Προβλήματα τούρμπο από το φίλτρο αιθάλης DPF

Η πτώση της απόδοσης του υπερσυμπιεστή ή η καταστροφή του έχει σαν πιθανή αιτία και την υπέρβαση στο όριο φόρτωσης του φίλτρου σωματιδίων πετρελαίου

Εάν εξακολουθούν να υπάρχουν ζητήματα απόδοσης ενός νέου υπερσυμπιεστή μετά την εγκατάσταση του ή εάν ο νέος υπερσυμπιεστής παρουσιάσει προβλήματα αμέσως, η  αιτία μπορεί να είναι το φίλτρο σωματιδίων πετρελαίου (DPF).

Όταν λαμβάνει χώρα καύση στον κινητήρα, δημιουργούνται εξαιρετικά λεπτά σωματίδια αιθάλης τα οποία συσσωρεύονται συνεχώς στο φίλτρο αιθάλης DPF καθώς διέρχονται από αυτό τα καυσαέρια. Ωστόσο ένα φίλτρο σωματιδίων έχει περιορισμένη ικανότητα πρόσληψης αιθάλης και πρέπει να αναζωογονείται σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα σε αντίθεση με έναν καταλυτικό μετατροπέα. 


  Αν είστε συνδρομητής παρακαλούμε  
με το όνομα χρήστη και τον κωδικό σας για να διαβάστε όλο το άρθρο.

Αν δεν είστε συνδρομητής ή η συνδρομή σας έχει λήξει 
παρακαλούμε 
εγγραφείτε ή ανανεώστε την συνδρομή σας.

 

WorkshopData Car Truck

 

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφημερίδα
Το Συνεργείο του Αυτοκινήτου

 

Ινστιτούτο ΙΔΕΕΑ
Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης
Αριθμός ΓΕΜΗ: 068362203000

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info [at] tosynergeio.gr

 

 

Social Media

Facebook-color Instagram-color youtube-color x icon linkedin