Τα Ηλεκτρικά Σκούτερ είναι λιγότερο φιλικά προς το περιβάλλον από ό, τι νομίζετε

Μια μελέτη που διεξήχθη από το κρατικό πανεπιστήμιο της Βόρειας Καρολίνας διαπίστωσε ότι ο συνολικός αντίκτυπος από τα ηλεκτρονικά σκούτερ είναι πολύ λιγότερο φιλικός προς το περιβάλλον από το περπάτημα, οδήγηση ενός ηλεκτρικού ποδηλάτου ή τη χρήση ορισμένων μέσων δημόσιας συγκοινωνίας.

  • Τα τελευταία δύο χρόνια, τα ηλεκτρικά σκούτερ έχουν αυξηθεί σε δημοτικότητα σε όλο τον κόσμο.
  • Εταιρείες όπως η Uber, η Lime, η Bird, η Jump, η Lyft και η Skip έχουν επεκταθεί επιθετικά σε νέες αγορές.
  • Μέχρι τώρα, η πρωταρχική ανησυχία για τα ηλεκτρικά σκούτερ ήταν θέματα και ατυχήματα που σχετίζονται με την ασφάλεια.
  • Αυτή η μελέτη του NCSU δείχνει ότι ο κύκλος ζωής των ηλεκτρικών σκούτερ είναι ότι η περιβαλλοντική νίκη που έχει επιτευχθεί.

Αν νομίζετε ότι εξοικονομείτε χρόνο και κάνετε χάρη στον πλανήτη καβαλώντας ένα ηλεκτρικό σκούτερ, σκεφθείτε το ξανά. Ενώ τα ηλεκτρονικά σκούτερ γίνονται όλο και πιο δημοφιλή στις ΗΠΑ, μια νέα μελέτη φωτίζει την πραγματική επίπτωση που έχει η παραγωγή, η μεταφορά και η συντήρηση αυτών των συσκευών στο περιβάλλον.

Μια μελέτη που διεξήχθη πέρυσι από το κρατικό πανεπιστήμιο της Βόρειας Καρολίνας ακολούθησε την πορεία των ηλεκτρικών σκούτερ, από τις βασικές πρώτες ύλες που χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή τους, σε όλη τη διαδρομή προς τους στόλους των σκούτερ που σταθμεύουν για την καθημερινή χρήση. Η μελέτη διαπίστωσε ότι τα e-scooters κατέχουν ένα φιλικό προς το περιβάλλον πλεονέκτημα σε μερικά θέματα, ειδικά σε σύγκριση με την οδήγηση ενός προσωπικού αυτοκινήτου ή φορτηγού για αυτό που συνήθως αναφέρεται ως ταξίδι "τελευταίου μιλίου".

electrical scooter2

Σε μια άμεση σύγκριση μεταξύ των ηλεκτρικών σκούτερ και των αυτοκινήτων που κινούνται με βενζίνη, η απλοποιημένη νίκη εξακολουθεί να πιστώνεται στα ηλεκτρικά σκούτερ.

Για λύσεις μικρο-κινητικότητας όπως τα ηλεκτρικά σκούτερ και τα ηλεκτρικά ποδήλατα, ο όρος αυτός αναφέρεται στις μικρές αποστάσεις στις οποίες χρησιμοποιούνται συχνότερα. Αυτά τα σενάρια περιλαμβάνουν το να φτάνεις από ένα σιδηροδρομικό σταθμό σε ένα κτίριο γραφείων ή να φτάνεις γύρω από μια ευρύτερη πανεπιστημιούπολη ή πόλη όταν το περπάτημα διαρκεί πάρα πολύ, ή η δημόσια συγκοινωνία δεν είναι επιλογή. Σε μια άμεση σύγκριση με ένα αυτοκίνητο, τα e-scooters κερδίζουν μια περιβαλλοντική νίκη.

Όπως αποκαλύφθηκε στη μελέτη, τα ευρήματα ωστόσο, αυτά είναι πολύ πιο πέρα από τα e-scooters και απ’ ό, τι η απλή ευκολία ταξιδιών σε μικρές αποστάσεις. Η ερευνητική ομάδα αποσυναρμολόγησε ένα τυπικό ηλεκτρικό σκούτερ που κατασκευάστηκε από την κινεζική εταιρεία Xiaomi, κατασκευαστή σκούτερ για μερικές από τις πιο δημοφιλείς εταιρίες με ελαστικά. Η εξόρυξη, η τήξη και οι βασικές πρώτες ύλες που απαιτούνται για την παραγωγή 13 λιβρών αλουμινίου, μπαταρία ιόντων λιθίου 2,5 λιβρών, για να μην αναφέρουμε όλα τα κομμάτια από καουτσούκ και πλαστικό, αρχίζει γρήγορα ένα ηλεκτρικό σκούτερ να πέφτει κάτω από την περιβαλλοντική σκάλα, για να το πούμε πιο απλά.

