Νέα αντλία συμπλέκτη με αισθητήρα θέσης εμβόλου

Ένα από τα βασικά εξαρτήματα των συστημάτων μετάδοσης κίνησης είναι η αντλία σύμπλεξης και αποσύμπλεξης του συμπλέκτη. Οι τεχνολογικές απαιτήσεις που πρέπει να ικανοποιεί ένα τέτοιο σύστημα είναι η φιλική-ενεργοποίηση, τα χαρακτηριστικά πίεσης και άνεσης στο πεντάλ κατά την οδήγηση, η απουσία θορύβου, η ενεργοποίηση χωρίς κραδασμούς και η ευχάριστη αλλαγή ταχυτήτων και επιλογή νεκράς. Όλο το σύστημα πρέπει να λειτουργεί τέλεια κάτω από από όλες τις συνθήκες και να εγγυάται ιδανική συν-λειτουργία με τα άλλα συστήματα του οχήματος.in_tech_diaforika_Haldex_hydraulic_muliplate_clutch

Γενικά
Σήμερα οι σύγχρονοι καταναλωτές που αγοράζουν οχήματα νέας γενιάς, επιθυμούν σπορ χαρακτηριστικά, άνεση κατά την οδήγηση, καθώς και χαμηλές εκπομπές CO2 και άλλων επικίνδυνων ρύπων, μεταξύ των κύριων κριτηρίων τους αγοράς.
Μια πολλά υποσχόμενη λύση για την επίτευξη αυτών των απαιτήσεων είναι και τα αποκαλούμενα συστήματα “Start – Stop”, τα οποία σβήνουν τον κινητήρα όταν το όχημα είναι σε στάση. Μόλις ο οδηγός απελευθερώσει το πεντάλ του συμπλέκτη, το σύστημα αυτόματα εκκινεί εκ νέου τον κινητήρα. Η άνεση και η ασφάλεια κατά την οδήγηση παραμένουν αμετάβλητες. Επί του παρόντος μόνο 2% όλων των οχημάτων που διατίθενται στην αγορά είναι εφοδιασμένα με σύστημα “Start – Stop”, αλλά το ποσοστό τους αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά τα επόμενα χρόνια.
Προκειμένου να επιτευχθεί άριστη απόδοση, τα οχήματα χρειάζονται συνεχώς πληροφορίες σχετικά με τις ρυθμίσεις των υδραυλικά ενεργοποιούμενων συμπλεκτών και την ακριβή θέση τους . Αυτό ακριβώς έρχεται να καλύψει το νέο προϊόν της LuK, μια αντλία συμπλέκτη με αισθητήρα.

Λειτουργία αισθητήρα συμπλέκτη
Ο αισθητήρας θέσης  της υδραυλικής αντλίας σύμπλεξης και αποσύμπλεξης  μεταδίδει την πληροφορία θέσης του εμβόλου, με χρήση τεχνολογίας «μη-επαφής» χρησιμοποιώντας έναν μαγνήτη που τοποθετείται στο υδραυλικό έμβολο. Η αλλαγή θέσης του εμβόλου αναγνωρίζεται από την αλλαγή του μαγνητικού πεδίου. Το όφελος αυτής της λύσης για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων είναι ότι ο κύλινδρος και ο αισθητήρας μπορούν να προσφερθούν προ-συναρμολογημένοι. Τα δύο εξαρτήματα αποτελούν μια προ-ρυθμισμένη και προ-ελεγμένη μονάδα και κάθε μονάδα έχει τη δική της, μοναδική αγορά. Αυτό σημαίνει ότι η LuK είναι σε θέση να παρακολουθεί τα προϊόντα αυτά ακόμα και μετά από χρόνια στη γραμμή παραγωγής.honda_vfr_dual_clutch_transmission-3
Ανάλογα με τον τύπο των ηλεκτρονικών που χρησιμοποιούνται, η μέτρηση είναι ακριβής περίπου +/- 3% και ο αισθητήρας μπορεί να αντέξει θερμοκρασίες χρήσης που κυμαίνονται από -40°C στους +120°C, με μικρής διάρκειας κορυφώσεις θερμοκρασίας έως τους +160°C.
Το προϊόν αυτό ήδη έχει μπει στη γραμμή παραγωγής της Volkswagen, ενώ το ενδιαφέρον για το προϊόν αυτό και από άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων φαίνεται να είναι μεγάλο.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter