Ο κινητήρας και μετάδοση κίνησης του Lexus NX 300h [Video]

Το NX 300h εισάγει για πρώτη φορά την εμπειρία οδήγησης της Lexus Hybrid Drive στο τμήμα μεσαίου μεγέθους premium SUV. Το σύστημα συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα Lexus 2.5 lκύκλου  Atkinson, γεννήτρια, μοτέρ και μπαταρία με μία μονάδα ελέγχου του υβριδικού οχήματος που έχει αναπτυχθεί ειδικά για το NX.
 
Ο κινητήρας και η μετάδοση κίνησης παράγει συνολική ισχύ συστήματος 145 kW (193 hp), ενώ επιστρέφει μέση κατανάλωση καυσίμου 5,0  l/100 km και παραγωγή εκπομπών CO2 116 g / km σε σχέση με τον κύκλο οδήγησης NEDC.

Η βελτιστοποίηση του κινητήρα των 2,5 λίτρων οδήγησε σε μεγαλύτερη ανταπόκριση και βελτιωμένη απόδοση καυσίμου. Οι βελτιώσεις περιλαμβάνουν υδρόψυκτο ψυγείο λαδιού για το μοτέρ ηλεκτρικής κίνησης για βελτιωμένη ψύξη του κινητήρα και αναθεωρημένη σχέση μείωσης της μπροστινής κίνησης, βελτιώνοντας την οικονομία καυσίμου και την ανάβαση σε ανηφόρα.

2015 lexus nx 300h 3

Ένα νεοσχεδιασμένο εγκάρσιο κιβώτιο ταχυτήτων HV παρέχει μια λειτουργία kick-down για καλύτερη επιτάχυνση. Το νέο  εγκάρσιο κιβώτιο ταχυτήτων αποτελείται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ γεννήτρια ηλεκτρικής κινητήρα και έναν ηλεκτρικό μοτέρ μετάδοσης κίνησης που συνδέεται με ένα διπλό σύνολο πλανητικών γραναζιών. 

Το πλανητικό σύστημα ταχυτήτων πληροί ταυτόχρονα τρεις ρόλους: ως συσκευή διαχωρισμού ισχύος μεταξύ της γεννήτριας και των εμπρόσθιων τροχών, ως μειωτήρας για τον ηλεκτροκινητήρα και, όταν και οι δύο λειτουργούν μαζί, ως ηλεκτρονικά ελεγχόμενη μετάδοση σταθερής ταχύτητας. Το κιβώτιο προσφέρει σειριακή λειτουργία αλλαγής ταχυτήτων, η οποία επιτρέπει τη μέγιστη παροχή ισχύος κατά την ζήτηση και αυξάνει την πέδηση του κινητήρα.

Το υβριδικό εργοστάσιο ηλεκτροπαραγωγής μπορεί να συνδυαστεί με 2WD ή με σύστημα Lexus E-Four AWD που λειτουργεί με ηλεκτρικά μοτέρ.

Αίσθηση επιτάχυνσης

Το πρόσφατα αναπτυγμένο λογισμικό ελέγχου HV, το οποίο ελαχιστοποιεί την σπινθηροδότηση του κινητήρα κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης, αυξάνει την αίσθηση γραμμικής επιτάχυνσης. Οι στροφές του κινητήρα έχουν αυξηθεί σε σχέση με τη γωνία του πεντάλ γκαζιού, δημιουργώντας μια αίσθηση τύπου "downshift".

2015 lexus nx 300h 1

Το NX προσαρμόζεται στις στροφές του κινητήρα και στη δύναμη G που εφαρμόζεται στο όχημα, παρέχοντας μια πιο φυσική αίσθηση επιτάχυνσης, χωρίς υπερβολική ρύθμιση της ταχύτητας του κινητήρα και της σχέσης μετάδοσης.

Η σειριακό Shiftmatic ανταποκρίνεται στην απαίτηση του οδηγού για μια αλλαγή σχέσης παρόμοια με αυτή ενός χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων.

Νέες βάσεις κινητήρα

Οι βάσεις στήριξης του κινητήρα NX 300h είναι συντονισμένες για την καταστολή των κραδασμών εκκίνησης από τον βενζινοκινητήρα, μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου και συμβάλλοντας στην άνεση οδήγησης. Οι βάσεις επιτρέπουν το 10% της συμβατικής απόκλισης από τον κανονικό άξονα του κινητήρα μακριά από το κέντρο βάρους του - την αιτία της δόνησης.

2015 lexus nx 300h 2

Η μετατόπιση μεταξύ του άξονα και του κέντρου βάρους μειώθηκε κατά μερικά χιλιοστό ρυθμίζοντας τις βάσεις του κινητήρα. Αυτή η λεπτομερής εργασία έχει επίσης επηρεάσει θετικά το κράτημα.

Τεχνικά χαρακτηριστικά του κινητήρα και της μετάδοσης κίνησης του NX 300h

2015 lexus nx 300h 4

2015 lexus nx 300h 5

2015 lexus nx 300h 6

2015 lexus nx 300h 7

Δείτε το σχετικό Video

 

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter