Το υβριδικό plug-in Escape της Ford 2020 στοχεύει στο Toyota RAV4 Prime

Το plug-in υβριδικό Ford Escape 2020 - το πρώτο SUV - έρχεται με EPA περίπου 37 χιλιομέτρων από όλη την ηλεκτρική αυτονομία οδήγησης και 100 μίλια ανά γαλόνι, στατιστικά στοιχεία που θα θέσουν το επανασχεδιασμένο μοντέλο σε ανταγωνισμό με το νέο Toyota RAV4 Prime.

Το Toyota RAV4 Prime έχει εκτιμώμενη αυτονομία EV 42 μιλίων και 94 MPGe. Η Toyota παρουσίασε την πρώτη plug-in υβριδική έκδοση του μοντέλου στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες τον Νοέμβριο του 2019. Το όχημα αναμένεται να φτάσει στις αντιπροσωπείες στις ΗΠΑ αυτό το καλοκαίρι.

Το Escape ξεπερνά το Toyota RAV4 Prime στην τιμή. Το Toyota RAV4 Prime ξεκινά από 39.220 $ (περιλαμβάνεται η φόρτιση προορισμού, ενώ η Ford λέει ότι το Escape θα έχει βασική τιμή 34.285 $, συμπεριλαμβανομένης της χρέωσης προορισμού. Αλλά το υβριδικό plug-in της Toyota έχει περισσότερα να σηκωθεί και να φτάσει τα 302 ίππους με ικανότητα να κάνει 0-100 Km/h σε προβλεπόμενο χρόνο 5,7 δευτερόλεπτα έναντι των 209 hp του Escape PHEV.

ford escape 2

Το RAV4 Prime είναι στην πραγματικότητα το πιο ισχυρό τετράθυρο όχημα στο χαρτοφυλάκιο της Toyota.

Η απόσταση οδήγησης 60 χλμ μόνο για EV στο Escape δείχνει την πρόοδο που έχει σημειώσει η Ford με την υβριδική τεχνολογία της. Το μικρότερο πρόσθετο Ford Fusion Energi παίρνει 17.5 χλμ λιγότερο από το νέο Escape PHEV.

«Το αρχικό Ford Escape ήταν το πρώτο υβριδικό SUV στον κόσμο και το ολοκαίνουργιο Ford Escape Plug-in Hybrid αντιπροσωπεύει το πόσο έχουμε φτάσει στην τεχνολογία και την αποτελεσματικότητα», δήλωσε ο Hau Thai-Tang, επικεφαλής της ανάπτυξης προϊόντων και αγορών της Ford σε μία του δήλωση.

Το Escape PHEV είναι μέρος του σχεδίου 11,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων της Ford για την ηλεκτροκίνηση του χαρτοφυλακίου της. Το Escape PHEV έρχεται με ένα υβριδικό σύστημα κίνησης τέταρτης γενιάς που περιλαμβάνει έναν υβριδικό κινητήρα 2,5 λίτρων και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 14,4 kilowatt-hour

ford escape 1

Το Ford Escape PHEV διαθέτει τέσσερις λειτουργίες που θα επιτρέψουν στους οδηγούς να επιλέξουν πώς θέλουν να χρησιμοποιήσουν αυτήν την ηλεκτρική ισχύ. Οι οδηγοί που δεν θέλουν να σκεφτούν ποια είναι η καλύτερη επιλογή μπορούν να επιλέξουν τη λειτουργία Auto EV, η οποία επιτρέπει στο όχημα να αποφασίσει εάν θα λειτουργήσει με βενζίνη ή ηλεκτρική ενέργεια. Η λειτουργία EV Now θέτει το όχημα σε πλήρη ηλεκτρική ισχύ, η λειτουργία EV Later επιτρέπει στους οδηγούς να μεταβούν σε πλήρη υβριδική οδήγηση για εξοικονόμηση ηλεκτρικών χλμ., για αργότερα και η λειτουργία φόρτισης EV θα φορτίσει την μπαταρία κατά την οδήγηση και θα παράγει χλμ., μόνο ηλεκτρικά για χρήση αργότερα.

ford escape 3

Αυτό είναι ένα plug-in υβριδικό και έτσι έρχεται με μια θύρα φόρτισης AC. Οι οδηγοί μπορούν να χρησιμοποιήσουν έναν φορτιστή επιπέδου 1 των 110 volt, μια επιλογή που διαρκεί 10 έως 11 ώρες για να τροφοδοτήσει την μπαταρία ή να χρησιμοποιήσουν έναν φορτιστή επιπέδου 2 των 240 volt, ο οποίος έχει μικρότερο, εκτιμώμενο χρόνο φόρτισης 3,5 ωρών.

Το Escape PHEV διατίθεται στάνταρ με προηγμένες δυνατότητες συστήματος υποστήριξης οδηγού, όπως προσαρμοζόμενο cruise control και κεντράρισμα στην λωρίδα κυκλοφορίας, αποφυγή υποβοήθησης διεύθυνσης και σύστημα πλοήγησης με ενεργοποίηση φωνής.

Το plug-in υβριδικό σύστημα είναι διαθέσιμο σε κάθε επίπεδο Escape εκτός από το S και SE Sport, σύμφωνα με τη Ford.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

Facebook-color Instagram-color youtube-color Twitter linkedin