×

Προειδοποίηση

JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 1787

Replicar Hellas

Ένας θρύλος κυκλοφορεί πάλι στους δρόμους! Μέσα από μία μοναδική Βιοτεχνία στην Κατερίνη «αναγεννιώνται και κατασκευάζονται» τα αυτοκίνητα που δεν αφήνουν κανένα αδιάφορο!

Αυτοκίνητα μιας άλλης εποχής που έγραψαν την δική τους ιστορία, και κάποιοι είχαν την δυνατότητα «τότε» να τα αποκτήσουν, σήμερα ξανακυκλοφορούν στους δρόμους και δίνουν την δυνατότητα και σε άλλους λάτρεις μοναδικών αυτοκινήτων να ζήσουν το δικό τους όνειρο!

rch-img-02Ο λόγος για τα αυτοκίνητα που παράγονται στην Κατερίνη από την Βιοτεχνία Κατασκευής Αυτοκινήτων Replicar Hellas. Το «Σ» επισκέφτηκε την εταιρεία και ο κ. Μητσοκάπας Αθ. Διευθυντής Πωλήσεων, μας ξενάγησε στις εγκαταστάσεις της όπου «ξαναγεννιούνται» τα αυτοκίνητα, μας πληροφόρησε για τις δυσκολίες που πέρασε η Βιοτεχνία μέσα από τα γρανάζια του χαοτικού νομοθετικού μηχανισμού, για τις σημερινές ρυθμίσεις που ανοίγουν τον δρόμο για την κυκλοφορία αυτών των οχημάτων και στην Ελλάδα και για την αισιόδοξη πλέον πορεία της εταιρείας.

Η Εταιρεία

Η ιδέα ξεκίνησε από το μεράκι για τα αυτοκίνητα και τις φιλοδοξίες του Έλληνα μηχανικού Ηλία Γαγανέλη. Ο Ηλίας μεγαλωμένος και εκπαιδευμένος στην Γερμανία επέστρεψε στην Ελλάδα και το 2007 ιδρύει την εταιρία Replicar Hellas.

rch-img-01

Η εταιρεία δίνει την δυνατότητα στον Ηλία να συνεχίσει την δραστηριότητα του ανοίγοντας του όμως νέους ορίζοντες. Η υψηλή ποιότητα των υλικών, η ακρίβεια των εργασιών, ακόμη και σε κάθε λεπτομέρεια, το άριστο συνολικό αποτέλεσμα και οι υπάρχουσες νομοθετικές δυσκολίες στην Ελλάδα συνέβαλαν γρήγορα η εταιρεία να εδραιωθεί στο εξωτερικό με πελάτες κυρίως από Ευρώπη αλλά και άλλες ηπείρους.

Τα μοντέλα

rch-img-03

Η όλη διαδικασία παραγωγής μας άφησε με τις καλύτερες εντυπώσεις. Η αξιοπιστία των προϊόντων και τα ποιοτικά αποτελέσματα της εργασίας που διαπιστώσαμε αποτελούν και την διεθνή επιτυχία της εταιρείας. «Τα οχήματα μας replica κατασκευάζονται στην Ελλάδα, χωρίς τη χρήση παρελκόμενων από το εξωτερικό, κυρίως δε σε ότι αφορά το αμάξωμα εξωτερικοί συνεργάτες φροντίζουν για τα άριστα ποιοτικά αποτελέσματα δημιουργώντας έτσι γύρω από την βιοτεχνία και έναν άλλο οικονομικό πόλο δραστηριοτήτων από την αρχή μέχρι και την ολοκλήρωση του αυτοκινήτου» μας ανέφερε ο κος Μητσοκάπας.

Τεχνικά στοιχεία

Τα αυτοκίνητα διακρίνονται για την παραδοσιακή χειροτεχνία και την ποιότητα των υλικών που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή, σε αντίθεση με άλλους κατασκευαστές.

Σασί
Στο σασί του αυτοκινήτου δότη γίνεται αμμοβολή, καθαρίζεται χημικά, κονταίνει στα πρότυπα σύμφωνα με τις προδιαγραφές του εργοστασίου, ασταρώνεται, βάφεται και τοποθετούνται καινούργια πατώματα καθώς και μονωτικά υλικά από πιστοποιημένες εταιρίες.

rch-img-04

Αμάξωμα
Το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από πολυεστέρα έχει πιστοποίηση ISO και TUV, είναι αντιπυρικό, βασίζεται σε καλούπια της εταιρείας ενώ παράλληλα εμποδίζει την εμφάνιση σκουριάς. Είναι συνδεδεμένο με το εσωτερικό πρόσθετο υποπλαίσιο του αμαξώματος για μεγαλύτερη σταθερότητα και ακαμψία με 24 βίδες σε αντίθεση με μόλις μόνο 6 βίδες που χρησιμοποιούν άλλοι κατασκευαστές παρέχοντας έτσι στα αυτοκίνητά μεγαλύτερη σταθερότητα χωρίς περιορισμούς χώρου στο χώρο των ποδιών και χωρίς διείσδυση νερού στο χώρο των επιβατών.

Υπάρχει επιπλέον η δυνατότητα μετακίνησης κατά 12 cm προς τα πίσω του επιλογέα ταχυτήτων ώστε να μπορεί ο οδηγός να αλλάζει τις ταχύτητες με ασφάλεια και άνεση χωρίς να χρειάζεται να σκύβει προς τα εμπρός. Οι εμπρόσθιες και οπίσθιες βάσεις των καπό και τα στηρίγματα της κουκούλας είναι από αλουμίνιο κομμένο με λέιζερ. Οι θέσεις του καθίσματος σύμφωνα με τις προδιαγραφές του οδηγού μπορούν να κατασκευαστούν σε μεγέθη L - XL και XXL.

Κινητήρας
Οι κινητήρες που χρησιμοποιούνται είναι ανακατασκευής με 100% καινούργια ανταλλακτικά. Λειτουργούν με αμόλυβδη βενζίνη ενώ υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης τελείως καινούργιων κινητήρων κατά παραγγελία.

Σασμάν-Διαφορικό
Είναι τετρατάχυτο επισκευασμένο με δυνατότητα τοποθέτησης καινούργιου κατόπιν παραγγελίας.

rch-img-07

Εμπρόσθια ανάρτηση
Τοποθετείτε καινούργιος εμπρόσθιος άξονας VW με καινούργια αμορτισέρ αερίου, ατέρμονα, αμορτισέρ συστήματος διεύθυνσης και δισκόφρενα.

Ηλεκτρικά
Τοποθετείται νέα σχεδιασμένη ηλεκτρική καλωδίωση με διάγραμμα κυκλώματος γερμανικής εταιρείας η οποία διαθέτει 12 θέσεις ασφαλειών έναντι 7 που χρησιμοποιούν άλλοι κατασκευαστές έτσι ώστε όλα τα επιμέρους ηλεκτρικά κυκλώματα του οχήματος να είναι καλά ασφαλισμένα. Το πακέτο των φώτων είναι εγκεκριμένο από την ΕΕ και τη γερμανική TUV.

Εσωτερικό
Στο εσωτερικό τοποθετείται επένδυση στο ταμπλό και τρία όργανα, γνήσιος εσωτερικός καθρέφτης, Nardi ξύλινο σπορ τιμόνι, ταπετσαρία δερματίνη, (δέρμα ή alcantara ανάλογα με το μοντέλο), μοκέτα στον οπίσθιο χώρο αποσκευών πίσω από το οπίσθιο κάθισμα, πατάκια και ζώνες 2 σημείων. Στον εμπρόσθιο χώρο αποσκευών τοποθετούνται η μπαταρία, το δοχείο νερού των υαλοκαθαριστήρων και η ασφαλειοθήκη.

rch-img-05

Οροφή
Η οροφή είναι υφασμάτινη, αδιάβροχη και διαθέτει ρυθμιζόμενο ως προς το ύψος πλαίσιο από ανοξείδωτο ατσάλι.

Εξωτερικός χρωματισμός
Η βαφή γίνεται και αυτή με τις υψηλοτερες προδιαγραφές και ο οδηγός μπορεί να διαλέξει ανάμεσα σε δέκα επιλογές χρωμάτων σύμφωνα με το πίνακα χρωματολογίου.

Άλλα καινούργια ανταλλακτικά που τοποθετούνται στα αυτοκίνητα είναι:
Εμπρόσθια και οπίσθια φώτα, αντλία φρένων, οπίσθια ταμπουρόφρενα, συρματόσχοινα χειρόφρενου, μαρκούτσια φρένων, μεταλλικές σωληνώσεις φρένων, οπίσθια κυλινδράκια φρένων, μπαλάκια, ακρόμπαρα, ατέρμονα, ρουλεμάν τροχών, αντιστρεπτικές ράβδοι, ηλεκτρικό κύκλωμα, εξωτερικοί καθρέφτες, προστατευτικά κάγκελα προφυλακτήρων, αμορτισέρ καπό, πλαϊνά διακοσμητικά χρώμια κ.α. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι όλα τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιούνται είναι καινούργια με εγγύηση.

rch-img-06

Νομοθετικό πλαίσιο

Δυστυχώς το νομοθετικό πλαίσιο της χώρας μας ακόμη εξακολουθεί να παραμένει ελλιπές. Όπως μας ανέφερε ο κ. Μητσοκάπας, παρόλη την προσπάθεια να δοθεί λύση από τον πρώην αρμόδιο υφυπουργό του υπουργείου Μεταφορών κ. Μιχάλη Παπαδόπουλο, αυτό δεν κατέστη εφικτό.
Το υπ. αριθμ. 33692/2202 – ΦΕΚ B 3134 – 21.11.2014, βάζει τον θεμέλιο λίθο στην λύση του προβλήματος με τον «Καθορισμό της διαδικασίας και των τεχνικών απαιτήσεων για την έγκριση κυκλοφορίας μεμονωμένων οχημάτων ιδιαίτερης κατασκευής» δεν λύνει όμως το πρόβλημα μιας και απαιτούσε και την υπογραφή του αρμόδιου υπουργού Οικονομικών η οποία δεν μπήκε ποτέ, ενώ εκκρεμεί και το κομμάτι του τεχνικού έλεγχου.

rch-img-08

Τα αυτοκίνητα όπως φαίνεται ακόμη δεν μπορούν να κυκλοφορήσουν στην χώρα μας, στερώντας την, ειδικά σήμερα που ψάχνουμε και το ευρώ, από ένα καθόλου ευκαταφρόνητο έσοδο από την είσπραξη του ΦΠΑ και των άλλων φόρων που επιβαρύνουν την αγορά ενός αυτοκινήτου.

Η συνέχεια

Η πρωτοπορία της Replicar Hellas να δημιουργεί χειροποίητα αυτοκίνητα της δεκαετίας του 1950 και του 1960, υψηλών προδιαγραφών, το «μεράκι» των εμπλεκόμενων, για αυτό που κάνουν στην χειροποίητη κατασκευή των αυτοκινήτου και η συμμετοχή της Replicar Hellas στις διεθνείς εκθέσεις του εξωτερικού (Μιλάνο, Στουτγκάρδη κ.α) έχουν οδηγήσει την εταιρεία σε μία αποκλειστική εξωστρέφεια για την πώληση των αυτοκινήτων.

rch-img-09

Τα αυτοκίνητά σαν χειροποίητα με κανένα τρόπο δεν συγκρίνονται με συμβατικά αυτοκίνητα παραγωγής. Γεγονός που τους δίνει μία μοναδικότητα, διατηρούν πάντα πολύ καλή αξία μεταπώλησης σε σχέση με τα συμβατικά οχήματα, ενώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι είναι περιζήτητα στις αγορές του εξωτερικού.

 

http://www.replicarhellas.com


 replicar-facebook

Δείτε εδώ το φωτογραφικό ρεπορτάζ από την επίσκεψη μας
στις Εγκαταστάσεις της Βιοτεχνίας Κατασκευής Αυτοκινήτων Replicar Hellas.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info [at] tosynergeio.gr

 

 

Social Media

Facebook-color Instagram-color youtube-color Twitter linkedin