Έλεγχος καυσαερίων σε πραγματική οδήγηση (RDE)

Διαδικασία δοκιμής εκπομπών καυσαερίων σε πραγματική οδήγηση για αυτοκίνητα και ελαφρά φορτηγά στην Ευρώπη

Το 2015, η Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ) ενέκρινε τα δύο πρώτα νομοθετικά κείμενα που αποσκοπούσαν στην εφαρμογή της νέας διαδικασίας δοκιμών για τις εκπομπές καυσαερίων σε πραγματική οδήγηση (RDE) για τη μέτρηση των εκπομπών των οχημάτων.

Δύο ακόμη νομοθετικά πακέτα βρίσκονται σε εξέλιξη για την ολοκλήρωση του σχεδίου. Ο στόχος είναι να καθοριστεί μια πιο αντιπροσωπευτική δοκιμή ρύπανσης για τα αυτοκίνητα και τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα (φορτηγά).

Η δοκιμή RDE τέθηκε σε ισχύ το 2017. Θα ισχύει για όλα τα καινούργια αυτοκίνητα μέχρι τις αρχές του 2021 και για όλα τα νέα φορτηγά μέχρι τις αρχές του 2022.

Η νέα διαδικασία θα συμπληρώσει την τρέχουσα εργαστηριακή πιστοποίηση των οχημάτων με δοκιμές σε πραγματικές οδικές συνθήκες.

Οι συνθήκες δοκιμής RDE έχουν σχεδιαστεί ώστε να είναι αντιπροσωπευτικές των συνθηκών οδήγησης που συνήθως συναντώνται στους ευρωπαϊκούς δρόμους.

Μια σειρά οριακών συνθηκών υιοθετήθηκε για να αποκλείσει ορισμένους τύπους συνθηκών. Δεν υπάρχουν ποσοτικά στοιχεία για την εκτίμηση του ποσοστού των συμβάντων οδήγησης σε πραγματικό χρόνο που θα συμπεριληφθούν στις δοκιμές RDE.

ee.image2

Τα όρια εκπομπών RDE NOX για τα πετρελαιοκίνητα οχήματα θα μειωθεί στα 120 mg / km

  • Τα όρια εκπομπών NOx  Euro 6 θα περιοριστούν στα 80 mg / km
  • το τελικό CF των1.5 στις αρχές Ιανουαρίου 2020 για τους νέους τύπους και την 1η Ιανουαρίου 2021 όλοι οι τύποι.

Τα όρια RDE είναι αυστηρότερα για τα βενζινοκίνητα οχήματα, με όριο εκπομπών NOX Euro 6 τα 60 mg / km (δεν φαίνεται στο σχήμα 1).

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter