Τα ελαστικά στην έκθεση είχαν την τιμητική τους
Ως μια κατ’ εξοχή έκθεση ελαστικών η Autopromotec φιλοξένησε όλες σχεδόν τις επώνυμες αλλά και μικρές άγνωστες ως φίρμες εταιρείες ελαστικών για την Ελληνική αγορά. Η Κινέζικη επίθεση συνεχίζει και σε αυτό το τομέα και παρά την μικρή επισκεψιμότητα των περιπτέρων τους ήταν εκεί.
Δείτε εδώ το σχετικό φωτορεπορτάζ
Οι εταιρείες λιπαντικών συγκεντρωμένες όλες σε ένα χωλ
Όλες οι εταιρείες λιπαντικών Από την Mobil μέχρι και την δική μας Ελληνική παρουσία στην έκθεση αυτή της Cyclon. Η παρουσία εδώ των όμορφων κοριτσιών της έκθεσης μάλλον ήταν συγκεντρωμένη σε ένα χωλ, αυτό των λιπαντικών.
Δείτε εδώ το σχετικό φωτορεπορτάζ
Νέοι σταθμοί πλήρωσης A/C
Ξεπερνώντας κάθε σχεδιαστική φαντασία οι νέοι σταθμοί πλήρωσης Φρέον για συστήματα A/C 1234yf αλλά και τα παλαιότερα R134, έκαναν μια εντυπωσιακή παρουσία τόσο σε συνδυασμούς πχ. 2 σε1 όσο και σε τεχνολογική εξέλιξη. Όλα τα στοιχεία των αυτοκινήτων καταχωρημένα ανά μάρκα και μοντέλο και μια πλήρως αυτοματοποιημένη διαδικασία από πάρα πολλούς κατασκευαστές όπως, Bosch, Robinair, Texa, κλπ.
Δείτε εδώ το σχετικό φωτορεπορτάζ
Τελευταία γενιά συστημάτων ADAS για Υβριδικά Ηλεκτρικά Οχήματα
…Ξέρετε τι σημαίνει ADAS - Αdvanced driver-assistance systems; – (Αναβαθμισμένα Συστήματα Υποβοήθησης Οδηγού).
Ποια είναι αυτά; Όλα αυτά τα συστήματα που έχουν πλέον εξοπλιστεί και τα πιο μικρά οχήματα και αφορούν κάμερες αισθητήρες ραντάρ και λέιζερ μετά από μία αλλαγή τζαμιού, ένα μικρο – τρακάρισμα, ή ακόμη και ευθυγράμμιση τροχών απαιτούν καλιμπράρισμα στα πλαίσια μιας ρουτίνας συντήρησης από αντίστοιχες συσκευές που μοιάζουν με ευθυγράμμιση. Συσκευές που έχουν κάποια από αυτά τα παράξενα ταμπλό με τρύπες και γεωμετρικά σχήματα. Έτσι λοιπόν πήγαμε στο επόμενο βήμα για την κατάργηση των ταμπλό αυτών, περνώντας στο concept ADAS της ΤΕΧΑ με χρήση βιντεο-προβολέα αλλά και στην MAHLE – Brain Bee με το concept ADAS με χρήση οθόνης ΤV. Όλα εδώ στην εξαίρεση και στην διευκόλυνση της συντήρησης των νέων οχημάτων που φέρουν τεχνολογίες ADAS.
Δείτε εδώ το σχετικό φωτορεπορτάζ
Η διάγνωση μέσα από πλατφόρμα λογισμικού με εργοστασιακά προγράμματα. Όλα σε ένα tablet!
Ναι καλά το διαβάσατε. Γνωρίζετε από την εμπειρία σας ότι ένα διαγνωστικό δεν είναι αρκετό.
Κάποια διαγνωστικά είναι καλά στα ιαπωνικά και κάποια στα Ευρωπαϊκά αυτοκίνητα. Κανένα δεν ήταν αρκετό και γι αυτό οι επισκευαστές πολλές φορές είχαν πολύ περισσότερα από ένα διαγνωστικά. Ποια είναι η μεγάλα αλλαγή που είδαμε.
Πλατφόρμα διάγνωσης σε ένα tablet.
Όλα τα εργοστασιακά προγράμματα με μία ένα κοινή πρίζα j2534 pass-thru OBD. Αυτό είναι μια τάση που εξελίσσεται όπως μας είπαν από 2 εταιρείες που το συναντήσαμε όμως το διαγνωστικό είναι πλέον ένα πανίσχυρο εργοστασιακό που το μόνο που του λείπει είναι η πληροφορία δηλ. η πρόσβαση στα Τεχνικά εγχειρίδια ή αλλιώς βιβλία επισκευής. Αυτό ακριβώς που οι εταιρείες πουλάνε μέχρι και 3.000 ευρώ το χρόνο με συνδρομή. Εδώ οι τιμές της διαγνωστικής πλατφόρμας φτάνουν μέχρι και 6.000 ευρώ. Όμως ίσως και να αξίζει το κόπο αν σκεφτεί κανείς ότι η ιδέα της συγκέντρωσης είναι τόσο απλή και τόσο λειτουργική.
Δείτε εδώ το σχετικό φωτορεπορτάζ
Οι Ελληνικές παρουσίες στην έκθεση:
Μια αξία σταθερή σε όλες τις μεγάλες Ευρωπαϊκές εκθέσεις και οχ μόνο η εταιρεία carbon Zapp (3 & 5) που σήμερα αποτελεί ένα μεγάλο κατασκευαστή μηχανημάτων ελέγχου, συντήρησης και καθαρισμού συστημάτων ψεκασμού τόσο σε βενζίνη όσο και σε πετρέλαιο. Η εταιρεία όμως έκανε την δική της στροφή και δεν έμεινε εκτός Ηλεκτροκίνησης. Μια νέα συσκευή ελέγχου μπαταριών Υψηλής τάσης είναι στα σκαριά από δύο δραστήρια παιδιά, τους γιούς του Β. Πανταζή.
Συναντήσαμε επίσης την εταιρεία λιπαντικών Cyclon και τον Κο Π. Παπαδόπουλο Μάρκετινγκ Mάνατζερ LPC (2).
Ακόμη συναντήσαμε αρκετούς Έλληνες επισκέπτες μεταξύ αυτών και τον πρόεδρο των Πτυχιούχων Μηχανικών Ν. Κοζάνης κο Τοπαλίδη Γιώργο μαζί με το συνεργάτη του κο Χατζηδάμο Σάκη (4). Είχαν έρθει με άλλους 40 περίπου συνάδελφούς του με πούλμαν για να επισκεφτούν την έκθεση. Ένα budget που εξοικονόμησαν απ’ ότι μας είπαν από το τοπικό επιμελητήριο Ν. Κοζάνης. Μεταξύ αυτών και άτομα από το 2ο Σύλλογο Μηχανικών του Ν. Κοζάνης με το πρόεδρό του Κο Χασιώτη Θύμιο αλλά και μέλη από το το σύλλογο Μηχανικών της Πτολεμαΐδας.