Υπάρχουν καλά νέα, τουλάχιστον όταν πρόκειται να πάρουμε τα σκούτερ από το σημείο Α στο σημείο Β. Η μελέτη διαπίστωσε ότι η φόρτωση και αποστολή των σκούτερ σε όλο τον κόσμο έχει ελάχιστο αντίκτυπο όσον αφορά το πόσο «πράσινο» είναι ένα e-scooter πέρα από τη διάρκεια ζωής του. Έτσι, ενώ ένα τεράστιο ωκεάνιο φορτηγό πλοίο φαίνεται ένας εύκολος περιβαλλοντικός στόχος, οι αριθμοί εδώ αποδείχτηκαν διαφορετικά.

electrical scooter1

Τα πλοία μαζικών φορτίων φαίνεται να έχουν τεράστιες περιβαλλοντικές επιπτώσεις. Η μελέτη UNC διαπίστωσε ότι η αποτελεσματικότητα των παγκόσμιων μεταφορών αποδεικνύει ότι αυτό δεν είναι αλήθεια, τουλάχιστον όταν πρόκειται για τους κύκλους ζωής των ηλεκτρικών σκούτερ.

Όταν τα πράγματα γίνονται και πάλι περίπλοκα είναι το πώς χρησιμοποιούνται τα ηλεκτρικά σκούτερ στον τελικό προορισμό τους. Ο αντίκτυπος προέρχεται από το πώς διατηρούνται και πώς φορτίζονται για καθημερινή χρήση. Και όχι, ο ένοχος δεν έρχεται με τη μορφή ενός βύσματος και μιας πρίζας, ή ένα μοτέρ και ηλεκτρικό δίκτυο που απαιτούνται για να κρατήσει τα σκούτερ φορτισμένο. Η διαδικασία επαναφόρτισης βρέθηκε να είναι αποδοτική και φιλική προς το περιβάλλον.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα προέρχεται από τη συλλογή των σκούτερ που χρειάζονται επισκευές, ή λόγω φόρτισης. Αυτή η διαδικασία αντιμετωπίζεται συχνά από εταιρείες τρίτων μερών που χρησιμοποιούν οχήματα με βενζίνη για να οδηγούν και να συλλέγουν ηλεκτρονικά σκούτερ. Όχι μόνο αυτό καταλήγει να εκπέμπει περισσότερες εκπομπές οχημάτων στην ατμόσφαιρα, η τυχαία παρατημένη θέση των ηλεκτρικών σκούτερ - μερικά από τα οποία αφήνονται δύσκολα προσεγγίσιμα πεζοδρόμια – κάτι που καθιστά τη συλλογή τους μια πολύ περίπλοκη διαδικασία.

electrical scooter

Θυμηθείτε, τα ηλεκτρικά σκούτερ δεν μπορούν να επισκευαστούν ή να επαναφορτιστούν. Η καθημερινή συντήρηση συχνά σημαίνει ότι απαιτείται στόλος οχημάτων που κινούνται με βενζίνη για να τα συντηρήσουν. Αυτό αυξάνει την κυκλοφορία και τις εκπομπές

Ακόμη και οι κανόνες καθαριότητας της πόλης που έχουν ως στόχο να καθαρίσουν τους δρόμους μπορούν να έχουν αρνητικό αντίκτυπο όταν πρόκειται για την βελτίωση του περιβάλλοντος. Η μελέτη ξεχώρισε την πόλη Raleigh της Βόρειας Καρολίνας, όπου είναι υποχρεωτική για τις εταιρείες e-scooter να συλλέγουν τα σκούτερ τους και να τα επαναφορτίζουν εν μία νυκτί.

Είναι τα όλα τα νέα άσχημα όταν πρόκειται για ηλεκτρικά σκούτερ; Ευτυχώς η απάντηση είναι ένα ηχηρό «όχι», αλλά με μερικές σημαντικές προειδοποιήσεις. Για αρχή, η μελέτη συνιστά τα ηλεκτρικά σκούτερ που κατασκευάζονται να είναι πιο μακροχρόνια και ισχυρά, ώστε οι εργασίες συντήρησης και επισκευών να είναι λιγότερο συχνές. Οι πόλεις θα πρέπει επίσης να εργαστούν πιο συντονισμένα για να προσαρμόσουν τους κανονισμούς που εξισορροπούν τα ζητήματα ποιότητας ζωής - όπως να μην έχουν σκούτερ που θα τα αφήνουν οπουδήποτε θέλει ο αναβάτης - με πιο έξυπνες συλλογές σκούτερ που δεν προσθέτουν απλώς σε κυκλοφοριακά προβλήματα και εκπομπές άνθρακα.

Τέλος, τα οχήματα που χρησιμοποιούνται για να διατηρήσουν λειτουργικά τα e-scooters μπορεί να είναι πολύ πιο φιλικά προς το περιβάλλον. Έχοντας ένα στόλο διαθέσιμων Η / Υ για την επισκευή και επαναφόρτιση ενός στόλου ηλεκτρικών σκούτερ θα βοηθούσε στη μείωση του συνολικού οικολογικού αποτυπώματος.

ΓΙΑΤΙ Η ΘΕΩΡΙΑ ΑΥΤΗ;

Αποδεικνύεται ότι η σωτηρία του πλανήτη είναι πιο περίπλοκη από το πέρασμα σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ. Όταν λαμβάνεται υπόψη ολόκληρος ο κύκλος ζωής αυτών των συσκευών με ηλεκτρική ισχύ, ξεχωρίζουν μερικά σημαντικά προβλήματα. Ευτυχώς, κάποιες λύσεις είναι έξυπνες και απλές.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored facebook logored YouTube redr Twitter