Η έκδοση 6ης γενιάς του Ηλεκτρονικού Διακόπτη ανάφλεξης DAS4 (N73) δεν βρίσκεται κοντά στην κολώνα του τιμονιού. Ο κινητήρας ξεκινά με το πάτημα ενός κουμπιού.
Το συμβατικό EIS έχει τέσσερις θέσεις, με την ένδειξη A, B, C και D στην εικόνα στα δεξιά. Όταν ένα SmartKey εισάγεται στο EIS (Θέση A) το κύκλωμα 15C είναι ενεργοποιημένο. Το επαγωγικό πηνίο που περιβάλλει το κλειδί ενεργοποιείται, παρέχοντας αρκετή ενέργεια ώστε το κλειδί να στείλει τον κωδικό του στο EIS μέσω ενός υπέρυθρου LED στο άκρο του κλειδιού. Το EIS λαμβάνει και αποκρυπτογραφεί αυτό το σήμα σε κλάσματα δευτερολέπτου, αποφασίζοντας εάν το κλειδί είναι σωστό για το όχημα. Εάν το κλειδί δεν είναι σωστό, εμφανίζεται ένα μήνυμα στον πίνακα οργάνων.
Η έκδοση 5ης γενιάς του Ηλεκτρονικού διακόπτη ανάφλεξης DAS4 (N73), που βρίσκεται στο ταμπλό και δείχνει τις τέσσερις θέσεις πλήκτρων.
Όταν το κλειδί γυρίσει στη Θέση Β, ενεργοποιείται το Circuit 15R. Η κατάσταση του Circuit 15R κοινοποιείται στις μονάδες ελέγχου μέσω του εσωτερικού διαύλου CAN και του πλαισίου CAN 1. Τα περισσότερα αξεσουάρ είναι διαθέσιμα για χρήση, όπως το ραδιόφωνο και τα ηλεκτρικά παράθυρα.
Εάν το κλειδί γυρίσει στη Θέση C, το Κύκλωμα 15 είναι ενεργοποιημένο. Και πάλι, αυτό κοινοποιείται μέσω CAN. Ταυτόχρονα, το EIS στέλνει έναν κωδικοποιημένο αριθμό σε καθεμία από τις άλλες μονάδες ελέγχου που σχετίζονται με το DAS4 με τη σειρά. Η μονάδα ελέγχου εκτελεί έναν υπολογισμό του αριθμού και στέλνει το αποτέλεσμα στο EIS. Το EIS συγκρίνει την απάντηση με τα δικά του αποτελέσματα υπολογισμού στον ίδιο αριθμό και, εάν ταιριάζουν, αυτή η μονάδα ελέγχου τίθεται σε λειτουργία.
Οι πραγματικές επικοινωνίες είναι κρυπτογραφημένες και κάπως πιο περίπλοκες από ό,τι περιγράφεται. Παρόλο που μπορεί κανείς να δει αυτά τα μηνύματα σε έναν δίαυλο CAN, δεν έχει καμία αξία: Εφόσον οι κανονικές μέθοδοι διάγνωσης διαύλου CAN (μετρήσεις τάσης, χωρίς βραχυκύκλωμα στη γείωση ή -ισχύς) δεν παρουσιάζουν σφάλματα, είναι ασφαλές να υποθέσουμε ότι ο δίαυλος CAN δεν είναι η πηγή προβλήματος.
Το τελευταίο βήμα για την εκκίνηση του κινητήρα είναι να γυρίσετε για λίγο το κλειδί στη Θέση D: Αυτό ενεργοποιεί το κύκλωμα 50, ενεργοποιώντας τη μίζα και εκκινώντας τον κινητήρα. Το σήμα Circuit 50 αποστέλλεται μέσω διακριτού καλωδίου και σήματος CAN Bus στη μονάδα ελέγχου ME-SFI (ή CDI), η οποία ελέγχει τελικά τη μίζα. Ο πλεονασμός βοηθά στη διασφάλιση της εκκίνησης του κινητήρα, αλλά ένα σφάλμα θα ορίσει έναν κωδικό βλάβης διαγνωστικού ελέγχου.