FGAS - Ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος του ολλανδικού οίκου PRINS με συστήματα υγρού, αέριου, έμμεσου & άμεσου ψεκασμού

Η εταιρία F-Gas K. ΦΑΡΜΑΚΗΣ ΑΕ δραστηριοποιείται εδώ και πολλά χρόνια στo χώρο του υγραερίου, με έδρα στα Ιωάννινα και είναι το «μεγάλο όνομα» του χώρου στη δυτική Ελλάδα. Διαθέτει άρτιες εγκαταστάσεις τόσο στην πόλη, όσο και στη ΒΙ.ΠΕ, στελεχωμένες με εξειδικευμένο προσωπικό.

Μια από τις πολλές δραστηριότητες της εταιρίας είναι και η αντιπροσώπευση στην Ελλάδα της PRINS, του ολλανδικού πρωτοπόρου στο χώρο της υγραεριοκίνησης, με συστήματα τόσο αερίου όσο και υγρού ψεκασμού, για αυτοκίνητα με έμμεσο και άμεσο ψεκασμό καυσίμου. Η Ολλανδική PRINS AUTOGASSYSTEMEN BV με τη μακρόχρονη ανάπτυξη και εξέλιξη της τεχνολογίας της αποτελεί πλέον σημείο αναφοράς.

F-Gas, Κ. Φαρμάκης

Ήρθαμε σε επαφή με την F-Gas την άνοιξη, όταν ετοιμάζαμε το βιβλίο μας «Υγραέριο (LPG) και Φυσικό Αέριο (CNG)». Από την πρώτη στιγμή αγκάλιασαν με θέρμη την προσπάθειά μας και δέχθηκαν χωρίς δεύτερη σκέψη την ανάληψη χορηγίας, καλύπτοντας σημαντικό μέρος των εξόδων της έκδοσης.


ΣυνέντευξηΠρόσφατα επισκεφθήκαμε τις εγκαταστάσεις της εταιρίας στα Ιωάννινα και ζητήσαμε από τον πρόεδρο της FGas Κ. Φαρμάκη να μας δώσει τη γνώμη του για μια σειρά θέματα και ερωτήματα για την υγραεριοκίνηση, που απασχολούν τόσο τον τεχνικό κόσμο, όσο και τους καταναλωτές.

«Σ»: Εμπλέκεστε στην αγορά της υγραεριοκίνησης με την αποκλειστική αντιπροσώπευση μίας εταιρείας κατασκευής συστημάτων LPG. Ποια είναι PRINS με λίγα λόγια την οποία αντιπροσωπεύετε στην Ελλάδα;

Κ.Φ.: Η αγορά της υγραεριοκίνησης στη Ελλάδα είναι κάτι που έχει ξεκινήσει εδώ και 30 χρόνια και εξυπηρετούσε συγκεκριμένες πόλεις για συγκεκριμένους σκοπούς (Αθήνα, Πάτρα, Θεσσαλονίκη).  Δυστυχώς τη δεκαετία του ‘90 η υγραεριοκίνηση έτεινε προς εξαφάνιση στην Ελλάδα και μία απόδειξη είναι ότι όλα τα ταξί που χρησιμοποιούσαν υγραέριο σήμερα κινούνται αποκλειστικά και μόνο με πετρέλαιο.

Από το 2000 και μετά ξεκίνησε μία προσπάθεια ούτως ώστε ο καταναλωτής να βλέπει το υγραέριο σαν ένα καύσιμο που θα μπορούσε να προσφέρει  οικονομία στον ίδιο και να συνεισφέρει στην καθαρότητα του περιβάλλοντος. Έπειτα από διάφορες συνεργασίες, καταλήξαμε σαν εταιρία στην αποκλειστική εισαγωγή και αντιπροσώπευση της Ολλανδικής εταιρίας Prins στην Ελλάδα, έχοντας πάντα σαν γνώμονα, να προσφέρουμε ό,τι καλύτερο σε μία αγορά που ακόμη και σήμερα λίγα γνωρίζει για την υγραεριοκίνηση.

Η Prins, θυγατρική εταιρία της SHV-ένας παγκόσμιος ηγέτης της διανομής LPG-αποτελεί τον 3ο μεγαλύτερο κατασκευαστή συστημάτων LPG και CΝG παγκοσμίως.  Είναι αποκλειστικός συνεργάτης έρευνας και εξέλιξης της εταιρίας KEIHIN Ιαπωνίας.  Η Prins  ιδρύθηκε το 1984 και σήμερα έχει ενεργή παρουσία σε περισσότερες από 50 χώρες παραμένοντας πρωτοπόρος στην έρευνα και την εξέλιξη στον τομέα.

