Kινητήρας High Power 1.6 iDtec από την Honda για το νέο CRV AWD

Ο κινητήρας πετρελαίου της Honda στη μεσαία κατηγορία αποτελεί μια αναμενόμενη τεχνολογική εξέλιξη του προηγούμενου κινητήρα 1.6 λίτρων και 120 ίππων της εταιρείας που εξοπλίζει και το Civic. Τα χαρακτηριστικά της έκδοσης που εξοπλίζει το νέο CRV AWD είναι σαφώς αναβαθμισμένα σε σχέση με τον προκάτοχο του, αφού διαθέτοντας σύστημα δύο σταδίων σειριακής υπερτροφοδότησης αποδίδει πλέον ισχύ 160 ίππων στις 4000 rpm και 350 Nm ροπής στις 2000 rpm.  Ο συγκεκριμένος κινητήρας πληροί τις προδιαγραφές καυσαερίων Euro 6 οι οποίες είναι πολύ αυστηρότερες στα όρια εκπομπών μικροσωματιδίων και  NOx.

Για την επίτευξη των παραπάνω αναβαθμισμένων χαρακτηριστικών οι μηχανικοί του τμήματος έρευνας & εξέλιξης του εργοστασίου μέσα από την τεχνολογία earth dreams επικεντρώθηκαν κυρίως στις ακόλουθες βελτιώσεις:

  • Νέας σχεδίασης έμβολα επίστρωσης χαμηλής τριβής και νέα κυλινδροκεφαλή.
  • Νέο σύστημα διπλού σταδίου υπερτροφοδότησης.
  • Νέο υλικό στροφάλου αυξημένης αντοχής.
  • Νέο ηχομονωτικό κάλυμμα ουρεθάνης.
  • Νέο σύστημα άξονα περιστροφικών αντίβαρων στροφάλου.
  • Νέος καταλύτης προδιαγραφών EURO 6.

Το αποτέλεσμα όλων των παραπάνω είναι μια συνολική μείωση τριβών των εσωτερικών μερών του κινητήρα της τάξης του 37% με άμεση επίδραση στις εκπομπές ρύπων (129 gr/Km) και στην κατανάλωση καυσίμου, η οποία έφτασε τα 4,9 lit/100 Km για την τετρακίνητη έκδοση AWD. Ταυτόχρονα, η συνολική ισχύς που επετεύχθη έφερε τον νέο αυτό κινητήρα στην κορυφαία επίδοση του λόγου ισχύος ως προς κατανάλωση στην παγκόσμια αγορά.

Λειτουργία

High Power 1.6 iDtec 2

Τα καυσαέρια δίνουν κίνηση στην φτερωτή της τουρμπίνας που είναι απευθείας συνδεμένη με την πολλαπλή εξαγωγής. Επειδή τα καυσαέρια έχουν υψηλή πίεση σε αυτή την φάση, το turbo ονομάζεται υψηλής πίεσης (HP-TC). Εδώ τοποθετείται ένα μικρών διαστάσεων turbo μεταβλητής γεωμετρίας (VGT).

Ακόμα και στις χαμηλές στροφές του κινητήρα τα καυσαέρια μπορούν να περιστρέψουν την φτερωτή του HP-TC με την απαιτούμενη ταχύτητα η οποία ελέγχεται από την γωνία των μεταβλητών πτερυγίων. Η πίεση των καυσαερίων όταν φεύγουν από το HP-TC μειώνεται σημαντικά. Τα καυσαέρια στην συνέχεια δίνουν κίνηση στην φτερωτή της δεύτερης τουρμπίνας. Επειδή η πίεση των καυσαερίων είναι χαμηλή το turbo ονομάζεται χαμηλής πίεσης (LP-TC).

