Print this page

Βενζινοκινητήρες άμεσου ψεκασμού και αντλία υποπίεσης

Οι βενζινοκινητήρες άμεσου  ψεκασμού έχουν σημαντική απαίτηση ενέργειας  υποπίεσης. Για τον λόγο αυτό μια επιπλέον πηγή δημιουργίας υποπίεσης υπάρχει σε αυτούς τους κινητήρες

ipopiesi1

Αντλία υποπίεσης (κενού) – περιγραφή λειτουργία

Η αντλία υποπίεσης βρίσκεται στο πλευρικό κάλυμμα της κυλινδροκεφαλής και διασφαλίζει ότι όλοι οι καταναλωτές που είναι συνδεδεμένοι στο σύστημα υποπίεσης να διατηρούν αρκετά υψηλή υποπίεση σε όλες τις καταστάσεις λειτουργίας του κινητήρα.

ipopiesi2

Η μετάδοση κίνησης στην αντλία υποπίεσης πραγματοποιείται μέσω του άξονα μετάδοσης που παίρνει κίνηση από την μετάδοση της αντλίας υψηλής πίεσης καυσίμου. Ο άξονας μετάδοσης διαθέτει στο άκρο ένα τετράγωνο καρέ στο οποίο προσαρμόζεται η αντλία υποπίεσης.

ipopiesi3

Η αντλία υποπίεσης  σε όλους τους τρόπους λειτουργίας  του κινητήρα π.χ. κατά την θέρμανση του καταλύτη, ή κατά την τελείως ανοικτή θέση της πεταλούδας του γκαζιού φροντίζει για τη επαρκεί υποπίεση στο σεβρόφρενο και στα εξαρτήματα που λειτουργούν με υποπίεση.

Συνέπειες βλάβης

Σε περίπτωση βλάβης η χαμηλή υποπίεση δημιουργεί κυρίως δυσκολία λειτουργίας του συστήματος πέδησης. Η κατάσταση λειτουργίας του κινητήρα στρωματοποιημένης καύσης σταματά και μεταβαίνει στην κατάσταση συμβατικής λειτουργίας. Κωδικός βλάβης μπορεί να εμφανίζεται για το επηρεαζόμενο εξάρτημα. 

Πηγή: VAG

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Σεμινaρια ιδεεα
praktiki diagnosi

Σεμινάριο “Προηγμένοι τρόποι Διάγνωσης”
8 ώρες μόνο Πρακτική

20 Προτεινόμενοι Διαγνωστικοί έλεγχοι για βενζινοκίνητα, Πετρελαιοκίνητα και Υβριδικά χωρίς Διαγνωστικό που θα πραγματοποιήσετε εσείς με τον εξοπλισμό μας υπό την καθοδήγηση μας

Δηλώστε Συμμετοχή...