Οχήματα υδρογόνου ή κυψελών καυσίμου (FCV) - Συνέντευξη με τον κο Dirk Breuer: Τεχνικό - Υπεύθυνο Τύπου ΤΟΥΟΤΑ

Η Ευρώπη πρωτοπορεί, η Ελλάδα μπορεί να ακολουθήσει;

Είναι το Υδρογόνο πολύ ακριβότερο σε σύγκριση με την βενζίνη; Ποιες είναι οι τιμές στην Γερμανία;

Για να διανύσετε απόσταση 100 χλμ. χρειάζεται 1 κιλό υδρογόνου.  Η τιμή στην Γερμανία είναι 9,50 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του φόρου.

Οι σταθμοί πλήρωσης Υδρογόνου είναι επικίνδυνοι; Οι δεξαμενές αποθήκευσης υδρογόνου είναι ασφαλείς;

Στο πρατήριο καυσίμου υδρογόνου η πίεση αποθήκευσης είναι περίπου 200 bar και, ανάλογα με την κατασκευή του σταθμού, θα βρείτε μια μικρή ποσότητα 1-4 kg υδρογόνου αποθηκευμένη με 960 bar. Η πίεση πλήρωσης στη δεξαμενή καυσίμου του αυτοκινήτου είναι 700 bar, επομένως η διαδικασία πλήρωσης μπορεί να ξεκινήσει αμέσως. Κατά τη διάρκεια του ανεφοδιασμού, ο συμπιεστής αρχίζει να λειτουργεί και φέρνει την απαιτούμενη ποσότητα υδρογόνου σε πίεση 960 bar. Επομένως, η αναπλήρωση χρειάζεται μόνο 3 λεπτά (όπως τα συμβατικά αυτοκίνητα), επειδή η δεξαμενή χρησιμοποιεί αυτή την υψηλή πίεση, είναι κατασκευασμένη γι ‘αυτό. Ακόμα κι αν την πυροβολήσετε με ένα όπλο, αυτή δεν θα σκάσει.

Οι δεξαμενές είναι απολύτως αεροστεγείς, έτσι επιτρέπεται η στάθμευση σε υπόγεια γκαράζ ή σε πλοίο.

breuer1

Εκπαίδευση από τον κύριο Breuer στις τεχνολογίες υψηλής τάσης και οχήματα FCVs στο χώρο της Automechanika 2018.

Οι σταθμοί πλήρωσης Υδρογόνου είναι καλύτερη λύση αντί της εγκατάστασης χιλιάδων σταθμών φόρτισης; Πόσοι σταθμοί πλήρωσης υδρογόνου υπάρχουν στην Γερμανία;

Μπορείτε εύκολα να παρακολουθήσετε την ανάπτυξη σταθμών πλήρωσης υδρογόνου στην Ευρώπη. Υπάρχει μια διαθέσιμη εφαρμογή που ονομάζεται «H2live». Τον περασμένο μήνα είχαμε 50, αλλά στα τέλη του 2018 θα έχουμε πάνω από 90 στη Γερμανία.

Σε ποιες χώρες πωλείται το Toyota Mirai; Πόσα αυτοκίνητα FCV έχει πουλήσει η Toyota;

Στην Ευρώπη σε Δανία, Μεγάλη Βρετανία, Νορβηγία και Γερμανία. Στην Ιαπωνία, στις ΗΠΑ. πωλήσαμε σε τρία χρόνια παραγωγής περισσότερα από 7500 Mirai παγκοσμίως. Περισσότερα από 150 στη Γερμανία.

Ποια είναι η κατανάλωση του Toyota Mirai και ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την κατανάλωση καυσίμου υδρογόνου;

Η κατανάλωση καυσίμου είναι 0,860 kg/100 km, στην πραγματική ζωή 0,9 - 1,3 kg, εξαρτάται αν πρόκειται για κανονικό αυτοκίνητο και από τις συνθήκες οδήγησης. Εάν οδηγείτε με μέση ταχύτητα 100 χλμ./ώρα η κατανάλωση είναι 0,9 κιλά/100 χλμ. Και αν οδηγείτε με μέσο όρο 130 χλμ./ώρα η κατανάλωση είναι περίπου 1,2 κιλά/100 χλμ. Σε συνθήκες με συχνά σταματήματα και εκκινήσεις, η κατανάλωση καυσίμου είναι 1,3 kg λόγω του βάρους των 1850 kg. Επειδή η κυψέλη καυσίμου εκπέμπει θερμότητα κατά τη χρήση, δεν υπάρχει περισσότερη κατανάλωση υδρογόνου κατά τη διάρκεια του χειμώνα.

Ποια είναι η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτου και η επιτάχυνση από 0-100 χλμ/ώρα;

Ο χρόνος επιτάχυνσης είναι 9,6 δευτερόλεπτα από 0 έως 100χλμ/ώρα και η τελική ταχύτητα είναι 178 χλμ/ώρα.

breuer2

Ποια περιοδική συντήρηση πρέπει να πραγματοποιείται σε ένα όχημα FCV;

Ως κανονικό Toyota, 15.000 χλμ. για έλεγχο φυσικής κατάστασης και 30.000 χλμ. για το σέρβις. Το σύνολο του συστήματος υδρογόνου και μπαταρίας χρειάζεται μόνο δύο σημεία ελέγχου, κάθε 30.000 χλμ., έλεγχο στους σωλήνες για διαρροή και κάθε 60.000 χλμ. αντικατάσταση του «εναλλάκτη ιόντων» στο σύστημα ψύξης της κυψέλης καυσίμου. Αλλά δεν υπάρχει αλλαγή λαδιού ή μπουζί.

Υπάρχουν βλάβες στα οχήματα FCV και ποιες είναι οι συχνότερες;

Μέχρι τώρα δεν είχαμε «την πιο συνηθισμένη αποτυχία», αλλά είχαμε μια διαρροή στο intercooler, κάποιο θόρυβο από σπάσιμο και μια αστοχία στο σύστημα κλιματισμού.

Οι επισκευαστές είναι τεχνικοί πιστοποιημένοι για εργασίες σε συστήματα υψηλής τάσης και από ποιόν οργανισμό/φορέα;

Ναι, είναι, στην οργάνωσή μας τους εκπαιδεύουμε εμείς και εκτός από την υψηλή τάση χρειάζονται επίσης ένα εκπαιδευτικό μάθημα «πώς να εργαστούμε με ασφάλεια με υδρογόνο» και να γνωρίζουν λεπτομέρειες σχετικά με τη λειτουργία και την αντιμετώπιση προβλημάτων σε ένα Mirai.

breuer3

Ακόμη και τα οχήματα FCV είναι υψηλής τάσης, θεωρείται πως είναι ηλεκτρικά, παρά το ότι δεν συνδέονται σε δίκτυο τροφοδοσίας; Πώς αντιμετωπίζει αυτό το θέμα η Γερμανική νομοθεσία;

Στη Γερμανία χρειάζεστε σε κάθε αντιπρόσωπο εκπαιδευμένους ανθρώπους υψηλής τάσης, που ξέρουν πώς να εργάζονται ασφαλείς σε συστήματα κίνησης HV-μπαταρίας. Διαφορετικά, δεν επιτρέπεται να εργάζεστε σε αυτά τα αυτοκίνητα.

Είναι τα ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας (BEV) καλύτερα από τα οχήματα κυψελών καυσίμου (FCV); Ποια τεχνολογία θα επικρατήσει σύμφωνα με την γνώμη της Toyota;

Η Toyota πιστεύει ότι για περιοχές εντός πόλης και ημερήσια απόσταση οδήγησης 100-150 χιλιομέτρων ένα αυτοκίνητο με μπαταρία θα μπορούσε να είναι χρήσιμο, αλλά αν η απόσταση οδήγησης είναι υψηλότερη, το αυτοκίνητο υδρογόνου έχει περισσότερα οφέλη. Έτσι βλέπουμε στο μέλλον τρεις βασικές τεχνολογίες, τα μικρά αυτοκίνητα που κινούνται στην πόλη, τα υβριδικά και plug-in υβριδικά και κυψέλες καυσίμου υδρογόνου για μεγάλες αποστάσεις και/ή βαρέα φορτία όπως φορτηγά ή λεωφορεία.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored YouTube redr Twitter