Επιπλέον, το 1.5L VTEC TURBO έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί καλά ακόμη και με απλή βενζίνη.
Εξαρτήματα VTEC TURBO
Οι τρεις ζωτικές τεχνολογίες της VTEC TURBO
Οι μικρού κυβισμού κινητήρες είναι αποδοτικοί και ελαφροί, αλλά σε σύγκριση με έναν μεγάλο κινητήρα, δεν έχουν μεγάλη ισχύ ή ροπή. Η υπερπλήρωση με υπερτροφοδότη (turbo) υπερνικά το πρόβλημα ισχύος.
Ο κινητήρας VTEC TURBO της Honda αντιλαμβάνεται την υψηλή οικονομία καυσίμου και την συναρπαστική ισχύ μέσω τριών ζωτικών τεχνολογιών:
- Διπλός έλεγχος χρονισμού βαλβίδων VTC για εισαγωγή και εξαγωγή,
- Σύστημα άμεσου ψεκασμού και θυρίδα εισαγωγής υψηλού στροβιλισμού (δημιουργεί ισχυρή ροή στροβιλισμού και κατακόρυφες δίνες στον κύλινδρο με την ειδική σχεδίαση του εμβόλου στο επάνω μέρος του), και
- Υψηλής απόκρισης turbo με ηλεκτρονική βαλβίδα διαφυγής (Wastegate).
Σύστημα άμεσου ψεκασμού και υψηλού στροβιλισμού θυρίδα εισαγωγής
Το μειονέκτημα του κινητήρα turbo ήταν ότι με την εισαγωγή αέρα υψηλής πίεσης στον κινητήρα, η θερμοκρασία και η πίεση του θα αυξηθούν, με αποτέλεσμα προανάφλεξη «κτύπημα».
Αν είστε συνδρομητής παρακαλούμε συνδεθείτε
με το όνομα χρήστη και τον κωδικό σας για να διαβάστε όλο το άρθρο.
Αν δεν είστε συνδρομητής ή η συνδρομή σας έχει λήξει
παρακαλούμε εγγραφείτε ή ανανεώστε την συνδρομή σας.