Εδώ τοποθετείται ένα μεγαλύτερο σε διαστάσεις συμβατικό turbo με waste gate. Το μεγαλύτερο μέγεθος του σημαίνει ότι χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να φτάσει στην ταχύτητα λειτουργίας του. Όσο αυξάνονται οι στροφές του κινητήρα στην μεσαία κλίμακα, αυξάνεται και η πίεση των καυσαερίων. Η πίεση μπορεί να αυξηθεί σημαντικά ώστε να παρουσιάζεται backpressure λόγο των μικρών διαστάσεων του HP-TC. Συνεπώς σε αυτή την φάση το HP-TC δεν προσφέρει όφελος για την λειτουργία του συστήματος. Σε αυτή την φάση το σύστημα ανοίγει την Βαλβίδα Παράκαμψης (TBV) και μειώνει την πίεση που παράγεται από την HP-TC.


  Αν είστε συνδρομητής παρακαλούμε  
με το όνομα χρήστη και τον κωδικό σας για να διαβάστε όλο το άρθρο.

Αν δεν είστε συνδρομητής ή η συνδρομή σας έχει λήξει 
παρακαλούμε 
εγγραφείτε ή ανανεώστε την συνδρομή σας.

Του Ν. Ξυδιά
Μηχ. Μηχανικού


Δηλώστε συμμετοχή στα Σεμινάρια μεσω Υπολογιστή (Webinar)

 

Πετρελαιοκινητήρες Honda Civic & CRV - 1.6 iDTEC (120PS & 160 PS)

(26 Μαρτίου 2020 18.00 -20.00)

honda 26

Ενδεικτικά

Σύστημα Ψύξης, Σύστημα ανάφλεξης, Σύστημα εισαγωγής (Turbo-compressor), Υπερσυμπιεστής Καυσαερίων, Σύστημα ψεκασμού, Σύστημα εξαγωγής (EGR), Σύστημα εξαγωγής (DPF), Ενεργοποίηση του SERVICE REMINDER

Honda Can Bus

 

  (27 Μαρτίου 2020 18.00 -20.00)

honda 27

Ενδεικτικά

Εισαγωγή στα Δίκτυα CAN-BUS, Δίκτυο επικοινωνίας μεταξύ των μονάδων ελέγχου, Body-CAN ή B-CAN, Fast-CAN ή F-CAN, Διάγνωση CAN, Διάγραμμα καλωδιώσεων, Κωδικοί Βλαβών Uxxx

CAN-bus Skoda (VAG) & CAN-bus Opel – Συμβατικά οχήματα

(30 Μαρτίου 2020 18.00 -20.00)

opel skoda 30

Ενδεικτικά

Εισαγωγή στο CAN-bus, Εξαρτήματα των διαύλων CAN, Το πρωτόκολλο του CAN-bus, HSCAN & MSCAN (Οι διαφορές της Opel), Τοπολογία δικτύων, Λειτουργικά συστήματα, Διάγνωση, Διαγνωστικοί Κωδικοί Βλαβών, Αντικατάσταση ή ανταλλαγή εγκεφάλων

Opel Ampera/Volt Can Bus – Lin Bus – Συντήρηση & Service

(31 Μαρτίου 2020 18.00 -20.00)

ampera 31

Ενδεικτικά

Δίκτυα Επικοινωνίας, Επεξήγηση Αρχιτεκτονικής Ελέγχου, Γενική Τοπολογία Α, LAN Υψηλής Ταχύτητας (HS GMLAN), LAN Χαμηλής Ταχύτητας (LS GMLAN), Δίαυλος Επέκτασης Διαχείρισης Ενέργειας Υψηλής Τάσης (HVEM EB), Δίαυλος P/T, Chassis Exp Bus

Για περισσότερες πληροφορίες εδώ

 

WorkshopData Car Truck

 

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@tosynergeio.gr

 

 

Social Media

facebook logored facebook logored YouTube redr Twitter

 

Σεμινάρια Επόμενου Μήνα
car air conditioning banner october

Σεμινάριο "Κλιματισμός Α/C" 6-10 Aπριλίου 2020

Αποκτήστε Βεβαίωση Κατάρτισης με Ευρωπαϊκή αναγνώριση.

Δηλώστε Συμμετοχή...