Άμεση έγχυση βενζίνης με 350 bar πίεση. Από μία αντλία με μικρό όγκο, βάρος και ελάχιστα επίπεδα θορύβου

Μία νέα αντλία καυσίμου παρουσίασε η εταιρεία Stanadyne για εφαρμογές άμεσης έγχυσης βενζίνης (GDI) η οποία με πολύ μικρό όγκο παράγει 350 bar πίεσης έγχυσης και διατηρεί σημαντικά χαμηλά τα επίπεδα θορύβου.  

Παρόλο που ο τομέας της αυτοκινητοβιομηχανίας συνεχίζει να εντείνει την προσοχή του στην ηλεκτροκίνηση, οι σχεδιαστές και οι αναλυτές υπενθυμίζουν σχεδόν καθημερινά ότι η κίνηση με βάση την μηχανή εσωτερικής καύσης θα συνεχίσει να είναι βασική γραμμή για μια δεκαετία ή και περισσότερο.

Η νέα αντλία για άμεση έγχυση βενζίνης (GDI) που παρουσίασε η εταιρεία, έχει ένα πολύ μικρό συμπαγές όγκο, και μπορεί να παράγει πίεση έγχυσης 350 bar (5076 psi). Το βάρος, αν και δεν δόθηκαν στοιχεία είναι μικρότερο από αυτό των αντλιών έγχυσης των 200 bar που χρησιμοποιούνται σήμερα.

Η νέα αντλία μπορεί να λειτούργει με πάνω από 200 κύκλους ανά δευτερόλεπτο προσφέροντας  υψηλές πιέσεις έγχυσης  για τις απαιτήσεις των νέων κινητήρων και ειδικά για εφαρμογές αποκοπής κυλίνδρων. 

Σημειώνοντας ότι η παγκόσμια αγορά άμεσης έγχυσης βενζίνης (GDI) προβλέπεται να αυξηθεί  με κύκλο εργασιών που θα φτάνει τα 13 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2026,  η εταιρεία «Stanadyne» με 140ετή ιστορίας και εμπειρία σε εξαρτήματα κινητήρων σχεδιάζει να επεκταθεί στον χώρο των GDI και να διεκδικήσει  μεγάλο μέρος της αγοράς με καινοτόμα προϊόντα  από την Bosch την Delphi και άλλους  κατασκευαστές

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter