Η εμπορική έκθεση προσφέρει ένα εκτενές πρόγραμμα γεμάτο με παρουσιάσεις, εκδηλώσεις και ξεναγήσεις. Τα θέματα περιλαμβάνουν την ψηφιοποίηση, νέες τεχνολογίες, επαγγελματική αποκατάσταση της επόμενης γενιάς, εκπαίδευση και επιχειρηματική ανάπτυξη.
Το podcast Automechanika Classic Car παρουσιάζει ήδη κάποιους από τους δυνατούς παίκτες του κλάδου στο νέο διεθνές δίκτυο.
Η ζήτηση για κλασικά αυτοκίνητα αποτελεί ένα παγκόσμιο φαινόμενο που δεν δείχνει σημάδια μείωσης. Στην πραγματικότητα, οι πωλήσεις στην παγκόσμια αγορά κλασικών αυτοκινήτων αυξήθηκαν κατά μέσο όρο 8,8% ετησίως τα τελευταία τέσσερα χρόνια, φτάνοντας συνολικά τα 39,9 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ το 2023 (πηγή: Statista).
Ως κορυφαίο brand διεθνών εμπορικών εκθέσεων, η Automechanika αξιοποιεί τις εκθέσεις της σε όλο τον κόσμο για να δημιουργήσει ένα νέο δίκτυο B2B στον κλάδο κλασικών αυτοκινήτων. Αυτή η προσπάθεια ξεκινά στη Φρανκφούρτη, όπου περισσότεροι από 300 εκθέτες έχουν ήδη ανακοινώσει ότι θα παρουσιάσουν προϊόντα για τον κλάδο των κλασικών αυτοκινήτων, στους ακόλουθους τομείς προϊόντων: Ανταλλακτικά & Εξαρτήματα, Διαγνωστικά & Επισκευή και Αμάξωμα & Βαφή.
Θα πραγματοποιηθούν επίσης διάφορες συζητήσεις σε πάνελ και παρουσιάσεις με αξιόλογους διεθνείς παίκτες της αγοράς, στο πλαίσιο των οποίων θα συζητηθούν ποικίλα θέματα, μεταξύ των οποίων:
- Τι μπορεί να γίνει για να αυξηθεί το ενδιαφέρον των νέων για επιχειρηματική δράση στον κλάδο των κλασικών αυτοκινήτων και πώς μπορούν να υποστηριχτούν στην εκπαίδευση και την κατάρτιση;
- Πού μπορούν να αναπτυχθούν ψηφιακές λύσεις στον τομέα ιδιωτών πελατών;
- Τι είναι απαραίτητο για να διασφαλιστεί μια επιτυχημένη επιχείρηση στο μέλλον;
Τα κατάλληλα εξοπλισμένα και στελεχωμένα συνεργεία είναι απαραίτητα για τη συντήρηση και την αποκατάσταση αυτών των οχημάτων.
Ο κος Olaf Mußhoff, Διευθυντής της Automechanika Frankfurt δήλωσε:
«Στην Automechanika στη Φρανκφούρτη, τα ενδιαφερόμενα συνεργεία μπορούν να δικτυωθούν απευθείας με τους επαγγελματίες του κλάδου κλασικών αυτοκινήτων και να ανταλλάξουν ιδέες για σημαντικά θέματα όπως η προμήθεια ανταλλακτικών, οι τάσεις και οι αλλαγές στον τομέα, παράλληλα με μια ποικιλία άλλων σχετικών θεμάτων όπως η εύρεση των σωστών λύσεων στη βαφή. Για να πραγματοποιηθεί αυτό, εργαζόμαστε με τους συνεργάτες μας και τους έμπειρους εξειδικευμένους επαγγελματίες για να δημιουργήσουμε ένα πρόγραμμα που έχει πολλά να προσφέρει».
Εκτός από τη δικτύωση, την εκπαίδευση και την επαγγελματική εξέλιξη, θα υπάρχουν επίσης ευκαιρίες να δείτε ιστορικά οχήματα από κοντά στην εμπορική έκθεση, όπου λάτρεις του κλασικού αυτοκινήτου, όπως ο παγκοσμίου φήμης συλλέκτης της Ιταλίας Corrado Lopresto θα εκθέσουν επιλεγμένα αυτοκίνητα - συμπεριλαμβανομένων βραβευμένων οχημάτων.
Το πρώτο "Rhine-Main Classic Rallye" και τα 100 κλασικά και συλλεκτικά αυτοκίνητα που συμμετέχουν σε αυτό θα επισκεφθούν επίσης το εκθεσιακό κέντρο της Φρανκφούρτης.
