Αποσυνδέει την τροφοδοσία 12 V στη μονάδα ελέγχου μπαταρίας που βρίσκεται μέσα στη μπαταρία. Αυτό απενεργοποιεί επίσης την ισχύ που χρησιμοποιείται για το κλείσιμο των επαφών.
Επομένως, η αποσύνδεσή του απομονώνει όλη την υψηλή τάση μόνο στο εσωτερικό του πακέτου, της μπαταρίας και κανένα από τα καλώδια που βγαίνουν έξω από το πακέτο δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί (εκτός αν έχει κολλήσει ένας επαφέας - contactor κλειστός).
Δεν αποσυνδέει την μπαταρία 12 V, δεν αφαιρεί την τροφοδοσία από οτιδήποτε άλλο και δεν επαναφέρει άλλες μονάδες εκτός από το BCM.
Άρα δεν αντικαθιστά την ανάγκη αποσύνδεσης της μπαταρίας 12V.
Πήρα το κατεστραμμένο αμάξι μου με αποσυνδεδεμένο το πράσινο βύσμα και τώρα το έσπρωξα ξανά στο "on" αλλά έχω δύο βλάβες στο αυτοκίνητο που πήρα από το OBD. Η πρώτη είναι "P0Abf - Battery pack current sensor circuit A/B correlation - Συσχέτιση κυκλώματος αισθητήρα ρεύματος μπαταρίας πακέτου A/B" και η δεύτερη " U3012 - Control Module improper wake-up performance -Ακατάλληλη απόδοση αφύπνισης Μονάδα ελέγχου". Στην οθόνη δείχνει επίσης ότι υπάρχει πρόβλημα φόρτισης. Προσπάθησα να φορτίσω το όχημα και λειτουργεί.
Ξέρετε αν υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω;
Ανοίξτε την αποσύνδεση υπηρεσίας χαμηλής τάσης
Μην χάσετε το μικρό κόκκινο φις. Οι αντιπρόσωποι δεν μπορούν να το αντικαταστήσουν και η Ford για παράδειγμα δεν θα πουλήσει το φις ή ολόκληρο το πράσινο βύσμα με φις. Θα πρέπει στην συνέχεια να αγοράσετε ολόκληρο το συγκρότημα καλωδίου αρνητικού συνδετήρα με κόστος αρκετές εκατοντάδες δολάρια!
Η ακατάλληλη απόδοση αφύπνισης της μονάδας ελέγχου δεν προκαλεί ανησυχία, ίσως η μπαταρία 12 V είναι λίγο χαμηλή. Η τρέχουσα απόδοση του αισθητήρα μπορεί να είναι ένα πρόβλημα, θα πρέπει να προσπαθήσει κάποιος να μηδενίσει τους κωδικούς και να δει αν επανέλθουν.
Είχε αυτό το όχημα εμπλακεί σε ατύχημα; Εάν το πακέτο ήταν κατεστραμμένο, δεν θέλετε πραγματικά να το οδηγείτε ή να το φορτίζετε, καθώς μπορεί να έχετε χαλάσει την καλωδίωση ή τα εξαρτήματα εσωτερικά. Ο τρέχων κωδικός αισθητήρα είναι ασυνήθιστος (δεν τον έχω ξαναδεί) και θα μπορούσε να είναι ενδεικτικός βλάβης στο εσωτερικό πακέτο.