ECM – ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ή Ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου διαχείρισης κινητήρα

Διαδικασίες ελέγχου εγκεφάλου για βλάβες και προβλήματα χωρίς κωδικό βλάβης DTC:

  1. Κύκλωμα Τροφοδοσίας Ρεύματος του Εγκεφάλου
  2. Βοηθητικό Κύκλωμα Τροφοδοσίας Ρεύματος του Εγκεφάλου
  3. Κύκλωμα Ελέγχου Αντλίας Καυσίμου
  4. Κύκλωμα Σήματος Μίζας
  5. Κύκλωμα MIL (Ενδεικτική Λυχνία Βλαβών)
  6. Απώλεια Επικοινωνίας του Εγκεφάλου με τον δίκτυο CANBUS

Πληροφορίες οι οποίες ενώ υπάρχουν και δίδονται από τον κατασκευαστή, είτε δεν γνωρίζουμε την ύπαρξή τους, είτε τις αγνοούμε, είτε δεν τις συνδυάζουμε με το πρόβλημα μιας και θεωρούμε ότι η ένδειξη του κωδικού βλάβης μέσα από το διαγνωστικό θα μας δώσει την λύση. Δυστυχώς σε μερικές περιπτώσεις αυτό δεν είναι από μόνο του αρκετό και απαιτεί μια σύνθετη εξειδικευμένη διαδικασία έλεγχου. Αυτή την διαδικασία θα περιγράψουμε σε αυτή και στις επόμενες στήλες του «Συνεργείου», πιστεύοντας πως θα σας καθοδηγήσουμε στην επίλυση δύσκολων προβλημάτων.

Αναμφίβολα ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ του κινητήρα (ECM) ή Ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου διαχείρισης του κινητήρα, αποτελεί τον «μαέστρο» καλής λειτουργίας ολόκληρου του κινητήρα.
Πολλές φορές προβλήματα άλλων εξαρτημάτων, όπως η κακή τροφοδοσία, αντανακλούν στην καλή λειτουργία του εγκεφάλου και του κινητήρα και μάλιστα μερικές φορές είτε χωρίς εμφάνιση κωδικού βλάβης, είτε με εμφάνιση περιπλανητικών κωδικών.

Το «Συνεργείο» συγκέντρωσε και ταξινόμησε όλες αυτές τις περιπτώσεις ελέγχου του εγκεφάλου ανάλογα με τα συμπτώματα βλαβών που παρουσιάζουν. Η ταξινόμηση των ελέγχων έγινε κατά τρόπο που βοηθά στην διάγνωση και τον εντοπισμό του προβληματικού συστήματος που επηρεάζει τον εγκέφαλο του κινητήρα (Οι μετρήσεις και τα ηλεκτρικά διαγράμματα αφορούν βενζινοκίνητο αυτοκίνητο κατασκευαστή ΤOYOTA (YARIS). Συγκεντρώστε τους και ταξινομήστε αυτές τις προτεινόμενες διαδικασίες ελέγχου του εγκεφάλου ως ένα χρήσιμο εργαλείο, επιλεγμένο από το «Συνεργείο» και τους συνεργάτες τους.

ECM3

Σχήμα 1: Ηλεκτρικό διάγραμμα βοηθητικού κυκλώματος τροφοδοσίας ρεύματος του εγκεφάλου ψεκασμού ECM

Περιγραφή του προβλήματος: Βοηθητικό Κύκλωμα Τροφοδοσίας Ρεύματος του Εγκεφάλου Ψεκασμού ECM

Η μπαταρία τροφοδοτεί με ρεύμα τον ακροδέκτη ΒΑΤΤ του ECM ακόμη και όταν ο διακόπτης ανάφλεξης είναι στο OFF. Αυτό το ρεύμα επιτρέπει στον ECM να αποθηκεύσει ιστορικά των DTC και δεδομένα παγωμένης οθόνης, τιμές ρύθμισης καυσίμου και άλλα δεδομένα.

Παρατήρηση

Όπως αναφέρθηκε αρχικά δεν υπάρχει ανίχνευση κωδικού βλάβης DTC

∆ιαδικασία Ελέγχου


  Αν είστε συνδρομητής παρακαλούμε  
με το όνομα χρήστη και τον κωδικό σας για να διαβάστε όλο το άρθρο.

Αν δεν είστε συνδρομητής ή η συνδρομή σας έχει λήξει 
παρακαλούμε 
εγγραφείτε ή ανανεώστε την συνδρομή σας.

Το Ινστιτούτο μαζί με την εφημερίδα το «Συνεργείο του αυτοκινήτου» γνωρίζοντας όσο κανείς άλλος τις ανάγκες και τα προβλήματα του Έλληνα μηχανικού έχει εγκαινιάσει μια νέα στήλη παροχής εξειδικευμένων πληροφοριών. Βρήκατε τον κωδικό και μετά; Πόσες φορές δεν αφιερώσατε ώρες πολλές για την λύση ενός προβλήματος για τον οποίο είχατε τον κωδικό βλάβης; Οι πληροφορίες αυτές αφορούν τον έλεγχο και την επιβεβαίωση του προβλήματος μετά την αναγνώριση του κωδικού βλάβης από το διαγνωστικό.

www.tosynergeio.gr/eobd

eobd1

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tagged under

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Ινστιτούτο ΙΔΕΕΑ
Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης
Αριθμός ΓΕΜΗ: 068362203000

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info [at] tosynergeio.gr

 

 

Social Media

Facebook-color Instagram-color youtube-color Twitter linkedin