Θα υπάρχουν ακόμη και μερικά ξεχωριστά εκθέματα για τους λάτρεις της μοτοσυκλέτας.
ΝΕΟ: Automechanika Classic Car podcast
Μια νέα σειρά podcast για το κλασικό αυτοκίνητο ανέβηκε στο διαδίκτυο στα τέλη Μαρτίου. Με πρωτοβουλία και συντονισμό από τον ειδικό στα κλασικά αυτοκίνητα κο Jürgen Book, αυτό το νέο μέσο της Automechanika υποστηρίζεται από το εμπορικό περιοδικό FML και τον αρχισυντάκτη του κο Wolfgang Auer. Κάθε μήνα, το podcast παρουσιάζει λάτρεις των κλασικών αυτοκινήτων, τους οποίους οι επισκέπτες μπορούν να συναντήσουν προσωπικά στην εμπορική έκθεση τον Σεπτέμβριο. Τα έξι επεισόδια του podcast επικεντρώνονται σε θέματα όπως επιχειρηματικά μοντέλα, προκλήσεις και οράματα – καθώς και σε μερικά προσωπικά ανέκδοτα.
Η λίστα των καλεσμένων περιλαμβάνει τον Ande Votteler και τον διάδοχό του Dennis Kissling, οι οποίοι πρεσβεύουν ότι τα οχήματα πρέπει να παραμένουν όσο το δυνατόν πιο κοντά στην αρχική τους κατάσταση. Αναφέρουν επίσης πώς διαχειρίστηκαν με επιτυχία το πέρασμα της δικής τους επιχείρησης στην επόμενη γενιά. Στη λίστα των καλεσμένων περιλαμβάνονται επίσης οι Mike Kastrop και Pauline Louwman, μια αφοσιωμένη ομάδα από την Ολλανδία, που ίδρυσε το «Talents4Classic» και μέσω αυτού βοηθά τους νέους να αντιμετωπίσουν τις δυσκολίες όταν κάνουν το ξεκίνημά τους στον κλάδο. Ο κος Mike Kastrop εξήγησε: «Ενώ εργαζόμαστε μαζί σε ιστορικά οχήματα, θέλουμε να εμπνεύσουμε ταλαντούχους νέους, αποκαλύπτοντας νέες προοπτικές και βοηθώντας τους να χτίσουν την αυτοπεποίθησή τους».
Σε ένα άλλο επεισόδιο, οι Tobias Reichle και Florian Urbitsch, Διευθύνοντες Σύμβουλοι της «Nationalen Automuseums The Loh Collection», συζητούν την προέλευση του παγκοσμίου κύρους μουσείου τους και πώς μια ιδέα επαγγελματικής ανάπτυξης για τους ειδικούς των κλασικών αυτοκινήτων έχει συμπληρώσει την αποστολή τους. Άλλοι καλεσμένοι του podcast είναι οι Wolfgang Henseler, καθηγητής στο Intermedia Design, Managing Creative Director στο πρακτορείο Sensory Minds, οδηγός αγώνων και παθιασμένος θαυμαστής των κλασικών αυτοκινήτων και Robert Müller, ο οποίος συνεργάζεται με το νεοσύστατο πρακτορείο συμβούλων "Clubrebellen" για να απελευθερώσει την επιχειρηματικότητα που σχετίζεται με το κλασικό αυτοκίνητο, από την ξεπερασμένη εικόνα της. Εκπρόσωποι του Ομίλου Eucon, εξειδικευμένοι στα data από το Münster, μιλούν για τον τρόπο με τον οποίο έχουν επεκτείνει το παγκόσμιο χαρτοφυλάκιο δεδομένων του αυτοκινήτου ώστε να περιλαμβάνει δεδομένα από κλασικά και συλλεκτικά αυτοκίνητα. Αυτό περιλαμβάνει τεχνικές προδιαγραφές, κατηγορίες εξαρτημάτων, ανταλλακτικά κι αξεσουάρ, καθώς και μέρη στα οποία μπορούν να διατεθούν. Η Eucon είναι συνεργάτης κορυφαίων αντιπροσωπειών και κατασκευαστών και καθιστά αυτή την υπηρεσία δεδομένων διαθέσιμη σε όλους τους συμμετέχοντες στην αγορά.
Όλα τα επεισόδια podcast θα είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα Automechanika Classic Car (automechanika-classics.com), καθώς και στο Spotify, Amazon Musicκαι Castbox.