Η νέα εφαρμογή του κινητήρα για το Altima προσφέρει τη δυνατότητα να επεκταθεί σημαντικά η εμβέλεια της τεχνολογίας μεταβλητής συμπίεσης της Nissan.
Σχήμα: Κινητήρας μεταβλητής σχέσης συμπίεσης και φάσεις αλλαγής σχέσης συμπίεσης
Παρουσιάζοντας η Nissan το νέο Altima 2019, ανέφερε ότι ο κινητήρας VC-Turbo θα προσφέρεται ως προαιρετική επιλογή για τα επίπεδα ρύθμισης SR και Platinum του sedan. Με ισχύ 248 hp και ροπή 370 N.m, το VC-Turbo αντικαθιστά το προηγούμενο 3.5-L V6 Altima με ισχύ 270 hp και ροπή 340 Nm.
Η σχέση συμπίεσης
Για το VC-Turbo, ο αποτελεσματικός λόγος συμπίεσης μπορεί να κυμαίνεται μεταξύ 8:1 και 14:1 και συνιστάται βενζίνη premium-αμόλυβδη.
Θα πρέπει να υπενθυμίσουμε ότι το σύστημα μεταβλητής σχέσης συμπίεσης παρουσιάσθηκε από την Nissan το 2016 στο Paris Motor Show.
Σχήμα: Μηχανισμός μεταβλητής σχέσης συμπίεσης
Προηγμένα ηλεκτρονικά
Το νέο Altima 2019 θα είναι εξοπλισμένο με προηγμένο σύστημα υποβοήθησης οδηγού Nissan ProPILOT Assist, το οποίο θα είναι και η βάση για τα αυτόνομα οχήματα του μέλλοντος και θα βοηθά τον οδηγό να παραμείνει στο κέντρο της λωρίδας. Μια μπροστινή κάμερα υποστηριζόμενη από ένα ραντάρ και άλλους αισθητήρες και ένας περισσότερο εξελιγμένος εγκέφαλος ECU, θα κρατά το όχημα στο κέντρο της λωρίδας οδήγησης ενώ θα προσφέρει και άλλες δυνατότητες ελέγχου της ταχύτητας και της ασφάλειας οδήγησης.
Το Altima 2019 θα έχει επίσης σύστημα αυτόματης πέδησης καθώς και σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας.
Δείτε τις γωνίες μεταβολής του μηχανισμού στο https://flixel.com/cinemagraph/k1cyw07i3fcy1qg5m6wl/
Δείτε πως εργάζεται στο σχετικό βίντεο