DIESEL: Κωδικοί βλάβης πετρελαιοκινητήρων - Αισθητήρας Θερμοκρασίας Αέρα, βλάβες και έλεγχοι καλής λειτουργίας (Μέρος Γ)

Το Ινστιτούτο μαζί με την εφημερίδα το «Συνεργείο του αυτοκινήτου» γνωρίζοντας όσο κανείς άλλος τις ανάγκες και τα προβλήματα του Έλληνα μηχανικού έχει εγκαινιάσει μια νέα στήλη παροχής εξειδικευμένων πληροφοριών. Βρήκατε τον κωδικό και μετά; Πόσες φορές δεν αφιερώσατε ώρες πολλές για την λύση ενός προβλήματος για το οποίο είχατε τον κωδικό βλάβης; Οι πληροφορίες αυτές αφορούν τον έλεγχο και την επιβεβαίωση του προβλήματος μετά την αναγνώριση του κωδικού βλάβης από το διαγνωστικό.

Πληροφορίες οι οποίες ενώ υπάρχουν και δίδονται από τον κατασκευαστή, είτε δεν γνωρίζουμε την ύπαρξή τους, είτε τις αγνοούμε, είτε δεν τις συνδυάζουμε με το πρόβλημα μιας και θεωρούμε ότι η ένδειξη του κωδικού βλάβης μέσα από το διαγνωστικό θα μας δώσει την λύση. Δυστυχώς σε μερικές περιπτώσεις αυτό δεν είναι από μόνο του αρκετό και απαιτεί μια σύνθετη εξειδικευμένη διαδικασία έλεγχου. Αυτή την διαδικασία θα περιγράψουμε σε αυτή και στις επόμενες στήλες του «Συνεργείου», πιστεύοντας πως θα σας καθοδηγήσουμε στην επίλυση δύσκολων προβλημάτων.
Συγκεντρώστε τους κωδικούς και τις διαδικασίες διάγνωσης και ταξινομήστε τους ως ένα χρήσιμο εργαλείο, επιλεγμένο από το «Συνεργείο» και τους συνεργάτες τους.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

DTC P0096: Έλεγχος Βαθμού Μεταβολής του Αισθητήρα Θερμοκρασίας Αέρα από το TURBO
DTC P0097: Βραχυκύκλωμα με την γείωση GND στο Κύκλωμα του Αισθητήρα Θερμοκρασίας Αέρα από το TURBO
DTC P0098: Ανοικτό Κύκλωμα ή Βραχυκύκλωμα με το Β+ στο Κύκλωμα του Αισθητήρα Θερμοκρασίας Αέρα από το TURBO

Ο αισθητήρας θερμοκρασίας αέρα του TURBO βρίσκεται τοποθετημένος στον σωλήνα αντήχησης. Ο αισθητήρας αυτός ανιχνεύει την θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής ο οποίος περνά μέσα από τον σωλήνα αντήχησης και στέλνει το σήμα αυτό στον εγκέφαλο ECM.

Όταν η θερμοκρασία του αέρα του TURBO είναι χαμηλή, η αντίσταση στο θερμίστορ αυξάνει. Όταν η θερμοκρασία του αέρα του TURBO είναι υψηλή, η αντίσταση πέφτει. Οι διακυμάνσεις στην αντίσταση απεικονίζονται σαν μεταβολή στην τάση στον ακροδέκτη του εγκεφάλου ECM.

Με βάση αυτό το σήμα, ο εγκέφαλος ECM αυξάνει την ποσότητα του ψεκασμού του καυσίμου για να βελτιώσει την απόδοση κατά τη διάρκεια ψυχρής λειτουργίας του κινητήρα.

diesel obd1

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ (FAIL-SAFE)

Ηλεκτρικό διάγραμμα αισθητήρα θερμοκρασίας αέρα εισαγωγής.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ


  Αν είστε συνδρομητής παρακαλούμε  
με το όνομα χρήστη και τον κωδικό σας για να διαβάστε όλο το άρθρο.

Αν δεν είστε συνδρομητής ή η συνδρομή σας έχει λήξει 
παρακαλούμε 
εγγραφείτε ή ανανεώστε την συνδρομή σας.

 

WorkshopData Car Truck

 

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored YouTube redr Twitter

 

Σεμινάρια Επόμενου Μήνα