αποτελέσματα, πολλοί έχουν κάνει κάποιες διαφημιστικές ενέργειες στο παρελθόν δίχως αποτελέσματα, έχουν ξοδέψει χρήματα δίχως να βλέπουν αύξηση στις παραγγελίες τους και καταλήγουν σε ένα αρνητικό συμπέρασμα, τι ισχύει λοιπόν για την διαφήμιση;

Αύξηση διελεύσεων στο συνεργείο

img-DamilosΕπόμενος ομιλητής ήταν ο κ. Τάσος Δαμήλος από την Automotive Expert RELY ON, ο οποίος αναφέρθηκε στις διαδικασίες του συνεργείου για την αύξηση των διελεύσεων των οχημάτων μέσα στην κρίση. Η διερεύνηση όλων των πιθανών και απίθανων τρόπων και διαδικασιών ούτως ώστε, να προετοιμάσουμε την επιχείρηση για τους νέους προσκεκλημένους πελάτες, να καταρτίσουμε ένα επιχειρηματικό σχέδιο με στοιχεία αγοράς, να φέρουμε νέους πελάτες στην επιχείρησή μας, να ξαναφέρουμε αυτούς που μας ξέχασαν και να διασφαλίσουμε την παραμονή όσων ανταποκριθούν, να διασφαλίσουμε ότι θα αυξήσουμε το κέρδος με σταθερά έσοδα, αποτελούν στόχο αναγνώρισης για την ανάπτυξη της επιχείρησής μας. Είναι φτηνότερο σε ένα συνεργείο να φέρει πίσω παλιούς πελάτες παρά να δημιουργήσει νέους.

Η εσωτερική εύρυθμη λειτουργία του συνεργείου είναι εξίσου σημαντική γι΄αυτό θα πρέπει να υπάρχει προετοιμασία για την υποδοχή, να δημιουργούμε τη κατάλληλη διάθεση στο προσωπικό με εκπαίδευση, να επιδιώκουμε προσωπικές εμπειρίες εξυπηρέτησης από την επιχείρησή μας, να προσελκύουμε και να διαλέγουμε πάντα τους καλύτερους συνεργάτες. Τόνισε επίσης την σημασία την προετοιμασίας του επιχειρηματικού σχεδίου αναφέροντας ότι «… επιχειρηματικό σχέδιο σημαίνει να: Αναλύω στοιχεία, Προετοιμάζομαι, Σχεδιάζω για ένα χρόνο, Υπολογίζω την επένδυση, Σταθμίζω το κέρδος, Ενημερώνω τους υπευθύνους… Τα πάντα στην επιχείρηση είναι προσανατολισμένα στη δουλειά μου».

Πρώτες Βοήθειες στο Συνεργείο

img-PaliourgiotouΣτην συνέχεια η κ. Γεωργία Παλιουργιώτου από την Automotive Expert RELY ON, αναφέρθηκε στην σημασία των πρώτων βοηθειών και γιατί οφείλει ο επιχειρηματίας και ιδιαίτερα ο επισκευαστής να γνωρίζει και να προσφέρει Πρώτες Βοήθειες. Στην Ελλάδα έχουμε το μεγαλύτερο ποσοστό αναπήρων, μετά από τραυματισμούς γιατί δεν γνωρίζουμε βασικές αρχές πρώτων βοηθειών. Κάθε χρόνο χιλιάδες άνδρες και γυναίκες στην Ευρώπη καταρρέουν και πεθαίνουν από καρδιακή ανακοπή. Ο θάνατος θα μπορούσε συχνά να έχει αποφευχθεί εάν είχαν ξεκινήσει άμεσα τις θωρακικές συμπιέσεις και τις αναπνοές διάσωσης.
Επεσήμανε ότι «…όλοι εμείς σ αυτήν την αίθουσα μπορούμε να προσφέρουμε Πρώτες Βοήθειες, αρκεί να αφιερώσουμε λίγο από τον πολύτιμο χρόνο μας ώστε: Να ενημερωθούμε πως λειτουργούμε σε κρίσιμες καταστάσεις μέχρι να έλθει η ειδική βοήθεια και πως θα την καλέσουμε αναφέροντας τις σωστές πληροφορίες για περιπτώσεις: Τραυμάτων, Ρινορραγιών, Αιμορραγιών, Απώλεια Αισθήσεων».