«Σ»: Ποια είναι τα συστήματα που διαθέτει η PRINS;

Κ.Φ.: Η Prins διαθέτει συστήματα αέριου και υγρού ψεκασμού υγραερίου (άμεσος και έμμεσος) για να συμβαδίζει με το υφιστάμενο τεχνολογικό υπόβαθρο των σύγχρονων κινητήρων εσωτερικής καύσεως κατά το μέγιστο δυνατό και φροντίζουμε πάντα στην Fgas να προτείνουμε το βέλτιστο προϊόν, ανάλογα με τις ανάγκες του εκάστοτε οχήματος και τις απαιτήσεις του εκάστοτε καταναλωτή.

«Σ»: Πιστεύετε ότι διαφέρετε πολύ από τον ανταγωνισμό και αν ναι ποια είναι τα σημεία αυτά;

Κ.Φ.: Θεωρούμε ότι διαφέρουμε από τον ανταγωνισμό αφενός ως προς την μοναδική ποιότητα των εξαρτημάτων που χρησιμοποιούμε καθώς η Prins διαθέτει τα καλύτερα συστήματα υγραεριοκίνησης στον κόσμο, και αφετέρου ως FGAS υπερέχουμε καθώς διαθέτουμε τεράστια εμπειρία στην τοποθέτηση των συστημάτων.

«Σ»:  Έχετε τοπικούς αντιπροσώπους μόνο ή διαθέτετε πανελλαδικό δίκτυο;

Κ.Φ.: Διαθέτουμε πανελλαδικό δίκτυο με αντιπροσώπους σε όλα τα μεγάλα αστικά κέντρα και φροντίζουμε να το επεκτείνουμε και να το ελέγχουμε συνεχώς με γνώμονα την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση και υποστήριξη για τους πελάτες της Prins.


Κ.Φ.: Η Prins καλύπτει την πλειονότητα των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή στην αγορά και συνεχώς εξελίσσει νέα προϊόντα ώστε να ανταποκρίνεται στην συνεχώς εξελισσόμενη τεχνολογία των αυτοκινήτων.

F-Gas«Σ»: Ποια η άποψη της PRINS για τη λίπανση των βαλβίδων; Είναι απαραίτητη ή αποτελεί ένα μύθο και ο κινητήρας δεν θα έχει κανένα πρόβλημα;

Κ.Φ.: Η Prins μετά από αδιάλειπτη έρευνα και εξέλιξη έχει δημιουργήσει και εμπλουτίζει συνεχώς μία βάση δεδομένων σύμφωνα με τις ανάγκες του κάθε κινητήρα έτσι ώστε ανά πάσα στιγμή να γνωρίζουν όλοι οι εγκαταστάτες της το κατά πόσο είναι απαραίτητο το σύστημα λίπανσης για την απροβλημάτιστη λειτουργία του οχήματος.

«Σ»: Πως εμπλέκεται η PRINS  με τους πετρελαιοκινητήρες και τι είναι το λεγόμενο Dieselblend;

Κ.Φ.: Η Prins ως πρωτοπόρος στον χώρο της υγραεριοκίνησης έχει εξελίξει νέα συστήματα υγραεριοκίνησης για σύγχρονους πετρελαιοκινητήρες προσφέροντας την επιλογή της οικονομίας και συμβολής στην οικολογία εκπέμποντας χαμηλότερους ρύπους σε επαγγελματικές και ιδιωτικές χρήσεις. Τα συστήματα dieselblend, δηλ. ανάμιξης πετρελαίου με υγραέριο σε ποσοστό μέχρι 50% εξασφαλίζουν μέγιστη οικονομία στους πετρελαιοκινητήρες, συμβάλλοντας σημαντικά στη μείωση εκπομπών καυσαερίων.

«Σ»: Ποια η άποψή σας για την αγορά επισκευής των αυτοκινήτων μεσούσης της κρίσης; Αντιμετωπίζει θετικά ή με επιφύλαξη το θεσμό της υγραεριoκίνησης;

Κ.Φ.: Σαφώς και αντιμετωπίζεται θετικά αφού ο θεσμός της υγραεριοκίνησης είναι ένα άριστο μέσο καταπολέμησης αυτής καθώς αποτελεί μονόδρομο για τους ανθρώπους που καλύπτουν μεγάλες αποστάσεις σε καθημερινή βάση και μπορεί να προσφέρει ποσοστό οικονομίας μέχρι και 50% σε σχέση με την χρήση της βενζίνης.

«Σ»: Το νομοθετικό πλαίσιο βοηθά την αγορά που κινείστε γενικότερα ή αντιμετωπίζετε προβλήματα εσείς και οι συνεργάτες σας;

Κ.Φ.: Ακολουθώντας τις προϋποθέσεις και τους κανονισμούς του νομοθετικού πλαισίου όσον αφορά την πιστοποίηση, εγκατάσταση και τον έλεγχο των εξαρτημάτων υγραερίου μας εξασφαλίζει την μέγιστη δυνατή ασφάλεια και απρόσκοπτη λειτουργία του κάθε αυτοκινήτου.

«Σ»: Πως νομίζετε ότι διαμορφώνεται η σημερινή αγορά του LPG με την επικρατούσα οικονομική κρίση κατά την άποψή σας;

Κ.Φ.: Παρά την οικονομική κρίση, ως εισαγωγείς έχουμε θετικά μηνύματα, που οδηγούν σε μια σταθερά αναπτυσσόμενη αγορά του LPG. Από την οπτική γωνία του εγκαταστάτη, το LPG αποτελεί μια νέα επαγγελματική δραστηριότητα στην ήδη ταλαιπωρημένη αγορά του αυτοκινήτου.

Από την πλευρά του καταναλωτή, το κόστος μετατροπής διαφέρει ανάλογα με το αυτοκίνητο και το επίπεδο του συστήματος το οποίο επιλέγει ο πελάτης.  Σίγουρα υπάρχουν προϊόντα στην αγορά που μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες του καθενός και ο καταναλωτής πρέπει να αναζητήσει τις πιο σωστές επιλογές για τον ίδιο και το αυτοκίνητό του.

«Σ»: Πως εμπλακήκατε με την έκδοση του Βιβλίου “Υγραέριο LPG και Φυσικό Αέριο CNG”;

Κ.Φ.: Η FGAS με μεγάλη ευχαρίστηση θέλησε να συμμετέχει σε μία πρώτη σημαντική προσπάθεια καταγραφής της υπάρχουσας τεχνολογίας γύρω από την Υγραεριοκίνηση θεωρώντας ότι συμβάλλει θετικά στο επίπεδο του αντικειμένου.  Επίσης θεωρούμε ότι όλα αυτά τα χρόνια πολλά έχουν ειπωθεί αλλά τίποτα δεν έχει καταγραφεί.  Είναι σημαντικό λοιπόν εάν μπορούμε να προσφέρουμε κάτι σε όλους γι αυτό το οποίο πιστεύουμε.

«Σ»: Ποιο νομίζετε ότι είναι το μέλλον της υγραεριοκίνησης στην Ελλάδα;

Κ.Φ.: Το μέλλον της υγραεριοκίνησης στη χώρα μας διαφαίνεται λαμπρό, καθώς αναμένεται να διευρυνθούν οι εφαρμογές της σε νέα πεδία όπως τα επαγγελματικά οχήματα άνω των 3.5 τόνων και τα σκάφη αναψυχής, ενώ ήδη αποτελεί μονόδρομο για τη συγκράτηση του κόστους χρήσης επιβατικών αυτοκινήτων σε λογικά επίπεδα.

«Σ»: Ποιο νομίζετε ότι είναι το μέλλον της αυτοκίνησης με Φυσικό Αέριο (CNG) στην Ελλάδα;

Κ.Φ.: Το CNG χρησιμοποιείται εδώ και χρόνια  σε αρκετές χώρες παγκοσμίως. Ακόμη στην Ελλάδα δεν υπάρχουν οι υποδομές.  Είναι πλέον επιβεβλημένο μέσα από κοινή προσπάθεια να προχωρήσουμε σε κάτι καινούργιο για τον Έλληνα καταναλωτή την στιγμή που αυτό κάπου αλλού είναι δεδομένο.

«Σ»: Με την πετρελαιοκίνηση προ των πυλών εκτιμάτε ότι θα επηρεαστεί η υγραεριοκίνηση;

Κ.Φ.: Η πετρελαιοκίνηση που αλλού είναι από χρόνια μέρος της κίνησης δεν νομίζω ότι θα επηρεάσει αρνητικά.  Σίγουρα  θα ανοίξει την αγορά για νέες εφαρμογές και καλύτερες προοπτικές ως αναφορά την οικονομία και το καθαρότερο περιβάλλον.­­

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter