Ένα turbo ανά κύλινδρο;

Ακριβώς όπως οι μεγάλοι κατασκευαστές αυτοκινήτων κατασκευάζουν concept αυτοκίνητα για να παρουσιάσουν τις ιδέες σχεδίασης και την τεχνογνωσία τους, έτσι και οι εξειδικευμένες εταιρείες δημιουργούν έργα που αποσκοπούν στην προβολή τεχνολογικής τεχνογνωσίας και πιθανών μελλοντικών εξελίξεων. Η Owen Developments εξειδικευμένοι στην αυτοκινητοβιομηχανία έχει αποκαλύψει ένα τέτοιο project με το μοναδικό concept Quad Turbo Kit.

Το project  δημιουργήθηκε για να αξιολογήσει πόσο μικρός θα έπρεπε είναι ένας υπερσυμπιεστής που θα χρησιμοποιηθεί για κάθε κύλινδρο κινητήρα.

Η εταιρεία βλέπει ότι το κύριο πλεονέκτημα των πολλαπλών turbo είναι να παράγουν αρκετή ταχύτητα στην τουρμπίνα για να επιτύχει βέλτιστη πίεση ενίσχυσης για καθέναν από τους τέσσερις κυλίνδρους, με αποτέλεσμα ακόμη καλύτερη οδηγική ικανότητα, απόκριση κινητήρα και περισσότερη απόδοση.

turbo ana kilindro1

H σχεδίαση παρουσιάστηκε φέτος τον Ιανουάριο για πρώτη φορά στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου - Autosport International Show, στο Birmingham.

Καθώς το γεγονός της Autosport έχει ένα τέτοιο διεθνές ακροατήριο, εκμεταλλευτήκαμε την ευκαιρία να αποκαλύψουμε ένα project στο οποίο εργαζόμαστε για κάποιο χρονικό διάστημα. Το (4τραπλό) Quad Turbo Kit καταδεικνύει την ικανότητά μας να αναπτύξουμε τεχνολογίες και εξοπλισμό για να συναντήσουμε κάθε κατασκευαστή αυτοκινήτων «πρότυπα και απαιτήσεις». Έχουμε μεγάλο ενδιαφέρον για αυτό το project, το οποίο πιστεύουμε ότι θα φέρει σημαντικά πλεονεκτήματα τόσο για τους βενζινοκινητήρες όσο και για τους πετρελαιοκινητήρες. Πράγματι, ένα πολύ μεγάλο γκρουπ από την αυτοκινητοβιομηχανία που παράγει ένα ευρύ φάσμα κινητήρων ντίζελ έχει δείξει μεγάλο ενδιαφέρον για το σχεδιασμό του Quad turbo

Brian Owen, Διευθύνων σύμβουλος

Τα συμπεράσματα της επιστημονικής ομάδας του Ινστιτούτου ΙΔΕΕΑ που αρθογραφούν στην 51 χρόνων Τεχνική εφημερίδα «το Συνεργείο του Αυτοκινήτου» είναι τα εξής:

Αυτό το project, μαζί με τον κινητήρα χωρίς εκεκντροφόρους του Koenigsegg (δημοσίευση στο τεύχος Οκτωβρίου 2017) και το σύστημα Skyactiv-X της Mazda, θα μπορούσε να αποδείξει ότι οι ημέρες των μηχανών εσωτερικής καύσης (ΜΕΚ) δεν έχουν τελειώσει.

 

WorkshopData Car Truck

 

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter