Τεχνολογία Απενεργοποίησης Κυλίνδρων

Νέα σειρά κινητήρων με τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρων σε κινητήρες μικρού κυβισμού από την VW με εξαιρετική οικονομία καυσίμου.

GT2Ο 1.4 TSI κινητήρας του Polo BlueGT 1.4 είναι ο κορυφαίος κινητήρας μιας εντελώς νέας σειράς βενζινοκινητήρων που έχει αναπτύξει η VW. Η γκάμα των κινητήρων αποτελείται από 1.0, 1.2 και 1.4 λίτρων. Οι 1.0 και 1.4 λίτρων τρικύλινδροι κινητήρες χρησιμοποιούνται στα νέα μοντέλα της εταιρίας. Οι 1.2 και 1.4 - λίτρων τετρακύλινδροι σχεδιαστήκαν με σύστημα άμεσου ψεκασμού (TSI).

Η εξαιρετική τεχνική πτυχή του κινητήρα είναι ενεργή διαχείριση των κυλίνδρων Active Cylinder Technology (ACT). Η Volkswagen είναι η πρώτη αυτοκινητο- βιομηχανία που ενσωμάτωσε αυτού του είδους την τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρων για εξοικονόμηση καυσίμου σε τετρακύλινδρους κινητήρες, καθώς στο παρελθόν χρησιμοποιούνταν μόνο σε μεγάλους κινητήρες 8 ή 12 κυλίνδρων. Απενεργοποιώντας τον δεύτερο και τρίτο κύλινδρο, στα χαμηλά και μεσαία φορτία του κινητήρα, μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό κύκλο οδήγησης της ΕΕ κατά περίπου 0,4 l /100 χλμ. Για αστική οδήγηση εξοικονομεί περίπου 1,0 l/100 χιλ. Ακόμη και κατά την οδήγηση σε 70 km/h με πέμπτη ταχύτητα, η κατανάλωση καυσίμου του Polo BlueGT μειώνεται κατά 0,7 L/100 χλμ.

Αν είστε συνδρομητής παρακαλούμε συνδεθείτε
με το όνομα χρήστη και τον κωδικό σας για να διαβάστε όλο το άρθρο.

Αν δεν είστε συνδρομητής ή η συνδρομή σας έχει λήξει
παρακαλούμε εγγραφείτε ή ανανεώστε την συνδρομή σας.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter