Έρευνα REPXPERT: Οι διαδικτυακές υπηρεσίες κερδίζουν την εύνοια με ανεξάρτητα συνεργεία

Τις τελευταίες εβδομάδες, έχουμε αναφέρει εκτενώς την ψηφιοποίηση στην αυτοκινητοβιομηχανία και τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που παρουσιάζει. Πώς όμως τα ίδια τα ανεξάρτητα συνεργεία οραματίζονται το μέλλον τους; Έχει αλλάξει η στάση τους απέναντι στα ψηφιακά εργαλεία λόγω της κρίσης του κορωνοϊού; H Schaeffler πραγματοποίησε έρευνα σε περισσότερα από 2.300 καταχωρημένα συνεργεία σε όλη την Ευρώπη μέσω του portal συνεργείων του REPXPERT.

Ανεξάρτητα συνεργεία από τη Γερμανία, τη Γαλλία, τη Μεγάλη Βρετανία, την Ιταλία, την Πολωνία, την Ισπανία και την Τσεχία κλήθηκαν να απαντήσουν σε μια σειρά ερωτήσεων. Όλοι συμπλήρωσαν το διαδικτυακό ερωτηματολόγιο και έτσι μας έδωσαν μια διορατική εικόνα.

REPXPERT1 

Ένα στα δέκα συνεργεία θέλει να εισαγάγει ένα διαδικτυακό εργαλείο για τον προγραμματισμό ραντεβού

Στο πλαίσιο της επενδυτικής τους δραστηριότητας τα επόμενα τρία χρόνια, για παράδειγμα. Λιγότερο εκπληκτικό είναι ότι πολύ περισσότερο από το 60% των ερωτηθέντων θέλουν να επενδύσουν σε διαγνωστικά εργαλεία και δεδομένα. Επιπλέον, περίπου οι μισοί σχεδιάζουν να ξοδέψουν χρήματα για εργαλεία και εξοπλισμό γκαράζ. Είναι ενδιαφέρον, ωστόσο, ότι μία στις δέκα εταιρείες θέλει επίσης να αγοράσει μια πλατφόρμα πληροφορικής (IT) για να διευκολύνει τους πελάτες τους να κανονίσουν ένα ραντεβού.

Η πολυπλοκότητα των οχημάτων καθιστά την εξυπηρέτηση πιο δύσκολη

Είναι επίσης αξιοσημείωτο ότι το 75% όλων των ερωτηθέντων θεωρούν ότι είναι ικανοί να χειριστούν το 85-95 % όλων των απαιτήσεων service.

Σχεδόν το ένα τρίτο μπορεί να καλύψει σχεδόν κάθε ανάγκη του πελάτη. Η συντριπτική πλειοψηφία είναι πεπεισμένη ότι δεν θα μείνει έτσι: το 64 % αναμένει ότι η αυξανόμενη πολυπλοκότητα των οχημάτων θα τα κάνει πιο δύσκολα να καλύψουν τις μελλοντικές ανάγκες των πελατών - κάτι που μπορεί να είναι ένας λόγος για τον οποίο περισσότερα διαγνωστικά εργαλεία και τεχνογνωσία έχουν μεγαλύτερη ζήτηση. από ποτέ.

REPXPERT2 

REPXPERT3 

REPXPERT4 

Το διαδικτυακό κανάλι κερδίζει έδαφος - ζητείται ευκολότερη πρόσβαση στις πληροφορίες

Για να παρέχουν την τέλεια εξυπηρέτηση, τα συνεργεία χρειάζονται πληροφορίες. Αυτό θα συμβεί και στο μέλλον. Ο πλούτος των πληροφοριών μπορεί να αυξηθεί ακόμη περισσότερο στο μέλλον λόγω της αυξανόμενης πολυπλοκότητας των οχημάτων. Πώς, λοιπόν, τα ανεξάρτητα συνεργεία λαμβάνουν τις πληροφορίες τους - συγκεκριμένα, τις πληροφορίες που απαιτούνται για τον προσδιορισμό του σωστού ανταλλακτικού;

Η έρευνα δείχνει ότι το 38% των ανεξάρτητων συνεργείων προτιμούν ήδη άλλες διαδικτυακές πηγές από τους συνηθισμένους καταλόγους ανταλλακτικών από τους διανομείς, οι οποίοι βαθμολογήθηκαν μόνο ελαφρώς υψηλότερα, με 39%. Παρεμπιπτόντως, το 12% των συνεργείων που ρωτήθηκαν λαμβάνουν τακτικά τις τεχνικές τους πληροφορίες μέσω του REPXPERT από την Schaeffler Automotive Aftermarket
Τα συνεργεία έχουν καθαρή άποψη όταν πρόκειται για πιθανές βελτιώσεις. Η λίστα επιθυμιών τους περιλαμβάνει αναζήτηση πληροφοριών με VIN και ευκολότερη πρόσβαση στις οδηγίες επισκευής και συντήρησης που αφορούν συγκεκριμένα οχήματα. Θα ήθελαν επίσης οι κατάλογοι να είναι λιγότερο περίπλοκοι.

