Libralato: Ένας επαναστατικός περιστροφικός κινητήρας [video]

Με κύκλο λειτουργίας  9 φάσεων οι οποίες ολοκληρώνονται  σε κάθε περιστροφή, χωρίς ελατήρια και πολλά άλλα θετικά χαρακτηριστικά

Το «Συνεργείο του Αυτοκινήτου» συνάντησε, στην έκθεση καινοτομίας  για την αυτοκινητοβιομηχανία, στην Engine Expo 2017, τον «εγκέφαλο» του κινητήρα Libralato, κ. Dan Aris – Managing Director συνομίλησε μαζί του, κατέγραψε τα  βασικά σημεία λειτουργίας του κινητήρα, τα πλεονεκτήματά του τις εφαρμογές του  και στην συνέχεια σας τα παρουσιάζουμε. 

Ο κ. Dan Aris μαζί με τον κύριο Καραμπίλα Πέτρο το «Συνεργείο του Αυτοκινήτου» και τον επαναστατικό κινητήρα Libralato

Η σχεδίαση του κινητήρα Libralato συνδυάζει δύο στροφεία (ρότορες), με ξεχωριστά κέντρα, που συνδέονται με μια κεφαλή σύνδεσης και τους τομείς ολίσθησης.

Σχήμα 1: Διάταξη Κινητήρα Libralato

Τα στροφεία  δεν έχουν ελατήρια στεγανότητας στις άκρες   όπως ο κινητήρας Wankel και κατά συνέπεια έχουν επιφάνεια με πολύ μεγαλύτερη  στεγανότητα.

Οι διαδρομές των στροφείων αλληλεπικαλύπτονται  δυναμικά σχηματίζοντας τις φάσεις  εισαγωγής, συμπίεσης και εκτόνωσης.

Οι διαφορετικές διάμετροι των στροφείων δημιουργούν μια εξαιρετικά αποδοτική  εκτόνωση σε σύγκριση με τη συμπίεση. Ο κινητήρας δεν χρειάζεται να μετατρέψει την παλινδρομική κίνηση των εμβόλων σε περιστροφική κίνηση του άξονα εξόδου, επομένως η ροπή από την φάση εκτόνωσης  ενεργεί απευθείας στον άξονα εξόδου αμέσως μετά από 5o μετά από το Άνω Νεκρό Σημείο (Α.Ν.Σ).

Ο κινητήρας Libralato δεν απαιτεί κυλίνδρους, έμβολα, ζύγωθρα  βαλβίδες, εκκεντροφόρους, στροφαλοφόρους άξονες.

Είναι χρονισμένος  για άμεση έγχυση και εσωτερική επανακυκλοφορία καυσαερίων, με υψηλά και πιο σταθερά επίπεδα ροπής, πολύ χαμηλά επίπεδα κραδασμών, πολύ χαμηλή θερμοκρασία καυσαερίων και θόρυβο εξάτμισης.

Σημαντικά πλεονεκτήματα σε σχέση με έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης

► 9 φάσεις λειτουργίας
► Διαστάσεις και βάρος 50% μικρότερΟικονομία 35% περισσότερη
► Κόστος 30% μικρότερο
► Προδιαγραφές καυσαερίων EURO 6
► Ροπή στον άξονα εξόδου 5ο μετά το ΑΝΣ
► Στεγανότητα με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής (δεν έχει ελατήρια)
► Επίπεδα θορύβου 50% χαμηλότερα
► Επίπεδα κραδασμών 70% χαμηλότερα

Ο κινητήρας Libralato έχει έναν επαναστατικό νέο κύκλο λειτουργίας 9 φάσεων, με όλες τις  φάσεις, και τις 9 να ολοκληρώνονται σε κάθε περιστροφή του κινητήρα.

Ο κύκλος είναι δύσκολο να εξηγηθεί και να περιγραφεί  λόγω του δυναμικού σχηματισμού και της ανταλλαγής μεταξύ τριών ξεχωριστών θαλάμων που λειτουργούν παράλληλα (εισαγωγή, συμπίεση και εκτόνωση).

Ο θάλαμος καύσης βρίσκεται γύρω από το ΑΝΣ, στον κορμό ο οποίος είναι υδρόψυκτος.

Κάθε «μονάδα ισχύος» έχει δύο θυρίδες  εισαγωγής και δύο βαλβίδες εξαγωγής. Η θυρίδα  εισαγωγής 1 βρίσκεται στο  πρόσωπο του κινητήρα κοντά στον κύριο άξονα. Η βαλβίδα εισαγωγής 2 χρησιμοποιεί την βαλβίδα εξαγωγής 1 (Σχήμα 1, στα αριστερά) αλλά ακολουθεί διαφορετική διαδρομή  ξεχωριστή από τη διαδρομή της εξαγωγής των καυσαερίων.

Με αριστερόστροφη περιστροφή, ο κύκλος 9-φάσεων Libralato είναι:


  Αν είστε συνδρομητής παρακαλούμε  
με το όνομα χρήστη και τον κωδικό σας για να διαβάστε όλο το άρθρο.

Αν δεν είστε συνδρομητής ή η συνδρομή σας έχει λήξει 
παρακαλούμε 
εγγραφείτε ή ανανεώστε την συνδρομή σας.

 

WorkshopData Car Truck

 

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter