7 Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της μονάδας ελέγχου κινητήρα αυτοκινήτου (ECU)

Τα αυτοκίνητα με εγκέφαλο είναι ασφαλή και πιο αποτελεσματικά. Είναι αλήθεια; Θα κάνουμε τη μεγάλη αποκάλυψη!

Σε κάποιο βαθμό, τα περισσότερα premium compacts έως μεγάλα αυτοκίνητα που πωλούνται σήμερα στην αγορά διαθέτουν έλεγχο από ECU ή ECM. Το ερώτημα είναι αν βελτιώνουν την ασφάλεια ελέγχοντας τα χαρακτηριστικά αυτόνομα.

I. Παλιά αυτοκίνητα έναντι αυτοκινήτων με εγκέφαλο (ECU)

Όσον αφορά τα χαρακτηριστικά? Τα μοντέρνα αυτοκίνητα είναι γεμάτα από όλα, και το ερώτημα είναι αν ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου είναι πραγματικά ζωτικής σημασίας για τα αυτοκίνητα. Υπάρχουν αρκετές προϋποθέσεις στην οδήγηση που συμβάλλουν στο ανθρώπινο λάθος, και για παλαιότερα αυτοκίνητα, αυτό συμβαίνει. Ειδικά στις κατηγορίες των μικρών και sub-compact αυτοκινήτων, που συχνά οφείλονται στην έλλειψη σύγχρονων χαρακτηριστικών ασφαλείας που πρέπει να διαθέτουν.

Αν και είναι γεγονός ότι είναι ελάχιστα εξοπλισμένα και αν κάτι πάει στραβά, θα είναι ανθρώπινο λάθος. Πριν από τη χρήση των μονάδων ECU ή ECM σε αυτοκίνητα, ήταν μια απλούστερη υπόθεση. Μερικές φορές οδήγησε σε ατυχήματα και ατυχίες που θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί!

Τώρα ας πάμε στα εξοπλισμένα με ECM ή ECU, τα οποία ασκούν αυτόνομο έλεγχο των παρακάτω χαρακτηριστικών. Παρεμπιπτόντως, αυτά τα χαρακτηριστικά είναι εξαιρετικά. Οι εγκέφαλοι έχουν γίνει αναπόσπαστα εξαρτήματα στα μοντέρνα αυτοκίνητα και είναι εγκατεστημένοι, ακόμη και με περιορισμένη χωρητικότητα.

Θεωρείται ότι αυτά τα αυτοκίνητα είναι καλύτερα και ασφαλέστερα. Βελτίωσαν την απόδοση του κινητήρα και τις πτυχές της συμπεριφοράς των αυτοκινήτων, κάτι που ήταν μια καλή εξέλιξη. Ο έλεγχος εξακολουθούσε να βασίζεται στον οδηγό, κάτι που δεν ήταν μερικές φορές το βέλτιστο!

REAL CAR DEAL1

Οι εγκέφαλοι έχουν βελτιώσει την απόδοση του κινητήρα και τις πτυχές της συμπεριφοράς των αυτοκινήτων

Πόσο καλά κάνουν αυτά τα πλεονεκτήματα σε σχέση με ορισμένα αναπόφευκτα μειονεκτήματα που είναι βέβαιο ότι θα υπάρχουν; Υπάρχει στάση προόδου και τα αυτοκίνητα με εγκέφαλο δεν μπορούν να αποφευχθούν επειδή αυτή είναι η τάση.

II. 7 πλεονεκτήματα του ελέγχου με εγκέφαλο ή ECM

Τώρα, εδώ είναι τα οφέλη των ελεγχόμενων από εγκέφαλο χαρακτηριστικών που έχουν κάνει την οδήγηση ευκολότερη, σε σύγκριση με τα παλαιότερα μοντέλα. Το ανθρώπινο λάθος είναι ο ένοχος τις περισσότερες φορές όταν συμβαίνουν ατυχήματα. Είτε πρόκειται για οδήγηση με απόσπαση προσοχής, οδήγηση πολύ επιθετική, οδήγηση με πολύ απερισκεψία, και όχι έξυπνη οδήγηση! Για να βάλει τα πράγματα σε μια προοπτική, το Philkotse.com έχει συγκεντρώσει τα οφέλη που προσφέρουν στους οδηγούς.

1.Αποτροπή της απώλειας ελέγχου του αυτοκινήτου

Όταν τα αυτοκίνητα χάνουν τη σταθερότητα τους, η χρήση VSC με ABS, EBD, BA. με ελεγχόμενη ισχύ του κινητήρα θα πρέπει να αποτρέψει την απώλεια ελέγχου του αυτοκινήτου. Το πάτημα των φρένων ή το τράβηγμα του τιμονιού είναι ανθρώπινο σφάλμα, αλλά η αυτοδιόρθωση που εκτελεί το VSC και τα φρένα με την ελεγχόμενη ισχύ του κινητήρα θα το κρατήσουν σε ευθεία γραμμή!

REAL CAR DEAL2

Η χρήση του VSC με ελεγχόμενη ισχύ του κινητήρα θα αποτρέψει την απώλεια ελέγχου του αυτοκινήτου

2. Διατηρήστε μια σταθερή απόσταση

Σε αντίθεση με το συμβατικό cruise control, το τροποποιημένο Adaptive (Προσαρμοζόμενο) Cruise Control (ACC) έχει την ασφάλεια του ότι διαθέτει αισθητήρες που διατηρούν μια σταθερή απόσταση όταν βρίσκεστε στον αυτοκινητόδρομο. Χωρίς να χρειάζεται να πατάτε άσκοπα τα φρένα.

3. Μειωμένη κατανάλωση καυσίμου

Η απενεργοποίηση του κυλίνδρου θα ωφελήσει τα αυτοκίνητα με μεγάλους κινητήρες μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου και επιλέγοντας ποιοι κύλινδροι θα χρησιμοποιηθούν και πότε. Αυτό βοηθά στην παραγωγή λιγότερου άνθρακα και εξοικονομείται περισσότερο καύσιμο.

REAL CAR DEAL3

Εξοικονόμηση περισσότερου καυσίμου χάρη στην απενεργοποίηση του κυλίνδρου

4. Μειώστε το φόρτο εργασίας του οδηγού

Πολλές από αυτές τις δυνατότητες απλοποιούν και μειώνουν το φόρτο εργασίας του οδηγού. Κρατώντας τα μάτια στο δρόμο. αντί για άλλες πάρα πολλές εργασίες

5. Μειώστε τις πιθανότητες ατυχήματος

Ένα άλλο πλεονέκτημα είναι ότι ο κινητήρας γίνεται πιο αποδοτικός και μειώνει τις πιθανότητες ατυχήματος λόγω αυτών των βοηθημάτων επιδόσεων!

6. Να γίνετε ασφαλέστεροι και πιο αποτελεσματικοί

Τα αυτοκίνητα είναι ασφαλέστερα περισσότερο από ποτέ. σε σύγκριση με τα αυτοκίνητα της παλαιότερης εποχής! Όλα τα θέματα ασφάλειας είναι γνωστά και πρέπει να αποτρέπονται. Συνολικά, αυτές οι δυνατότητες είναι οι πιο σημαντικές για τον καταναλωτή. Τώρα περισσότερο από ποτέ, τα αυτοκίνητα είναι αποτελεσματικά και ασφαλή.

7. Βοηθήστε τους οδηγούς

Η χρήση εγκεφάλων ECU ή ECM επιτρέπει σε αυτά τα βοηθήματα οδηγού να βοηθούν τους οδηγούς στις περισσότερες συνθήκες οδήγησης. Ως συνέπεια της αυτο-διόρθωσης και της χρήσης εγκεφάλων βελτιώνονται όλες τις πτυχές των λειτουργιών του αυτοκινήτου με λιγότερα σφάλματα.

III. 7 μειονεκτήματα του ελέγχου με εγκέφαλο ή ECM

Δεν υπάρχει δωρεάν γεύμα, και αυτό ισχύει και με λειτουργίες που είναι ελεγχόμενες από ECU ή ECM. Οι περισσότερες από αυτές τις λειτουργίες είναι αυτόματες και δεν μπορούν να παρακαμφθούν αλλιώς, θα είναι η αιτία περισσότερων προβλημάτων. Αυτά τα κοινά προβλήματα των εγκεφάλων θα ποικίλουν από μικρά έως σοβαρά.

REAL CAR DEAL4

Αναμένετε προβλήματα όπως η ενεργοποίηση των αερόσακων όταν δεν απαιτείται, τα συστήματα ακινητοποίησης αυτοκινήτων να σταματήσουν την εκκίνηση των αυτοκινήτων.

  1. Ο εγκέφαλος ή το ECM είναι ευαίσθητα και τα περισσότερα από τα διασυνδεδεμένα στοιχεία ελέγχου επηρεάζουν το ένα το άλλο από προεπιλογή. Η παραβίαση θα μπορούσε να έχει καταστροφικά αποτελέσματα για την απόδοση ή την ασφάλεια, σε αντίθεση με το ανθρώπινο σφάλμα που δεν μπορεί να τα επηρεάσει πολύ.
  2. Ένα ανθρώπινο σφάλμα δεν μπορεί να αποφευχθεί, αλλά όταν οι εγκέφαλοι δεν λειτουργούν σωστά, τα επακόλουθα αποτελέσματα για την ασφάλεια και την απόδοση θα είναι σαν ένα φαινόμενο ντόμινο. Σε σύγκριση, το ανθρώπινο σφάλμα επηρεάζει μόνο τις λανθασμένες αποφάσεις και όχι ολόκληρο το περιβάλλον του εγκεφάλου.
  3. 3. Ένα από τα χειρότερα σφάλματα είναι ο εφησυχασμός ή η τεμπελιά ή η καθαρή αδυναμία οδήγησης με υπευθυνότητα. Για παράδειγμα, όταν η οδήγηση γίνεται με τον σωστό τρόπο, αλλά το ένα ή το άλλο σύστημα ενεργοποιείται από δυσλειτουργία της EMU. Αναμένετε προβλήματα όπως η ενεργοποίηση των αερόσακων όταν δεν απαιτείται, τα συστήματα ακινητοποίησης αυτοκινήτων να σταματήσουν την εκκίνηση των αυτοκινήτων.
  4. Η εξάρτηση από αυτές τις δυνατότητες μόνο και μόνο επειδή αποτρέπουν ατυχήματα δεν αρκεί όταν οποιοσδήποτε ελαττωματικός εγκέφαλος δεν θα ενεργοποιήσει τη λειτουργία όταν χρειάζεται.
  5. Χωρίς συντήρηση των ηλεκτρικών και των εγκεφάλων ή ECM, το ανθρώπινο σφάλμα είναι δευτερεύον. Ο άνθρωπος έχει λανθασμένη κρίση και πέρνει λανθασμένες αποφάσεις κυρίως. Τα λάθη από αυτόνομους εγκεφάλους θα έχουν χειρότερα αποτελέσματα.
  6. Τα αυτοκίνητα με λειτουργίες ελεγχόμενες από εγκεφάλους δεν θα έχουν δευτερεύουσες εφεδρείες, που είναι ένας τρόπος αντιστάθμισης των ανθρώπινων σφαλμάτων. Το ανθρώπινο σφάλμα θα έχει πιθανότητα διόρθωσης, αλλά ένας ελαττωματικός εγκέφαλος είναι δρόμος χωρίς επιστροφή.
  7. Όταν η επιρροή του οδηγού σε όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου είναι ελάχιστη, τότε το ανθρώπινο σφάλμα είναι μικρότερος παράγοντας από ένα κουτί υπολογιστή που αποτυγχάνει να ρυθμίσει σωστά όλες τις λειτουργίες!

Από εδώ και πέρα; η χρήση των εγκεφάλων θα είναι πρωταρχική καθώς η τεχνολογία γίνεται φθηνότερη! Το ανθρώπινο σφάλμα είναι ένας παράγοντας εάν υπάρχουν ελάχιστες αυτόνομες λειτουργίες που ελέγχονται από εγκεφάλους. Η διαχείριση της εισόδου του οδηγού και η απόσπαση της προσοχής του είναι η κύρια ανησυχία των σύγχρονων αυτοκινήτων και η διαχείριση της υπερφόρτωσης των εγκεφάλων με πληροφορίες πρέπει να εξομαλυνθεί και να αντιμετωπιστεί.

Πηγή
Real car deal: 7 Pros & Cons of car Engine control unit (ECU) - Philippines (philkotse.com)

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Ινστιτούτο ΙΔΕΕΑ
Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης
Αριθμός ΓΕΜΗ: 068362203000

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info [at] tosynergeio.gr

 

 

Social Media

Facebook-color Instagram-color youtube-color Twitter linkedin

Σεμινάρια Τεχνίτη Υψηλής Τάσης
SEMINAR YT

 NEO  Σεμινάριo Τεχνίτη Υψηλής Τάσης Κατηγορίας 1

Θεωρία (Δευτέρα 20 εώς και Πέμπτη 23 Ιανουαρίου (2025) διαδικτυακά μέσω webinar)
Πρακτική (Σάββατο 25 Ιανουαρίου 20252024)

Δηλώστε Συμμετοχή...
SEMINAR YT

 NEO  Σεμινάριo Τεχνίτη Υψηλής Τάσης Κατηγορίας 2

Θεωρία (Δευτέρα 03/02– Πέμπτη 06/02 & Δευτέρα 10/02– Πέμπτη 13/02 (2025) διαδικτυακά μέσω webinar)
Πρακτική (Σάββατο 15 & Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2025)

Δηλώστε Συμμετοχή...