REPXPERT5 

Υψηλή αποδοχή διαδικτυακών σεμιναρίων και διαδικτυακής κατάρτισης

Όσον αφορά την επαγγελματική ανάπτυξη και κατάρτιση, τα περισσότερα ανεξάρτητα συνεργεία προτιμούν την παραδοσιακή προσωπική εκπαίδευση. Αλλά τα διαδικτυακά μαθήματα γίνονται όλο και πιο δημοφιλή: μαζί, έχουν βαθμολογία αποδοχής 40%.

Το 11% των ερωτηθέντων, για παράδειγμα, προτιμούν βίντεο κατάρτισης πέντε έως δέκα λεπτών από την παραδοσιακή προσωπική εκπαίδευση. 7% αναφέρουν την ηλεκτρονική μάθηση ως το αγαπημένο τους εργαλείο, ενώ το 6% προτιμούν ένα έως δύο ώρες διαδικτυακά σεμινάρια.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το διαδικτυακό κανάλι συναντά ευρεία αποδοχή, όχι μόνο μεταξύ των νέων επιχειρήσεων (47%) αλλά και από καλά εδραιωμένα συνεργεία (μεταξύ 38 και 41%).

Τα εκπαιδευτικά προγράμματα REPXPERT της Schaeffler Automotive Aftermarket σημείωσαν υψηλή βαθμολογία σε αυτό το θέμα. Μόνο το 8 % πιστεύει ότι οι προσδοκίες τους δεν ικανοποιούνται. Από την άλλη πλευρά, το 61% είναι απόλυτα ικανοποιημένο και το 31% είναι ικανοποιημένοι, αλλά θα ήθελαν άλλες μορφές ή περισσότερο ή διαφορετικό περιεχόμενο.

Ο Covid-19 αποδεικνύεται turbocharger για διαδικτυακά προγράμματα

Ένα φαίνεται να είναι βέβαιο: η κρίση του κορωνοϊού άλλαξε μόνιμα τον τρόπο με τον οποίο η γνώση και οι πληροφορίες από τους προμηθευτές μεταβιβάζονται στο ανεξάρτητο συνεργείο, είτε άμεσα είτε μέσω του λιανικού εμπορίου. Το διαδικτυακό κανάλι και οι νέες μορφές για τη μεταφορά γνώσης έχουν καθιερωθεί.

Αυτό τουλάχιστον υποδηλώνει την απάντηση στο ερώτημα πώς τα συνεργεία θέλουν να ξεδιψάσουν για γνώση μόλις τελειώσει η πανδημία. Θέλουν να επιστρέψουν στην προσωπική εκπαίδευση όπως συνήθως πριν από την πανδημία του Covid-19; ή έχουν εκτιμήσει τις διαδραστικές μορφές και τα διαδικτυακά βίντεο και εφαρμογές;

Η απάντηση από μόνη της δεν προκαλεί έκπληξη. Αλλά το πόσο ξεκάθαρο ήταν σίγουρα: ένα εντυπωσιακό 30% των συνεργείων ανέφεραν ότι θέλουν να συνεχίσουν να καλύπτουν τις ανάγκες κατάρτισής τους στο διαδίκτυο και να πραγματοποιούν συμπληρωματική κατάρτιση κατά καιρούς. Το 12% θέλει ακόμη και να στραφεί αποκλειστικά στο διαδικτυακό κανάλι. Αντίθετα, το 31% θέλει να επιστρέψει στην προσωπική εκπαίδευση μόνο και το 27% θέλει να συμπληρώσει την προσωπική εκπαίδευση με διαδικτυακά προγράμματα.

Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ότι η προτίμηση μπορεί να εξαρτάται από τον τύπο εκπαίδευσης στο οποίο έχουν χρησιμοποιηθεί τα συνεργεία. Επειδή παρόλο που η εκπαίδευση για ένα προϊόν χρειάζεται ένα πρακτικό στοιχείο και μπορεί να διαρκέσει πολλές ώρες λόγω της μεγαλύτερης πολυπλοκότητάς του, η εκπαίδευση για ένα λιγότερο πολύπλοκο προϊόν μπορεί να ολοκληρωθεί εύκολα στο διαδίκτυο και σε σχετικά μικρό χρόνο.

REPXPERT6 

Οι επιχειρήσεις συνεργείων παραμένουν ανθρώπινη υπόθεση

Με όλες τις αλλαγές, ωστόσο, υπάρχει μία σταθερά. Και αυτή είναι: οι άνθρωποι μετράνε.

Η επιχείρηση παραμένει ανθρώπινη υπόθεση.

Όταν προκύπτουν ερωτήσεις ή προβλήματα, το 53% των συνεργείων θέλουν συμβουλές μέσω τηλεφώνου, το 10% θα ήθελε μια απευθείας τηλεφωνική γραμμή και το 6% θα μπορούσε να προβλέψει μια συνομιλία ή υποστήριξη μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Σε περίπτωση αμφιβολίας, η άμεση επαφή είναι η πιο σημαντική - στο μέλλον επίσης.

Πηγή: REPXPERT

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info [at] tosynergeio.gr

 

 

Social Media

Facebook-color Instagram-color youtube-color Twitter linkedin