DIESEL: Προβλήματα από αέρα στο κύκλωμα τροφοδοσίας καυσίμου μετά από αλλαγή φίλτρου.

Εάν αλλάξετε το φίλτρο καυσίμου σε ένα πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο θα πρέπει να εφαρμόσετε σημαντικά βήματα εργασιών για την αποφυγή κάθε δυσλειτουργίας.

Μία από τις συνηθέστερες αιτίες μείωσης της παροχής αλλά και της πίεσης του καυσίμου είναι ο αέρας που εγκλωβίζεται στο σύστημα έγχυσης καυσίμου.

Εάν αυτός ο αέρας μάλιστα είναι βρώμικος  ακάθαρτος ή δεν έχει καμία δίοδο διαφυγής, μπορεί γρήγορα να προκαλέσει σοβαρές ζημιές.

Οι σύγχρονοι κινητήρες ντίζελ είναι ιδιαίτερα ευαίσθητοι, γιατί τα μπεκ ψεκασμού και οι αντλίες υψηλής πίεσης «στεγνώνουν» σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα χωρίς την λίπανση του καυσίμου ντίζελ.

Μερικοί κινητήρες μπορούν να καθαρίσουν το κύκλωμα τροφοδοσίας καυσίμου από τον αέρα  ενεργοποιώντας την αντλία καυσίμου, π.χ. με την ενεργοποίηση -  απενεργοποίηση του διακόπτη εκκίνησης ΟΝ-OFF αρκετές φορές, ή ορθότερα χρησιμοποιώντας μια συσκευή διάγνωσης ή ενεργοποιώντας απευθείας την αντλία καυσίμου.

Μια άλλη καθιερωμένη μέθοδος καθαρισμού του κυκλώματος τροφοδοσίας είναι χειρονακτικά. Μια αντλία χειρός είναι ήδη ενσωματωμένη στο σύστημα τροφοδοσίας  καυσίμου ορισμένων οχημάτων.

Σε άλλους, ο αέρας πρέπει να απορροφηθεί με το χέρι από το σύστημα χρησιμοποιώντας μια αντλία κενού.

Γενικά, τα νέα φίλτρα θα πρέπει να γεμίζονται με καθαρό καύσιμο πριν από τη συναρμολόγηση, ώστε να αποφεύγεται η ξηρή λειτουργία - αυτό επίσης μειώνει τον απαιτούμενο χρόνο της διαδικασίας αφαίρεση τους αέρα.

Για την αποφυγή ανεπιθύμητης εισαγωγής αέρα, πρέπει επίσης να προσέχετε όταν εργάζεστε με το φίλτρο καυσίμου ντίζελ.

Αφού χαλαρώσετε τη βίδα αποστράγγισης και απομακρύνετε το νερό μακριά, η βίδα πρέπει να σφίγγεται με σωστή ροπή. Εάν σφίγγεται πάρα πολύ, ο δακτύλιος στεγανοποίησης ενδέχεται να παραμορφωθεί, οδηγώντας σε διαρροή καυσίμου και είσοδο αέρα στο σύστημα με ότι αυτό σημαίνει για την ομαλή λειτουργία του κινητήρα.

diesel filtro1

Σχήμα 1: Αφαίρεση αέρα με την χρήση εμπορικής αντλίας κενού (υποπίεσης).

diesel filtro2

Σχήμα 2: Σφράγιση της βίδας αποστράγγισης στο φίλτρο καυσίμου πετρελαίου.

diesel filtro3

Σχήμα 3: Η αποσύνδεση των γραμμών εμποδίζει τη διείσδυση αέρα στο σύστημα καυσίμου.

Σημαντικό

  • Οι αγωγοί καυσίμου πρέπει να αποσυνδεθούν χρησιμοποιώντας κατάλληλο εργαλείο (φραγής – σφράγισης) πριν ανοίξετε το σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου!
  • Για να αποφευχθεί πιθανή ζημιά από υπερφόρτωση της μίζας (κινητήρας εκκίνησης), συνιστάται η εκκίνηση του κινητήρα!

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info [at] tosynergeio.gr

 

 

Social Media

Facebook-color Instagram-color youtube-color Twitter linkedin