Η Porsche λανσάρει το RWD Taycan

Η Porsche πρόκειται να λανσάρει μια τέταρτη έκδοση του Taycan,

του πρώτου ηλεκτρικού σπορ sedan της εταιρείας, με κίνηση στους πίσω τροχούς και την επιλογή δύο μπαταριών διαφορετικής χωρητικότητας.

Ως στάνταρ, το Taycan θα είναι εφοδιασμένο με μπαταρία μονού επιπέδου (στρώσης) με μικτή χωρητικότητα 79,2 kWh, ενώ η μπαταρία απόδοσης δύο επιπέδων, διαθέσιμη ως προαιρετική έξτρα, έχει χωρητικότητα 93,4 kWh. Η μέγιστη χωρητικότητα φόρτισης είναι έως 225 kW για την τυπική μπαταρία και 270 kW για την έκδοση απόδοσης και οι δύο μπορούν να φορτιστούν από 5% έως 80% σε μόλις 22,5 λεπτά, πράγμα που σημαίνει ότι παρέχεται απόσταση 100 χιλιομέτρων μετά από μόλις πέντε λεπτά φόρτισης.

PORCHE LANSAREI1

Η Porsche δηλώνει ότι με ένα συνδυασμό έξυπνης διαχείρισης φόρτισης και αεροδυναμικής οχήματος, μπορεί να επιτευχθεί μέγιστη ισχύς ανάκτησης 265 kW, η οποία με τη σειρά της επιτρέπει χαμηλή κατανάλωση ενέργειας και μία εκτεταμένη αυτονομία για 431 km και 484 km αντίστοιχα.

Η πρόωση παρέχεται από έναν μόνιμα διεγερμένο σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στον πίσω άξονα, με συνολικό ενεργό μήκος 130 mm, παρέχοντας 240 kW (326ps) με μια τυπική μπαταρία απόδοσης και 280 kW (380ps) όταν το όχημα είναι εξοπλισμένο με την αναβαθμισμένη μπαταρία.

Ο ηλεκτροκινητήρας συνδυάζεται με μετάδοση δύο ταχυτήτων. Όταν τοποθετείται σε λειτουργία υπερ-ενίσχυσης και συνεργάζεται με έλεγχο προώθησης, η κορυφαίων προδιαγραφών Taycan μπορεί να παράγει μέγιστη ισχύ 350 kW (476ps). Τοποθετημένος δίπλα στον ηλεκτροκινητήρα υπάρχει ένας inverter (μετατροπέας) 600A.

Phgh

Porsche launches RWD Taycan   | Engine + Powertrain Technology International (enginetechnologyinternational.com)

Η Porsche λανσάρει το RWD Taycan

Η Porsche πρόκειται να λανσάρει μια τέταρτη έκδοση του Taycan, του πρώτου ηλεκτρικού σπορ sedan της εταιρείας, με κίνηση στους πίσω τροχούς και την επιλογή δύο μπαταριών διαφορετικής χωρητικότητας.

Ως στάνταρ, το Taycan θα είναι εφοδιασμένο με μπαταρία μονού επιπέδου (στρώσης) με μικτή χωρητικότητα 79,2 kWh, ενώ η μπαταρία απόδοσης δύο επιπέδων, διαθέσιμη ως προαιρετική έξτρα, έχει χωρητικότητα 93,4 kWh. Η μέγιστη χωρητικότητα φόρτισης είναι έως 225 kW για την τυπική μπαταρία και 270 kW για την έκδοση απόδοσης και οι δύο μπορούν να φορτιστούν από 5% έως 80% σε μόλις 22,5 λεπτά, πράγμα που σημαίνει ότι παρέχεται απόσταση 100 χιλιομέτρων μετά από μόλις πέντε λεπτά φόρτισης.

Η Porsche δηλώνει ότι με ένα συνδυασμό έξυπνης διαχείρισης φόρτισης και αεροδυναμικής οχήματος, μπορεί να επιτευχθεί μέγιστη ισχύς ανάκτησης 265 kW, η οποία με τη σειρά της επιτρέπει χαμηλή κατανάλωση ενέργειας και μία εκτεταμένη αυτονομία για 431 km και 484 km αντίστοιχα.

Η πρόωση παρέχεται από έναν μόνιμα διεγερμένο σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στον πίσω άξονα, με συνολικό ενεργό μήκος 130 mm, παρέχοντας 240 kW (326ps) με μια τυπική μπαταρία απόδοσης και 280 kW (380ps) όταν το όχημα είναι εξοπλισμένο με την αναβαθμισμένη μπαταρία.

Ο ηλεκτροκινητήρας συνδυάζεται με μετάδοση δύο ταχυτήτων. Όταν τοποθετείται σε λειτουργία υπερ-ενίσχυσης και συνεργάζεται με έλεγχο προώθησης, η κορυφαίων προδιαγραφών Taycan μπορεί να παράγει μέγιστη ισχύ 350 kW (476ps). Τοποθετημένος δίπλα στον ηλεκτροκινητήρα υπάρχει ένας inverter (μετατροπέας) 600A.

Phgh

Porsche launches RWD Taycan   | Engine + Powertrain Technology International (enginetechnologyinternational.com)

 

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info [at] tosynergeio.gr

 

 

Social Media

Facebook-color Instagram-color youtube-color Twitter linkedin