Όταν λαμβάνει χώρα καύση στον κινητήρα, δημιουργούνται εξαιρετικά λεπτά σωματίδια αιθάλης τα οποία συσσωρεύονται συνεχώς στο φίλτρο αιθάλης DPF καθώς διέρχονται από αυτό τα καυσαέρια. Ωστόσο ένα φίλτρο σωματιδίων έχει περιορισμένη ικανότητα πρόσληψης αιθάλης και πρέπει να αναζωογονείται σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα σε αντίθεση με έναν καταλυτικό μετατροπέα.
Αν είστε συνδρομητής παρακαλούμε συνδεθείτε
με το όνομα χρήστη και τον κωδικό σας για να διαβάστε όλο το άρθρο.
Αν δεν είστε συνδρομητής ή η συνδρομή σας έχει λήξει
παρακαλούμε εγγραφείτε ή ανανεώστε την συνδρομή σας.