Κορονοϊός: Επιστολή του Ινστιτούτου ΙΔΕΕΑ στη ΓΓΕΠΚ με 7 "καυτά" ερωτήματά σας

Εσείς κάνετε ερωτήσεις... Εμείς αναζητάμε απαντήσεις

Σε συνέχεια των πολλών ερωτημάτων που λάβαμε μέσω τηλεφώνου, e-mail και social media και αφορούν το τρόπο λειτουργίας των συνεργείων ύστερα και από την απαγόρευση της άσκοπης κυκλοφορίας, το Ινστιτούτο ΙΔΕΕΑ και η Εφημερίδα "το Συνεργείο Του Αυτοκινήτου" απέστειλαν τη παρακάτω επιστολή προς τη Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Του Καταναλωτή όπου και θέτουν 7 καυτά ερωτήματα:

Χαλάνδρι 23 Μαρτίου 2020

Θέμα:  Διευκρινήσεις – Απαντήσεις για τους Επαγγελματίες επισκευαστές - αναγνώστες μας, αλλά και Ιδιώτες κατόχους ΙΧ.

Υπόψη Μ. Τσιρώνη

Αγαπητοί, η 54 χρόνων Τεχνική εφημερίδα "το Συνεργείο του Αυτοκινήτου" που εκδίδεται από το Ινστιτούτο Διαρκούς Επιμόρφωσης επιχειρήσεων Αυτοκινήτου (ΙΔΕΕΑ), μετά την χτεσινή ανακοίνωση απαγόρευσης της κυκλοφορίας των συμπολιτών μας έχει γίνει αποδέκτης πάμπολλων τηλεφωνημάτων αλλά και γραπτών μηνυμάτων τα οποία κρίνουμε ΟΧΙ απλώς ότι είναι κρίσιμα αλλά χρήζουν και άμεσης απάντησης του Υπουργείου σας.

Ελπίζοντας στην κατανόησή σας με βάση την σοβαρότητα της κατάστασης αλλά και για την εύρυθμη λειτουργία του ανοικτού επισκευαστικού κλάδου και τις δύσκολες στιγμές τις οποίες διανύει ο κάθε επαγγελματίας επισκευαστής, παρακαλούμε να έχουμε την απαντήσεις σας στα ακόλουθα εύλογα ερωτήματά τους που έχουμε συνοψίσει σε 7 ερωτήσεις:

  1. Πως μετακινούνται και φτάνουν οι Ιδιώτες κάτοχοι ΙΧ σε ένα Συνεργείο (που όπως γνωρίζετε είναι ανοικτά) όταν ισχύει Αυστηρός περιορισμός άσκοπης κυκλοφορίας και δεν υπάρχει στο Τύπο Β πρόβλεψη για «Συμπλήρωση Εντύπου» εκτός από τις 6 περιπτώσεις;
  2. Ομοίως για το θέμα «Συμπλήρωση Εντύπου», πως φεύγει από το Συνεργείο για να μεταβεί στο σπίτι του ή στην δουλειά του;    
  3. Τα συνεργεία που παραμένουν ανοικτά χωρίς δυνητικούς πελάτες και με κάθετη μείωση του τζίρου τους προτίθεστε να τα εντάξετε στο Πακέτο Μέτρων Στήριξης της Κυβέρνησης ή ακόμη και να τα κλείσετε;
  4. Η εκ περιτροπής λειτουργία ανά Νομό ή Δήμο είναι μια επιλογή που την επεξεργάζεστε;
  5. Με δεδομένο ότι διαφαίνεται ότι υπάρχει μια επιχειρηματική ανισότητα όταν κλείνουν τα Συνεργεία Μοτοσικλετών βάσει ΚΑΔ τι προβλέπετε να γίνει με τα Συνεργία Αυτοκινήτων;
  6. Tα κλειστά συνεργεία υπόκεινται σε διοικητικά και οικονομικά πρόστιμα 1.000 ευρώ και άνω και ποια είναι η υφιστάμενη νομοθεσία – ένα καυτό Ερώτημα;     
  7. Για τα ανοικτά συνεργεία της Επαρχίας (Ακριτική & Νησιωτική Ελλάδα) πως θα προμηθεύονται ανταλλακτικά από τις κεντρικές αγορές με τις ισχύουσες απαγορεύσεις κυκλοφορίας; (πχ. Αποστολές προς ΚΤΕΛ/ Πλοία /Τρένα τα οποία έχουν ήδη πολύ αραιή συγκοινωνία; Θα υπάρξουν προβλέψεις στα έντυπα μετακίνησης των λειτουργούντων Επιχειρήσεων πχ. Ανταλλακτικών);

Εν αναμονή της άμεσης απάντησής σας


Με εκτίμηση
Για το Ινστιτούτο ΙΔΕΕΑ &
την Εφημερίδα το Συνεργείο Του Αυτοκινήτου

ΙΔΕΕΑ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored facebook logored YouTube redr Twitter