Οι Πέντε Πρώτοι: Πρωτοποριακές στιγμές στο δρόμο προς τα αυτο-οδηγούμενα αυτοκίνητα

Καταγράφοντας μερικές από τις ανακαλύψεις στο δρόμο για το Επίπεδο 5

Το ταξίδι προς στην αυτονομία δεν είναι χωρίς τα δικά του "σαμαράκια" στο δρόμο και υπάρχει ακόμη μια απόσταση στο να διασφαλιστεί ότι η τεχνολογία είναι ασφαλής, έχει διασφαλίσεις και ότι είναι ικανή να αντιμετωπίσει ό,τι μπορεί να ρίξει η ζωή σε αυτήν.

Πόσο δρόμο έχουμε ήδη διανύσει, από αυτό το σημείο που έμοιαζε με επιστημονική φαντασία πριν από λίγες δεκαετίες μέχρι τα αυτο-οδηγούμενα οχήματα επιπέδου 4 και επιπέδου 5 που τώρα δοκιμάζονται σε δημόσιους δρόμους.

#1 – Το Πρώτο Αυτοκίνητο "Χωρίς Οδηγό"

Ακούγεται σαν έργο του σύγχρονου μάγου, Χάρι Χουντίνι, αλλά το τηλεχειριζόμενο Houdina American Wonder (κάτω) βγήκε στους δρόμους του Μανχάταν το 1925. Η επιτάχυνση, το φρενάρισμα και ο έλεγχος της διεύθυνσης του αυτοκινήτου πραγματοποιείτο με τηλεχειρισμό από ένα συνοδευτικό αυτοκίνητο.

5first 3

Η ιδέα ενός σωστού αυτο-οδηγούμενου οχήματος επανεμφανίστηκε στην Παγκόσμια Έκθεση του 1939. Η GM ανέθεσε στον βιομηχανικό σχεδιαστή Normal Bell Geddes να δημιουργήσει το θεαματικό Futurama χαρακτηρίζοντας τον αυτοματοποιημένο αυτοκινητόδρομο ως το κεντρικό του κομμάτι.

Και πάλι, η ιδέα χρησιμοποίησε τον τηλεχειρισμό, αλλά αυτή τη φορά με πηνία ενσωματωμένα στο δρόμο, που θα μπορούσαν να σηματοδοτήσουν ένα αυτοκίνητο ώστε αυτό να στρίψει δεξιά ή αριστερά. Η GM δημιούργησε ένα λειτουργικό πρωτότυπο στα τέλη της δεκαετίας του 1950.

#2 – Χωρίς Χέρια στο Τιμόνι σε Όλη την Αμερική

Ας πάμε γρήγορα στο 1995, και δύο ερευνητές από το Ινστιτούτο Ρομποτικής του Πανεπιστημίου Carnegie Mellon, ο Todd Jochem και ο Dean Pomerleau, "οδήγησαν" 2.797 από τα 2.849 μίλια από το Πίτσμπουργκ στο Σαν Ντιέγκο, χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα Rapidly Adapting Lateral Position Handler (RALPH).

5first 4

Το RALPH χρησιμοποιούσε εικόνες βίντεο για να καθορίσει τη θέση του δρόμου μπροστά, και να ελέγξει κατάλληλα το σύστημα διεύθυνσης για να διατηρήσει το όχημα στην πορεία του, το όχημα ήταν ένα ειδικά τροποποιημένο minivan Pontiac Trans Sport του 1990. Οι ερευνητές είχαν το έλεγχο για το γκάζι και τα φρένα. Τόσο ο Jochem όσο και ο Pomerleau είναι επιχειρηματίες τεχνολογίας στον τομέα της αυτόνομης οδήγησης σήμερα.

#3 – Η Πρόκληση DARPA

Το Defense Advanced Research Projects Agency (DARPA) δημιούργησε το Grand Challenge για να επιταχύνει την ανάπτυξη της τεχνολογίας των αυτόνομων οχημάτων για στρατιωτικές εφαρμογές.
Αυτό διέτρεξε, στις 13 Μαρτίου 2004, τη διαδρομή των 150 μιλίων από το Barstow, CA, μέχρι το Primm, NV. Ωστόσο, κανένα από τα 15 οχήματα που συμμετείχαν στον διαγωνισμό δεν ολοκλήρωσε τη διαδρομή. Στην πραγματικότητα, η ομάδα από το Carnegie Mellon, και το τροποιημένο Humvee που είχε την ονομασία Sandstorm, κατόρθωσε να διατρέξει την πιο μεγάλη απόσταση των μόλις 7,32 μιλίων, οπότε κανείς δεν κατέκτησε το έπαθλο του 1 εκατομμυρίου δολαρίων.

5first 5

Ένα χρόνο αργότερα, στις 8 Οκτωβρίου 2005, ένα δεύτερο Grand Challenge πραγματοποιήθηκε για μια διαδρομή 132 μιλίων. Όλα εκτός από ένα από τα 23 οχήματα που συμμετείχαν, διέτρεξαν περισσότερα από 7,32 μίλια και πέντε οχήματα κάλυψαν ολόκληρη τη διαδρομή.

Η Stanford Racing Team κέρδισε το Challenge με το VW Touareg που ονομαζόταν Stanley και κέρδισε 2 εκατομμύρια δολάρια για τον τερματισμό σε χρόνο 6 ωρών και 53 λεπτών.

Το τελευταίο DARPA Urban Challenge πραγματοποιήθηκε στις 3 Νοεμβρίου 2007, στην πρώην Αεροπορική Βάση George στο Victorville της Καλιφόρνια. Ο αγώνας περιελάμβανε 60 μίλια αστικής οδήγησης, με το Boss, ένα Chevrolet Tahoe με το οποίο συμμετείχε η Carnegie Mellon Team να κερδίζει το έπαθλο των 2 εκατομμυρίων δολαρίων, 19 λεπτά πριν από το Junior, το όχημα του Πανεπιστημίου του Στάνφορντ, που βασιζόταν σε ένα VW Passat. Έξι αυτοκίνητα από τα 11 που μπήκαν ολοκλήρωσαν τη διαδρομή.

#4 – Το Mercedes F015 οραματίζεται το μέλλον

Σε μια εποχή όπου τα πρωτότυπα αυτοκίνητα σπάνια δεν είναι τίποτα περισσότερο από το αυτοκίνητο παραγωγής με βιντεοκάμερες για πλευρικούς καθρέφτες, το Mercedes F015 Luxury in Motion ήταν μια απόλυτη ανάσα καθαρού αέρα.

5first 6

Ενώ ο σχεδιασμός του ήταν σχετικά συντηρητικός, η τεχνολογία του προεπισκόπησε το αυτόνομο μέλλον που όλοι περιμέναμε, συμπεριλαμβανομένου ενός εσωτερικού τύπου σαλονιού, που ολοκληρώνεται με οθόνες αφής στις επιφάνειες των θυρών, με εξωτερικό φωτισμό που μπορούσε να μεταδίδει μηνύματα στους πεζούς. και - το σημαντικό - Αυτονομία επιπέδου 5 που θα μπορούσατε να θεωρήσετε δεδομένη.

Σε αντίθεση με τα κανονικά αυτοκίνητα εκθέσεων, τα οποία είναι συχνά το κύριο γεγονός σε μια έκθεση αυτοκινήτου, το F015 παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο CES 2015 στο Λας Βέγκας, σηματοδοτώντας τη μετάβαση που έχουν προσπαθήσει πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες από τότε, δηλαδή, από κατασκευαστές αυτοκινήτων να γίνουν πάροχοι έξυπνης κινητικότητας.

#5 – Οι Τεχνολογικές Εταιρείες φέρνουν το μέλλον στη ζωή

Παρόλο που η Mercedes έθεσε τον τόνο για την αυτονομία, οι τεχνολογικές εταιρείες κάνουν το καλύτερο δυνατό για να την κάνουν πράξη.

5first 6

Η Google άρχισε να εργάζεται για να κατασκευάσει ένα αυτόνομο Toyota Prius, το οποίο θα μπορούσε να ολοκληρώσει μια διαδρομή 100 μιλίων χωρίς βοήθεια το 2009, προσλαμβάνοντας μια ομάδα από μηχανικούς με εμπειρία από τα DARPA Challenges. Η εταιρεία πρόσθεσε το όχημα Firefly που ήταν χωρίς τιμόνι το 2015. Η εταιρεία δημιούργησε την Waymo το 2016 και έκτοτε εξακολούθησε να αναπτύσσει την τεχνολογία της.

Η Apple επιβεβαίωσε επίσης το πρόγραμμα της για ένα αυτο-οδηγούμενο όχημα, το Project Titan. Λίγα είναι γνωστά για το πρόγραμμα, εκτός από το γεγονός ότι ξεκίνησε το 2014, και έχει επαναδιαμορφωθεί ως προς τους στόχους του αρκετές φορές, από την ανάπτυξη ενός πλήρους αυτοκινήτου, μέχρι την αυτόνομη τεχνολογία.
Η Uber θα προτιμούσε το πρόγραμμα της για τα αυτόνομα οχήματα να ήταν έξω από τα ραντάρ της δημοσιότητας όταν ένα από τα αυτόνομα αυτοκίνητα δοκιμών της, ένα Volvo XC90, χτύπησε και σκότωσε έναν πεζό.

Ωστόσο, η εξέλιξη συνεχίζεται. Μέσω του Advanced Technology Group, το οποίο στελεχώνεται από πλήθος απόφειτων του Carnegie Mellon, η Uber σχεδιάζει να προσφέρει ρομποταξί που θα οδηγούνται με ασφάλεια και θα της επιτρέψει να αφαιρέσει ένα σημαντικό κόστος - τον οδηγό - από το επιχειρηματικό της μοντέλο.

Τέλος, η Tesla, που είναι τεχνικά μια αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά η προσέγγισή της μοιάζει περισσότερο σε μια εταιρεία τεχνολογίας, ειδικά όταν πρόκειται να δοκιμάσει ανοιχτά το Autopilot, το εξελιγμένο σύστημα υποβοήθησης του οδηγού στο κοινό για να αποκτήσει τεράστιες ποσότητες δεδομένων από τον πραγματικό κόσμο, σε έναν χρόνο με διπλάσια ταχύτητα. Η πλήρης αυτόνομη οδήγηση πιθανότατα θα προσφέρεται σύντομα, με μια τιμή από 7.000 $

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

Facebook-color Instagram-color youtube-color Twitter linkedin