Δράσεις των Ομοσπονδιών

Ομοσπονδία ΟΒΕΑΜΜΕ (Ομοσπονδία Βιοτεχνών Επισκευαστών Αυτοκινήτων Μηχανημάτων & Μοτοποδηλάτων Ελλάδος)

img-LukartsisΑμέσως μετά ο κ. Αναστάσιος Λυκάρτσης πρόεδρος της Ομοσπονδίας ΟΒΕΑΜΜΕ ευχαρίστησε τους Οργανωτές και του συμμετέχοντες φορείς για τη υλοποίηση της ημερίδας και έκανε μια αναφορά σχετικά με την δομή, την λειτουργία και τον ρόλο της Ομοσπονδίας.

Σχετικά με την ημερίδα επεσήμανε την χρησιμότητα της στον επισκευαστικό κλάδο και τόνισε ότι η θεματικότητα ανάλογων ημερίδων θα πρέπει να έχει τεχνικό προσανατολισμό.

Ομοσπονδία ΕΟΒΕΑΜΜ (Ενιαία Ομοσπονδία Βιοτεχνιών Επισκευαστών Αυτοκινήτων Μηχανημάτων Μοτοσυκλετών)

img-EuaggelouΣτην συνέχεια ο κ. Χρήστος Ευαγγέλου Γενικός Γραμματέας της Ομοσπονδίας ΕΟΒΕΑΜΜ με την σειρά του ευχαρίστησε τους Οργανωτές και όλους του συμμετέχοντες ενώ συνεχάρη το Ινστιτούτο ΙΔΕΕΑ και τους εισηγητές της ημερίδας για την υψηλή επιστημονική και χρηστική τεκμηρίωση των θεματικών ενοτήτων που συνέβαλαν στην επιτυχία της ημερίδας.

Έκανε μια επιγραμματική αναφορά σχετικά με τα κλαδικά προβλήματα που απασχολούν σήμερα τους επισκευαστές, τα κλαδικά προβλήματα που βρήκαν λύση με την συμβολή της Ομοσπονδίας καθώς και για τις επερχόμενες εξελίξεις στα δρώμενα του επισκευαστικού κλάδου.

Παράλληλες εκδηλώσεις


Η έκθεση προϊόντων:
Στον προθάλαμο της αίθουσας τα περίπτερα των χορηγών
ενημέρωναν τους συμμετέχοντες για κάθε νέα εξέλιξη σε προϊόντα και υπηρεσίες τους.

img-pr-01

(α) Καθαρισμός και συντήρηση φίλτρων αιθάλης από την DPF ECO CLEANING,
Πληροφορίες: Τηλ 2310 610023
(β) Συσσωρευτές και Ανακύκλωση Συσσωρευτών από την COMBAT- Ολοκληρωμένη Συλλογική Εναλλακτική Διαχείριση Συσσωρευτών Πανελλαδικής Εμβέλειας ΑΕ, Πληροφορίες: 2321078597
(γ) Συνεταιριστική τράπεζα Σερρών, Πληροφορίες: 2321 098060

img-pr-02

(ε) Τεχνικές εκδόσεις του Ινστιτούτου ΙΔΕΕΑ, Πληροφορίες: τηλ.210 2825611
(στ) Προϊόντα καθαρισμού και συντήρησης βενζινοκινητήρων

και πετρελαιοκινητήρων από την PRO TEC, Πληροφορίες: 2310.48.9680
(ζ) Προϊόντα, εργαλεία διάγνωσης βλαβών, βιβλία συντήρησης οχημάτων

προσωποποιημένα στην ονομασία του συνεργείου, διπλότυπα έντυπα συνεργείου
και άλλες υπηρεσίες από την Απεικόνιση & Μηχανοεκδοτική, Πληροφορίες: τηλ.210 6006430

 

Η ημερίδα έκλεισε με την απονομή των βεβαιώσεων σε όλους τους συμμετέχοντες, με την προσφορά ενός συμβολικού δώρου σε όλους τους επίσημους παρευρισκόμενους και σε όλα τα συμμετέχοντα σωματεία από το Ινστιτούτο ΙΔΕΕΑ και με τις καθιερωμένες αναμνηστικές φωτογραφίες.

Arthro-1

Στην ημερίδα παρευρέθηκαν και τίμησαν με την παρουσία τους εκπρόσωποι Σωματείων και μέλη από όλη σχεδόν την Ελλάδα. Οι εντυπώσεις όλων μετά το τέλος της ημερίδας ήταν άριστες, η ικανοποίηση ήταν αποτυπωμένη στα πρόσωπα όλων, οι χειραψίες και οι ευχές για μια ανάλογη επανάληψη τους δικαίωναν όλους, οργανωτές και συμμετέχοντες.

Epix-view-04

Epix-view-album

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter