Κινητήρας VW 1.5 TSI EVO: Πιέσεις 350 bar και επιδόσεις ενός βενζινοκινητήρα όμοια με πετρελαιοκινητήρα

Ο κινητήρας 1,5 TSI EVO της VW με υψηλότερη σχέση συμπίεσης 12.5:1, και λάδι 0W20 θα υποστηρίζει άλλα εναλλακτικά καύσιμα;

Μία πρώτη απάντηση για την καινοτομία της VW που είδαμε στην Γενεύη την έχουμε ήδη δημοσιεύσει στο Skoda vision X εδώ.

Υπάρχει μια εκδήλωση που ονομάζεται συμπόσιο Vienna Motor, όπου οι κατασκευαστές παρουσιάζουν τις τελευταίες τους μονάδες παραγωγής ισχύος και η Volkswagen έκλεψε την παράσταση το Μάϊο του 2016. Τουλάχιστον στα χαρτιά. Σήμερα φαίνεται ότι θα το κάνει και στην πράξη!

Αυτός είναι ο ο νέος βενζινοκινητήρας 1.5 TSI της VW, που αλλάζει τα στάνταρτ και αυξάνει κυβικά, σε μια αγορά που κάνει downsizing «κόντρα» σε όλα ακόμη και σε αυτό που η ίδια … «έκανε μόδα».
Ακόμη  η Volkswagen, φόρεσε ένα είδος turbo που προέρχεται από τους turbodiesel κινητήρες της.

Ο  πρωταρχικός στόχος των αυτοκινητοβιομηχανιών είναι η μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων των κινητήρων τους. Δεν το επιτυγχάνουν όλοι με τον ίδιο τρόπο. Τελευταία η αρκετοί κατασκευαστές, έχουν δει ότι το turbo στους βενζινοκινητήρες είναι ένας καλός τρόπος για την επίτευξη των παραπάνω μειώσεων. Το γνωστό πλέον downsizing (μείωση του κυβισμού με παράλληλη χρήση υπερπλήρωσης), καθώς και η επιλογή άλλων κύκλων καύσης (πχ. Atkinson σε Toyota και Honda είναι κάποιοι άλλοι μέθοδοι που μάλλον αποδίδουν τα προσδοκώμενα. 

Ο νέος κινητήρας 1,5 TSI EVO της Volkswagen υιοθετεί έναν εναλλακτικό κύκλο καύσης τον κύκλο του «Miller».

vw 15 tsi 5

Ο νέος κινητήρας της Volkswagen 1,5 TSI EVO διατίθεται σε δύο εκδόσεις. 

vw 15 tsi 4

Μια τέτοια μονάδα σαν τι δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο είναι το ερώτημα. Ακόμη και σαν υβριδικό είναι η σωστή απάντηση ακόμη και με εναλλακτικά καύσιμα.

Ο σωστός κυβισμός το μυστικό των επιδόσεων με μειώσεις εκπομπών και κατανάλωσης

Το WLTP είναι ο νέος τρόπος υπολογισμού της κατανάλωσης  που ισχύει από το Σεπτέμβριο του 2017 και  που ανταποκρίνεται σε πιο ρεαλιστικές συνθήκες οδήγησης.

Προκειμένου να επιτευχθούν τα πραγματικά λοιπόν όρια εκπομπών και κατανάλωσης, αυτό έχει οδηγήσει ορισμένους κατασκευαστές στην αύξηση του κυβισμού των κινητήρων.  

vw 15 tsi 3

Ο νέος κινητήρας της Volkswagen, 1,5 TSI EVO διατίθεται σε 2 εκδόσεις.

Α) στην έκδοση των 130 ίππων
Β) στην έκδοση των 150 ίππων

Χρησιμοποιεί δε όπως προαναφέραμε τον κύκλο 

vw 15 tsi 10

Σύγκριση κύκλου Miller (ΔΕ) με κύκλο Otto (ΑΡ)


  Αν είστε συνδρομητής παρακαλούμε  
με το όνομα χρήστη και τον κωδικό σας για να διαβάστε όλο το άρθρο.

Αν δεν είστε συνδρομητής ή η συνδρομή σας έχει λήξει 
παρακαλούμε 
εγγραφείτε ή ανανεώστε την συνδρομή σας.

 

WorkshopData Car Truck

 

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter