Διάρκεια Ζωής του Λαδιού του κινητήρα

Το σύστημα είναι προγραμματισμένο μόνον με ένα λογισμικό μέσα στον εγκέφαλο ECM και δεν χρησιμοποιεί αισθητήρες.

Το σύστημα παρακολούθησης της διάρκειας ζωής του λαδιού πληροφορεί τον οδηγό ότι τα λάδι του κινητήρα θα πρέπει να αντικατασταθεί αναβοσβήνοντας την προειδοποιητική λυχνία της πίεσης λαδιού. Αυτό το σύστημα είναι προγραμματισμένο μόνον με ένα λογισμικό μέσα στον εγκέφαλο ECM και δεν είναι αναγκαίο να χρησιμοποιεί συγκεκριμένους αισθητήρες.

Ο ECU έχει τις παρακάτω παραμέτρους για το σύστημα αυτό και η προειδοποιητική λυχνία της πίεσης λαδιού θα αναβοσβήσει όταν οποιαδήποτε από αυτές φθάσει στο μηδέν.

  • Απόσταση μέχρι την επόμενη αλλαγή λαδιού (km/ μίλια)
  • Καταπόνηση του λαδιού (%)

Το όριο για την "Απόσταση μέχρι την επόμενη αλλαγή λαδιού" είναι συνήθως 50.000 km (εξαρτάται από τον κατασκευαστή και τον τύπο του λιπαντικού) και το όριο για την "Καταπόνηση του λαδιού" είναι 100%.

Αυτό το σύστημα θα μειώσει αυτά τα όρια ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης και πάνω από όλα ανάλογα με την αναγέννηση για το φίλτρο σωματιδίων πετρελαίου.

Ιδιαίτερα, κατά τη διάρκεια της αναγέννησης, οι επακόλουθοι ψεκασμοί γίνονται κατά την διάρκεια του χρόνου που το έμβολο κινείται προς τα κάτω. Στην περίπτωση αυτή, το καύσιμο που ψεκάζεται φθάνει στα τοιχώματα του κυλίνδρου, ξεπλένοντας το χιτώνιο και κατά συνέπεια δημιουργώντας καταπόνηση στο λάδι του κινητήρα. Η καταπόνηση του λαδιού μειώνει την λιπαντική του απόδοση ανάλογα με το πλήθος των αναγεννήσεων.

ΠΡΟΣΟΧΗ

  • Μετά την αντικατάσταση του λαδιού του κινητήρα και του φίλτρου του λαδιού του κινητήρα, βεβαιωθείτε ότι έχετε επαναφέρει στην αρχική ρύθμιση το αναβόσβημα της προειδοποιητικής λυχνίας της πίεσης λαδιού και τις παραμέτρους που έχουν σχέση με το λάδι του κινητήρα χρησιμοποιώντας το διαγνωστικό εργαλείο. Εάν δεν το κάνετε αυτό, μπορεί να προκληθεί ζημιά στον κινητήρα από το καταπονημένο λάδι.
  • Επίσης, πρέπει να αντικαταστήσετε το λάδι του κινητήρα και το φίλτρο του λαδιού του κινητήρα και να επαναφέρεται στην αρχική ρύθμιση το αναβόσβημα της προειδοποιητικής λυχνίας της πίεσης λαδιού και τις παραμέτρους που έχουν σχέση με το λάδι του κινητήρα χρησιμοποιώντας το διαγνωστικό εργαλείο, μετά την αντικατάσταση ή τον επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου ECM. Διαφορετικά, ο καινούριος εγκέφαλος ECM δεν θα είναι σε θέση να παρέχει το αναγκαίο αναβόσβημα της προειδοποιητικής λυχνίας της πίεσης λαδιού και θα προκληθεί ζημιά στον κινητήρα εξ' αιτίας της καταπόνησης του λαδιού.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter